Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko sinulle ok, jos miehesi sopisi kahdenkeskisiä tapaamisia jonkun muun naisen kanssa?

Vierailija
12.10.2020 |

Ja kyse ei ole työasiasta.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan.

Vierailija
2/19 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätarkennuksena vielä, että kyseessä ei ole miehen äiti, sisko, tytär tai muu sukulainen. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei olisi? Elämme kumminkin vuotta 2020

Vierailija
4/19 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok ja hän myös tekee niin.

Vierailija
5/19 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä he tekevät yhdessä?

Vierailija
6/19 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen niin ja siilä sipul. Niin on vaimollakin miespuolisisa kavereita. Jos aikoo pettää, niin kyllä siihen keinot löytyy muutenkin.

Vierailija
7/19 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei olisi? Elämme kumminkin vuotta 2020

Mitä tämä tarkoittaa? Ei mikään ole muuttunut biologiassa sitten kirves ja miekka aikojen.

Vierailija
8/19 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuisi täysin siitä, millainen viritys olisi kyseessä.

Vierailija
9/19 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on ok.

Tämä palsta elää kyllä jotain ihan todellisuudesta irtautunutta elämäänsä tukevasti keskiajalla.

Vierailija
10/19 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan.

Olet sairaaloisen mustasukkainen, hae apua. Jos tapaan muita miehiä, niin ei se tarkoita todellakaan että pettäisin. En ole kenenkään miehen orja, olen vapaa tekemään mitä haluan. En ikinä seurustelisi noin mustasukkaisen miehen kanssa.

Vierailija
11/19 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan.

Olet sairaaloisen mustasukkainen, hae apua. Jos tapaan muita miehiä, niin ei se tarkoita todellakaan että pettäisin. En ole kenenkään miehen orja, olen vapaa tekemään mitä haluan. En ikinä seurustelisi noin mustasukkaisen miehen kanssa.

Oho, me puhuttiinkin miehen menemisistä. No ei todellakaan olisi ok!

Vierailija
12/19 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Miehellä on pari naispuolista kaveria joihin on tutustunut entisessä työpaikassa. Olen tavannut heidät, ovat normaaleja naimisissa olevia naisia, ei mitään keimailevia hempukoita. Mies silloin tällöin käy lounaalla kahden kesken heidän kanssaan. Minulle on täysin ok, ei ole mitään syytä epäillä pettämistä. Mies ei ole mikään limainen naistenmies myöskään.

Minä myös tapaan miespuolisia kavereita kahdestaan, ei ole miehelle ongelma. En ole koskaan pettänyt miestä.

Vierailija
13/19 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole miettinyt. Äskenkin tuo sopi olevansa huomenna aamulla klo 8.30 yhden tuttunsa pihassa ja jatkavat siitä yhdessä matkaa. Pitäisikö nyt soittaa sen tutun miehelle ja kertoa asiasta?

Vierailija
14/19 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti olisi ok. En itsekään kysele miehen lupia tai mielipiteitä kavereistani.

Vierailija
15/19 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan tilanteesta. Kuka kyseessä, mitä ovat menossa tekemään, kauanko tuntenut tyypin yms. Miehelläni ei ole läheisiä naiskavereita, mutta jos hän menisi vaikka baarin jonkun naispuolisen työkaverinsa kanssa, homma olisi täysin ok. Mutta jos hän ei kertoisi kuka on kyseessä tai olisi asian suhteen muuten epämääräinen, heräisi epäilys. Myös yhteisten ystäväpariskuntiemme naispuoliset osapuolet olisivat baari/kahvi-tyyppisesti ok, ehkä vähän ihmettelisin mistä kyse, kun ei hän noita tyyppejä ikinä tapaa ilman sitä miespuoliskoa. Jos taas olisi kyseessä joku uusi tuttavuus josta itse en tiedä mitään, jonka olisi tavannut jossain vaikka baarissa, saattaisin olla epäileväinen. Sellaisen tyypin saisi esitellä mulle ensin.

Vierailija
16/19 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minä sen tietäisin?

Vierailija
17/19 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä he tekevät yhdessä?

mieheni ei ole minulle tilivelvollinen, joten en tarkkaan tiedä enkä ole kysynyt, meillä kun on luottamus välillämme. 

Jotain kuitenkin tiedän. Käy joskus leffassa (meillä on eri leffamaku enkä tykkää käydä leffassa, koska äänenvoimakkuus on siellä minun korvilleni liikaa), joskus menevät yhdessä harrastamaan - jakavat automatkat. Ovat tunteneet toisensa yliopistoajoistaan lähtien. Nyt syksyllä kävivät yhdessä keräämässä mustikkaa ja puolukkaa metsäsätä, olisin itsekin halunnut, mutta työaikoja ei vaan saatu yhteen.  Minullakin miespuolisia kavereita eikä se miestäni haittaa; saan siis ihan samalla lailla olla heidän kanssaan enkä ole tilitysvelvollinen tekemisistämme. Kun parisuhteessa on läsnä luottamus ja toista rakastaa oikeasti, ei ole mitään väliä sillä mitä toisen puolison ystävien jalkovälissä on.

Vierailija
18/19 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän se saada vertailupohjaa pimperolle.

Vierailija
19/19 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok. Käy kavereidensa kanssa esim. kaljalla, veneilemässä, kiipeilemässä, keikalla. Minä olen tietenkin aina tervetullut mukaan, mutta en joka kerta jaksa, kun mies on minua energisempi ja sosiaalisempi tapaus. Mä jään tyytyväisenä kotiin esim. lukemaan ja neulomaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan