Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan ollut aurinkolomamatkalla...

Vierailija
07.01.2014 |

Eli en ole matkustanut juurikaan kuin Suomessa, Ruotsissa(Tukholma) ja Virossa (Tallinna). Olen yli 30v. Hassua, miten usein erilaisissa illanistujaisissa ja muualla puhe menee ulkomaanmatkoihin ja jokainen kertoilee omastaan. Kiva itse olla hiljaa ja kadota tuolin alle. Ihan oikeasti tuntuu nololle, kuin olisi ainut. Oma mieskin matkustellut lapsuudessa ja nuoruudessa, joten ei tajua minua. Oma lapsuus meni laman varjossa, joten sellaiset lomat oli kaukainen haave. Nyt aikuisena ei ole koskaan sopivaa aikaa, rahaa(koko perhe matkustaisi) ja ei kaveria, jos olisi ns. aikuisten reissu. 

Kuulostaa lapselliselle...mutta onko kohtalotovereita?

Ja oletatteko jokaisen reissanneen ainakin jossakin suosituimmissa rantalomakohteissa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oleta. Itse matkustan paljon. En silti oleta sitä muilta. Syitä voi olla monia miksi joku ei ole matkustanut.

Itsellä on lähipiirissä useita, jotka ei ole koskaan olleet aurinkolomalla.  Illanistujaisissa keskustellaan monista asioista. Osa puhuu koirista ja koiranäyttelyistä , Niistä mä en taas tiedä mitään. Siinä kohtaa vain kuuntelen ja yritän ymmärtää ne kaikki sijoituksen sanastot tai jotain.

Vierailija
2/2 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan jokaisella olevan joku hyvä matkakokemus takanaan, oli se sitten marjamatka tai kaukomatka. Ei se matkan pituus ole ratkaiseva tekijä. Mielestäni Suomessa on ihania, eksoottisia paikkoja, ihan kaupungeissakin. Ja väitän, että minulla on hyvä vertailutausta maailmanmatkaajana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän