Onko varattu työkaveri kiinnostunut
Olen tuntenut miespuolisen työkaverin nyt reilun puoli vuotta ja heti ku tutustuttiin ni tultiin hyvin juttuun. Flirttailu ja vitsin heittoa oli puolin ja toisin. Sitten sain monen kuukauden jälkeen selville että hän on varattu. Ei koskaan itse mulle tyttöystävästään kertonut tai puhunut, eikä vieläkään mainitse häntä. Muiden kanssa kyllä puhuu mutta välttelee silloinkin aihetta ku mä oon paikalla.
Tietää että mä oon sinkku.
Vitsaillaan paljon ja meillä on tosi samanlainen huumori. Aina ku nähdään ni hymyilee mulle ja kaukaakin jos näkee mut ni sanoo jotai tai tulee juttelee.
Kerran laittoi viltin mun päälle ja silitti mun olkapäitä. Olin vähä hämmentynyt ku kyseessä kuitenkin varattu mies.
Lomalle lähtiessään oli jättänyt mulle töihin lapun jossa toivotti mukavaa viikkoa.
En oikein tiedä onko vaa kaveri mielellä liikkeellä vai tunteeko jotai enemmän. Kaikki ois hyvin jos ois sinkku, sillon oisin aika varma et on kiinnostunut.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se suhun oo ihastunut. Jos se on Lapseton ja naimaton ja vuoden seurustellut niin en sinuna tuntisi kovin huonoa omatuntoa jos miehen suhde päättyisikin....
Mistä merkeistä päättelet että on?
Sillä on vaa tuore suhde, ne on ainakin kihloissa, joten vähän hassua jos ihastuu suhteen alkuvaiheessa. Mutta eihän sille mitään voi jos tapaa ihmisen jonka kanssa synkkaa. Tulee myös aina viereen tai lähelle istumaan, tulee aina juttelee ku näkee mut. Toimii niinkuin itse huomaan toimivani ja itse olen ihastunut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattuihin ei kosketa. That's it.
En todellakaan aio koskea. Mutta jatkan tietty hänen seurassaan olemista koska tullaan hyvin juttuun.
Ap
Nauti siitä, että kemiat kohtaa jonku kanssa. Tuossa ei ole mitään pahaa. Mustasukkaiset muijat voisi kohottaa itseluottamustaan, että ei tarvitse nimitellä aloittajaa.
Varattu on eli älä helvetti lähde tuohon. Jos mies valmis iskemään muita naisia varattuna, niin tekisi täysin samoin myös sulle mikäli päätyisitte yhteen. Olen tämän monta kertaa omakohtaisesti kokenut, enkä enää koske pitkällä tikullakaan varattuihin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattuihin ei kosketa. That's it.
En todellakaan aio koskea. Mutta jatkan tietty hänen seurassaan olemista koska tullaan hyvin juttuun.
Ap
Nauti siitä, että kemiat kohtaa jonku kanssa. Tuossa ei ole mitään pahaa. Mustasukkaiset muijat voisi kohottaa itseluottamustaan, että ei tarvitse nimitellä aloittajaa.
Haluan pitää hänet kaverina ainakin koska harvoin löytyy sellaista ihmistä jonka kanssa synkkaa jo heti alusta alkaen!
Mä tuun aina paremmin toimeen miesten kanssa, naiset yleensä alussa pitää etäisyyttä, oon kuullu että oon niin itsevarma. Pelkään myös että mies saa helposti väärän kuvan koska jos viihdyn jonkun seurassa ni alan helposti flirttailee, huomaamattani. Nyt oon yrittänyt miettiä mite toimin tän kyseisen miehen seurassa ettei se ota etäisyyttä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Edelleen tää sama tilanne on päällä. Nyt myös muutama työkaveri on huomannut asian tai sitten sattumalta kiusoittelee.
Istuimme kahdestaan tauolla ja sinne tuli toinen miespuolinen työkaveri, hän sanoi "aa ***** oot täällä treffeillä!". Tää mun "ihastus" vähän hämmentyi eikä oikein osannut sanoa asiaan mitään. En tiedä oliko tää vaan hauska vitsi vai huomaako muutkin et meidän välillä vois olla kaveruutta enemmän.Ap
Kohta olette työpaikan yleinen vitsi. Onnittelut.
No voit miettiä asiaa kysymällä haluatko miehen, joka tekee sun takana noin jollekin toiselle naiselle, sitten kun kyllästyy suhun parin vuoden päästä? Mies on selvästi ihastunut suhun mutta idiootti, joten paras antaa olla. Pettäjät pettää aina, kohde vaan vaihtuu. Etsi itsellesi kunnon mies.
Tyyppi vedättää ap:ta ihan tosissaan, huomasi ap:n kiinnostuksen ja itse nauttii saamastaan huomiosta. Jos käyt kyselemään niin ei varmana ole mitään flirttiä vakavampaa tarkoittanut. Se on kuule hyvin yleistä ja sillä piristetään vain omaa päivää.
Ap on itse ihastunut tai ei muuten ihmettelisi miehen käytöstä monen viestin verran. Anna olla ennenkuin teet itsesi naurunalaiseksi työpaikalla.
Anna nyt vaan tilanteen jatkua ja kehittyä, mutta pidä varasi ettet itse mitenkään vie sitä eteenpäin, koska jos/kun siitä jotain tulee, niin ei myöhemmin riidan sattuessa, pääse sanomaan, että sinä minut viettelit ja sinuntakiasi mebånetin niin ihanan suloisen ex:ni.
Näin eivät myös työkaverinne pääse sanomaan sinun käytöksestäsi yhtään mitään. Etkä osoittaudu helposki, halvaksi saaliiksi ja tee itseäsi naurunalaiseksi.
Laita mies hulluna jahtaamaan sinua, mutta ole koko ajan (ainakin muiden nähden) tosi passiivinen ja hämmentynyt.
Voihan olla, että pelkkä ihastuminen ja saalistamisen ilo riittää hänelle, mutta ei sitä koskaan tiedä.
Herkullinen tilanne, kieltämättä.
Hänellä on tuore suhde, joten tyttiksen kanssakin peittoa heilutellaan varmasti melko haipakkaan. Kun kotona asiat luistaa, niin on helppoa olla mukava ja pirteä myös töissä. Luultavasti miehellä itsetunto myös kohdillaan ja hän ehkä ajattelee että kestät kevyen flirtin. Uskon vakaasti että hän pitää sinua "varalla" tai olet hänelle juurikin päivän ja itsetunnon piristystä. Kaikki tykkää ihailusta ja mies ei varmaan hoksaa vain lopettaa ajoissa. Toinen teistä varmasti polttaa näppinsä tuossa pelissä, se on vain ajan kysymys että kumpi.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Anna nyt vaan tilanteen jatkua ja kehittyä, mutta pidä varasi ettet itse mitenkään vie sitä eteenpäin, koska jos/kun siitä jotain tulee, niin ei myöhemmin riidan sattuessa, pääse sanomaan, että sinä minut viettelit ja sinuntakiasi mebånetin niin ihanan suloisen ex:ni.
Näin eivät myös työkaverinne pääse sanomaan sinun käytöksestäsi yhtään mitään. Etkä osoittaudu helposki, halvaksi saaliiksi ja tee itseäsi naurunalaiseksi.
Laita mies hulluna jahtaamaan sinua, mutta ole koko ajan (ainakin muiden nähden) tosi passiivinen ja hämmentynyt.
Voihan olla, että pelkkä ihastuminen ja saalistamisen ilo riittää hänelle, mutta ei sitä koskaan tiedä.
Herkullinen tilanne, kieltämättä.
Niin oon tässä ajatellut että ehkä parempi muuttaa omaa käytöstään että yrittää käyttäytyä vähän maltillisemmin etten vaan anna hänelle tai muille mitään väärää kuvaa.
Ehkä hänkin sit ymmärtää muuttaa omaa käytöstään.
Ihastumisesta kertoo mun mielestä myös se että ei tosiaan mulle ikinä puhu kihlatustaan, ei mainitse häntä mitenkään vaikka puhuu koti asioista tai lomista yms. Mutta muille olen kuullut puhuvan. Sitten ku mä oon paikalla ja joku mainitsee hänen kihlatun tai kysyy jotain niin on tosi vaivaantunut. En ymmärrä, kyllähän mä tiedän että on varattu ku sormus sormessa. Joten en tiedä mitä hän tolla käytöksellä yrittää saavuttaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Herkullinen tilanne, kieltämättä.Niin oon tässä ajatellut että ehkä parempi muuttaa omaa käytöstään että yrittää käyttäytyä vähän maltillisemmin etten vaan anna hänelle tai muille mitään väärää kuvaa.
Ihastumisesta kertoo mun mielestä myös se että ei tosiaan mulle ikinä puhu kihlatustaan, ei mainitse häntä mitenkään vaikka puhuu koti asioista tai lomista yms. Mutta muille olen kuullut puhuvan. Sitten ku mä oon paikalla ja joku mainitsee hänen kihlatun tai kysyy jotain niin on tosi vaivaantunut. En ymmärrä, kyllähän mä tiedän että on varattu ku sormus sormessa. Joten en tiedä mitä hän tolla käytöksellä yrittää saavuttaa.Ap
No kyllä varmaan on enemmän tai vähemmän ihastunut. Kyllähän niitä on paljonkin suhteita jotka alkaa siten että varattu ihastuu toiseen.
Tämän miehen pään sisältöä ei voi tietää, mutta jos hän jossain vaiheessa rupeaa ajattelemaan että kyllä tämä ap onkin elämäni nainen niin olettaisi että tuo sen jotenkin ilmi?
Pitää tuota peliään, nauttii koukuttamisesta. Luultavasti pikkujouluissa lopulta ottaa sinut miten tahtoo muutaman drinkin jälkeen. Sitten välit jäähtyvät.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Herkullinen tilanne, kieltämättä.Niin oon tässä ajatellut että ehkä parempi muuttaa omaa käytöstään että yrittää käyttäytyä vähän maltillisemmin etten vaan anna hänelle tai muille mitään väärää kuvaa.
Ihastumisesta kertoo mun mielestä myös se että ei tosiaan mulle ikinä puhu kihlatustaan, ei mainitse häntä mitenkään vaikka puhuu koti asioista tai lomista yms. Mutta muille olen kuullut puhuvan. Sitten ku mä oon paikalla ja joku mainitsee hänen kihlatun tai kysyy jotain niin on tosi vaivaantunut. En ymmärrä, kyllähän mä tiedän että on varattu ku sormus sormessa. Joten en tiedä mitä hän tolla käytöksellä yrittää saavuttaa.Ap
Näitä limanuljaskoja löytyy joka työpaikalta. Ensimmäisellä kerralla, kun tällaiseen törmää, menee ymmärrettävästi hämilleen, jatkossa tietää mistä on kyse ja osaa laittaa nuo lirkuttelijat omaan arvoonsa. Anna siis olla, tuosta ei seuraa sinulle mitään hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Itse teen tuota (olen varattu), jos haluan pitää jutun kevyenä jonkun komean miehen kanssa. Jos "mainostan" miestäni tai parisuhdettani, niin menee äkkiä vaivaantuneeksi ja on hankalampi jatkaa kevyttä ja piristävää jutustelua. Luotan siihen että sormus nähdään, niin sitä ei tarvi ottaa erikseen puheeksi. Jos miehestäni suoraan kysytään, niin tottakai sanon. En sanoisi että olen ihastunut kun teen tuota. Oletko itse kokeillut kysyä mieheltä suoraan kihlatusta? Vaikka että, "olitko yksin lomareissulla vai kihlatun kanssa?" Reaktio kertoisi paljon. Itse vastaisin kysymykseen joko pirteästi tai normaalisti. En vältellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
No kyllä varmaan on enemmän tai vähemmän ihastunut. Kyllähän niitä on paljonkin suhteita jotka alkaa siten että varattu ihastuu toiseen.
Tämän miehen pään sisältöä ei voi tietää, mutta jos hän jossain vaiheessa rupeaa ajattelemaan että kyllä tämä ap onkin elämäni nainen niin olettaisi että tuo sen jotenkin ilmi?
Voi olla että tää tarina päättyy pian kun hän vaihtaa toimipistettä vuoden vaihteen jälkeen ni ei olla enää samassa duuni paikassa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Itse teen tuota (olen varattu), jos haluan pitää jutun kevyenä jonkun komean miehen kanssa. Jos "mainostan" miestäni tai parisuhdettani, niin menee äkkiä vaivaantuneeksi ja on hankalampi jatkaa kevyttä ja piristävää jutustelua. Luotan siihen että sormus nähdään, niin sitä ei tarvi ottaa erikseen puheeksi. Jos miehestäni suoraan kysytään, niin tottakai sanon. En sanoisi että olen ihastunut kun teen tuota. Oletko itse kokeillut kysyä mieheltä suoraan kihlatusta? Vaikka että, "olitko yksin lomareissulla vai kihlatun kanssa?" Reaktio kertoisi paljon. Itse vastaisin kysymykseen joko pirteästi tai normaalisti. En vältellen.
Oon mä vähä vihjaillen yrittäny kysyy mutta ehkä vois yrittää viel et kysyin suoraan jos tulee sopiva tilanne. Siitähän jo huomaa hyvin miten se siihen kysymykseen suhtautuu.
Ap
Minulla on työpaikalla useampiakin ystävätyttöjä, joista pidetään huolta. Eli siis kahvitellaan, lounastellaan, viestitellään, käydään lasillisella ja urheillaan yhdessä. Joihinkin olen ehkä vähän ihastunut, mutta osaan en.
Moni ulkopuolinen toki luulee, että panen niitä kaikkia. Totuus on kuitenkin toinen.
Mies siis voi olla ihastunut, tai sitten ei. Hänellä voi myös olla muita ihastuksen kohteita. Sinä olet joka tapauksessa ihastunut häneen
Ajattelin kertoa mikä tilanne on nyt viime aikoina ollut, jos jotakuta kiinnostaa :D
Ei olla enää samassa työpaikassa, mutta välillä vaihdettu kuulumisia viestien välityksellä.
Kuitenkin aina välillä mietitty et olis kiva nähdä ja käydä kahvilla.
No viime viikolla sitten tuli mun työpaikalle kahville, mentiin kahdestaan omaan rauhaan juttelee ja vaihtaa kuulumisia. Oli tosi kiva nähdä koska tullaan hyvin juttuun ja kavereita ei oo koskaan liikaa.
Mies on edelleen varattu, vaikka ei vieläkään puhunut mitää avovaimostaan. Puhui kyllä lapsistaan ja kaikesta muusta elämässään.
Kun oli lähtenyt niin laittoi viestiä että, kiitos piristävästä kahvihetkestä ja että tulee mielellään uudestaan kun mukavassa seurassa aina kiva juoda kahvia. Sen jälkeen sit viestitteli muutenkin päivästään ja kyseli mun päivästä.
Oon hieman hämmentynyt että onko vaan kaverilliset fiilikset mua kohtaan.
Puoleen vuoteen ei oltu nähty, mut pidetty yhteyttä.
Mitä ootte mieltä?
Ap
Mitä nyt olen netistä tätä asiaa lukenut niin miehet voi harjoittaa tuollaista ilman aietta jättää puolisoaan, eli varmasti jotain ihastusta on mutta se ei tarkoita automaattisesti että mies haluaa erota puolisostaan. Voi haluta, mutta sitä ei kaiketi voi päätellä mistään muusta kuin siitä että asianne etenevät pisteeseen jossa mies ilmoittaa eroavansa takiasi. Eli sinun pitää odotella mihin suuntaan tilanne etenee.