Mistä se johtuu että nainen puhuu parisuhteestaan ja hehkuttaa sitä enemmän kuin mies?
Tämä tuli mieleeni jälleen kuunnellesani Poks-podcastia, joissa nuo nuoret naiset tuntuvat mainitsevan miehensä vähän joka välissä.
Saman olen vuosien varrella huomannut työkavereiden puheissa, ystävien, sukulaisten jne jne. Facebookeissa, instagram-tileillä ja sitä rataa.
Naiset puhuvat miehistään, jakavat kuvia parisuhteeseen liittyen tämän tästä.
Tämä aivan iästä riippumatta.
Miehillä ei juuri mitään tai harvakseltaan jossain tuoreessa suhteessa.
Mikä homma?
Kommentit (11)
Koska useimmiten, ei aina, naiset identifoituu miehensä kautta ja heidän elämän tarkoitus on se mies.
Miehillä taas on eri asiat, joiden kautta he identifoituu. Miehillä on yleisesti jokin suurempi elämän tarkoitus kuin nainen.
Siinäpä se. Ei tietenkään päde aina, mutta suuren osan kohdalla kyllä.
Naiset puhuvat tutkimusten mukaan noin puolet enemmän kuin miehet. Siis ihan kaikesta.
Koska naiselle se mies on palkintopokaali, joka määrittelee hänen sosiaalisen arvonsa, joten sitä tulee näin esitellä kaikille.
Koska etsivät koko ajan muitakin naisia pantavaksi.
Naiset on lapsellisempia kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Koska naiselle se mies on palkintopokaali, joka määrittelee hänen sosiaalisen arvonsa, joten sitä tulee näin esitellä kaikille.
Naiselle myös mahdollinen nousu sosiaalisessa arvossa oikeuttaa kaikkien hierarkiassa ylempänä olevien panemisen..olen itse tätä innokkuutta todistanut pomo-asemassa vaikka en ole koskaan leikkiin lähtenytkään..aika lailla usko aitoon kumppanuuteen/rakkauteen on ropissut matkan varrella.
Koska naiset ovat pelkkää ulkokuorta ja some-elämää. Mitään oikeaa sisältöä nainen ei tuo miesten elämään.
Vierailija kirjoitti:
Up
Uppiakin pitää alapeukuttaa, vain vauvapalstalla 😂
Nainen puhuu kaikesta me-muodossa mutta mies ei