Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko varattu työkaveri kiinnostunut

Vierailija
12.10.2020 |

Olen tuntenut miespuolisen työkaverin nyt reilun puoli vuotta ja heti ku tutustuttiin ni tultiin hyvin juttuun. Flirttailu ja vitsin heittoa oli puolin ja toisin. Sitten sain monen kuukauden jälkeen selville että hän on varattu. Ei koskaan itse mulle tyttöystävästään kertonut tai puhunut, eikä vieläkään mainitse häntä. Muiden kanssa kyllä puhuu mutta välttelee silloinkin aihetta ku mä oon paikalla.
Tietää että mä oon sinkku.
Vitsaillaan paljon ja meillä on tosi samanlainen huumori. Aina ku nähdään ni hymyilee mulle ja kaukaakin jos näkee mut ni sanoo jotai tai tulee juttelee.
Kerran laittoi viltin mun päälle ja silitti mun olkapäitä. Olin vähä hämmentynyt ku kyseessä kuitenkin varattu mies.
Lomalle lähtiessään oli jättänyt mulle töihin lapun jossa toivotti mukavaa viikkoa.
En oikein tiedä onko vaa kaveri mielellä liikkeellä vai tunteeko jotai enemmän. Kaikki ois hyvin jos ois sinkku, sillon oisin aika varma et on kiinnostunut.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin kertoa mikä tilanne on nyt viime aikoina ollut, jos jotakuta kiinnostaa :D

Ei olla enää samassa työpaikassa, mutta välillä vaihdettu kuulumisia viestien välityksellä.

Kuitenkin aina välillä mietitty et olis kiva nähdä ja käydä kahvilla.

No viime viikolla sitten tuli mun työpaikalle kahville, mentiin kahdestaan omaan rauhaan juttelee ja vaihtaa kuulumisia. Oli tosi kiva nähdä koska tullaan hyvin juttuun ja kavereita ei oo koskaan liikaa.

Mies on edelleen varattu, vaikka ei vieläkään puhunut mitää avovaimostaan. Puhui kyllä lapsistaan ja kaikesta muusta elämässään.

Kun oli lähtenyt niin laittoi viestiä että, kiitos piristävästä kahvihetkestä ja että tulee mielellään uudestaan kun mukavassa seurassa aina kiva juoda kahvia. Sen jälkeen sit viestitteli muutenkin päivästään ja kyseli mun päivästä.

Oon hieman hämmentynyt että onko vaan kaverilliset fiilikset mua kohtaan.

Puoleen vuoteen ei oltu nähty, mut pidetty yhteyttä.

Mitä ootte mieltä?

Ap

Antaako siis lapsista puhuessaan kuvaa, että on perheellinen? Silloin ok. Puolisosta voit saada keskustelemaan puhumalla omista treffeistäsi, joilla olet käynyt jonkun muun kanssa. Silloin kyllä vaara, että jos on kiinnostunut, lopettaa yhteydenpitoa. Vaikka on itsekin varattu.

Olette ystäviä. Kumpikaan ei ole tehnyt aloitetta.

Miehet voivat olla sinnikkäitä siinä, etteivät kerro uudelle naispuoliselle tutulle seurustelevansa. Kokemusten mukaan mies voi tuoda asian esiin vasta silloin, kun "tekee päätöksen" jäädä vaimonsa luokse, vaikka olisi hyvänpäivän keskustelusta kyse. Muuten ei ehkä riskeeraa tuttavuutta naispuoliseen.

Vierailija
42/80 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiffari on tyypillinen varattu pimpan vonkaaja. En kyllä ymmärrä miksi te sinkut lähdette tuohon touhuun mukaan, vapaitakin ihmisiä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen varmaankin kuin kyseinen mies. Tunnustan että olen päätäpahkaa ihastunut, ollut jo pidemmän aikaa. Ja uskon että mieskin on. Luulen myös että suuri osa työkavereistakin on tämän huomannut. Mitään ei oleasialle tehty, mitä nyt piristetty toistemme päivää kun nähdään vaikkei ollakaan samalla työpaikalla tällä hetkellä.

Eli olen selkärangaton olen varmaan monien mielestä.

Mutta... kuten muutama työkaverini tietääkin, haluan erota. Olen halunnut jo pari vuotta. Ongelmana on väkivaltainen mieheni mistä syystä avioliitosta lähtö ei noin vain onnistu. Olen asiaa valmistellu jo pidempään ja loppu suoralla ollaan, nyt kun vain hengissa selvian itse eron.

Mitä halusin sanoa? Joskus taustalla on jotain muutakin kuin kevyt suhtautuminen suhteeseen.

Naisilla kyllä, mutta miehillä harvoin. Pil un peräasä.

Vierailija
44/80 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tee rohkeasti aloite. Ehkä työkaverisi on vasta herännyt omaan haluunsa kokea syvempää miesten välistä ystävyyttä.

Vierailija
45/80 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä pitää olla varaeukko varalta, jos oma lähtee. Siitä tuossa on vaan kyse.

Itsellä yksi mieskaveri, josta en ole ikinä ollut kiinnostunut kuin ystävänä, en miehenä. Mitään ei ole koskaan ollut puoleltani. Hän taas luulee, että olen varalla kun oma vaimo lähtee. Turha luulo.

Vierailija
46/80 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota hänelle salaista kohtaamista Tehtaanpuistossa.

Vierailija
47/80 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi aloittajaa syyllistetään tän pohtimisesta. Vaikuttaa järkevälle eikä aio tehdä asialle mitään. Parempi kai se on täällä pohtia ja tuulettaa ajatuksia kun juoruta vaikka töissä. Jatka ap kuten tähänkin asti, mutta jos sattuisi, että tilanne menisi pidemmälle miehen puolelta, sanoisin hänelle, että hoitaa ensin suhteensa päätökseen, ennen kuin alkaa sinua enempiä lämmittelemään. Ja oikeasti minusta ei ole ok mikään, mitä et voi puolison silmien alla tehdä. Ja sanon tän kokemuksen syvällä rintaäänellä, itse taivuin varatun sinnikkäällä yli puolen vuoden piirityksellä ja oon kusessa nyt. Ei kannata, vaikka olis kuin ihanaa. Itsehän kärsin sit nyt.

Vierailija
48/80 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis on se muiden kanssa puhunut vaimostaan, niin että mä oon ollu paikalla mutta mun kanssa puhuessa ei mainitse sitä. Mutta ei ole enää suhteessa lasten äidin kanssa vaan tää on uusperhe nyt.

Yritti aiemmin parittaa mua ystävälleen ja oli kyllä tosi kiinnostunut miten meillä meni. Siitä ei sit tapailua pidemmälle se juttu edennyt.

Enkä aio itse yrittää mitään mutta en myöskään muuta käytöstäni koska koen että ollaan ystäviä, ja aion olla oma itseni. Hänen käytös vaan ihmetyttää välillä.

Miltä teidän mielestä miehen käytös kuulostaa. Voiko olla ihastunut vai vaan hyvä ystävä?

Ap

Vierailija
49/80 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ihan perusmulkvisti. Ei aiheuta toimenpiteitä. Olin itsekin tosi hämmentynyt kohdatessani tämmöisen työelämässä eka kertaa. Toisen viilentely meni jo rutiinilla.

Joillain miehillä on paljon sekä testosteronia että paljon itsekkyyttä. Tämä on lopputulos. Älä lue tähän ilmiöön yhtään mitään romantiikkaa. Älä ole tyhmä.

Työpaikan varatut pelimiehet on just niitä mukavia supliikkeja, muka tunteistaan yhtäkkiä hämmentyneitä ei pelimiehiä.

Jäitä hattuun ja housuihin, nainen.

Niin ja se ystävyys. Sitäkään tämä ei tosipaikassa tule olemaan. Tämä on astetta paria sivistyneempää vonkaamista ja flirttiä kaukana puolison silmiltä kuin joku kännisen "hei kaunotar näytä pi..u!" -huudot puistossa aamuyöllä.

Lue: Ei aiheuta toimenpiteitä omanarvontuntoisessa, asiallisessa naisessa.

Vierailija
50/80 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset äijät lämmittelee naisia sinne ja tänne. Lapsiperheenkin on jo kerennyt rikkoa. Ei maksa vaivaa. Narsistisia luonteita, joilla pitää olla varaeukkolista. Yöks.

Vierailija
51/80 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oikeesti, tuollaista kieroa miestäkö sä mietit, että onko se ihastunut vai mitä. Hän on vilpillinen ihminen ja haluaa pitää sinut henkisessä otteessaan. Taidat olla aika nuori ja sinulta puuttuu nähtävästi elämänkokemusta kun niin helposti olet taipunut hänen koukkuunsa. Oli miten hyvänsä, niin noin epärehellisen ihmisen kanssa sinulle ei ole mitään hyvää suhdetta tiedossa.

Vierailija
52/80 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutulle on jatkoa ja edelleen ihmettelen miehen käytöstä.

Olemme pitäneet koko ajan yhteyttä, molemmat aina välillä kysyy mitä kuuluu ja viestitellään hieman, aloite tulee siis molemmilta.

Nyt sitten pitkästä aikaa nähtiin ja tuli mun luo kahville, juteltiin kaikkea muutaman tunnin ajan ja lähtiessä halasi. Myöhemmin laiteltiin viestiä että oli kiva nähdä ja pitää nähdä useammin. Olen kuulemma huipputyyppi.

Sit illan aikana jatkoi keskustelua ja sanoi että ainiin oli ottanut tatuoinnin ja kysyi onko mulla niitä. Kysyin millaisen otti ja laittoi mulle kuvan ilman paitaa, koska tatuointi oli yläkropassa. Hieman hämmennyin, koska mies on kuitenkin varattu.

Mitä ihmettä tämä käytös on, eikö ole ihan selvää ettei tässä ole pelkät kaverifiilikset hänen puolelta? Taaskaan jutellessa ei maininnut vaimoaan kertaakaan, vailla puhui muuten elämästään ja lapsistaan.

Itse taidan olla hieman ihastunut edelleen, mutta tiedostan että mies on varattu. Haluan kuitenkin olla yhteydessä, koska haluan pitää hänet ystävänä ja meidän on helppo jutella toisillemme.

Vierailija
53/80 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse olisin varattu, niin ei tulisi mieleenkään lähettää toiselle sukupuolelle mitään kuvia itsestäni. Enkä hyväksyisi jos mieheni tekisi niin. Tuossa ei oikein enää selitykset auta, tatuoinnista olisi voinut kertoa ilman kuvaakin. Jos otti itse kysymyksen puheeksi, niin mahdollisesti tarkoitus oli saada syy lähettää kuva sinulle.

Vierailija
54/80 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutulle on jatkoa ja edelleen ihmettelen miehen käytöstä.

Olemme pitäneet koko ajan yhteyttä, molemmat aina välillä kysyy mitä kuuluu ja viestitellään hieman, aloite tulee siis molemmilta.

Nyt sitten pitkästä aikaa nähtiin ja tuli mun luo kahville, juteltiin kaikkea muutaman tunnin ajan ja lähtiessä halasi. Myöhemmin laiteltiin viestiä että oli kiva nähdä ja pitää nähdä useammin. Olen kuulemma huipputyyppi.

Sit illan aikana jatkoi keskustelua ja sanoi että ainiin oli ottanut tatuoinnin ja kysyi onko mulla niitä. Kysyin millaisen otti ja laittoi mulle kuvan ilman paitaa, koska tatuointi oli yläkropassa. Hieman hämmennyin, koska mies on kuitenkin varattu.

Mitä ihmettä tämä käytös on, eikö ole ihan selvää ettei tässä ole pelkät kaverifiilikset hänen puolelta? Taaskaan jutellessa ei maininnut vaimoaan kertaakaan, vailla puhui muuten elämästään ja lapsistaan.

Itse taidan olla hieman ihastunut edelleen, mutta tiedostan että mies on varattu. Haluan kuitenkin olla yhteydessä, koska haluan pitää hänet ystävänä ja meidän on helppo jutella toisillemme.

Jos tiedät, että mies on varattu niin miksi lähdet mukaan viesteihin. Vastaa kohteliaasti, mutta ei liian tuttavallisesti, jotta hän ehkä tajuaa, ettei voi toimia noin. Sinuna varoisin.

Vierailija
55/80 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattuihin ei kosketa. That's it.

Ei toista ihmistä voi omistaa.

Vierailija
56/80 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on varattu. Miksi edes mietit asiaa? En ostaisi ap:lta autoa.

Vierailija
57/80 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en eronnut miehestäni vaikka asiat etenivät intiimeiksi. Toinen osapuolikin vietti esim juhannuksen jonkun random-naikkosen mökillä, vaikka viestitteli koko ajan mulle. Samoin kesälomareissulta, jne. Kai se nainen kuvitteli että kyseessä on seurustelusuhde.

A:sta ei aina seuraa B.

Vierailija
58/80 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haluan uskoa, että välit on ja erilliset, mutta tuntuu, että koko ajan muuttuu asiat enemmän siihen suuntaan että olisi jotain muutakin.

Mietin asiaa, koska itse olen kiinnostunut ja en haluaisi sotkeutua varattuun. Pystyn olemaan vain ystävä, mutta hän lähettää sellaista merkkejä, että on vaikea ajatella tätä ystävyytenä.

Ystävien halaus on mulle normaalia ja ok, mutta me emme aiemmin ole halanneet. Nyt hän selvästi halusi halata.

Ap

Vierailija
59/80 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse haluan uskoa, että välit on ja erilliset, mutta tuntuu, että koko ajan muuttuu asiat enemmän siihen suuntaan että olisi jotain muutakin.

Mietin asiaa, koska itse olen kiinnostunut ja en haluaisi sotkeutua varattuun. Pystyn olemaan vain ystävä, mutta hän lähettää sellaista merkkejä, että on vaikea ajatella tätä ystävyytenä.

Ystävien halaus on mulle normaalia ja ok, mutta me emme aiemmin ole halanneet. Nyt hän selvästi halusi halata.

Ap

Tarkoitin siis että itse haluan uskoa että välit on kaverilliset :D

Ap

Vierailija
60/80 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo mies ole ystäväsi, ei miehet etsi naisista ystävyyssuhteita. Ihailua hän kaipaa, muualtakin kun kotoa. Hän käyttää ihastustaan hyväkseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi