Nainen: mitä sinulla on mitä miehen nyxällä ei?
koitetaan näinkin päin kohottaa itsetuntoa :) Ekana itelle tuli mieleen luottotiedot ja oma asunto. Luonteeseen ja ulkonäköön en osaa sanoa muuta kun kroppa lienee itsellä parempi :) ainakin laihempi olen :)
Kommentit (22)
Katkeroitunut mieli. Siiderin pöhöttämä olemus.
Akateeminen koulutus. Sitä minulla ei ollut kun tutustuin exääni, joka opiskeli yliopistossa, vuoden seurustelun jälkeen hän sanoi, että jos en mene yliopistoon, hän jättää minut. No, pääsin, menin ja valmistuin, mutta silti vaihtoi toiseen.
Olin rennompi, pidin seksistä, olin valmis perustamaan isomman perheen (minulla on useampia lapsia), mitä ex on joskus minulle surrut.
Mutta nyxä ja exä sopivat kyllä tosi hyvin yhteen. Eikä minulla ja exälläkään takulla olisi ollut kuin max kaksi vesaa, niin vähän tuo mies olisi perheen arkeen sitoutunut.
Hyvä ja uskollinen, täyspäinen mies, joka on omistautunut vaimolleen ja perheelleen :-D. En itse asiassa ole koskaan edes nähnyt tuota nyksää. Exä on liikkunut jostain syystä yksin aina kun hänet olen nähnyt....
Ei minun tarvitse kohottaa itsetuntoani vertailemalla itseäni kehenkään, aivan vieras ajatus.
Eksäni nyksä on kaunis ihminen sisältä sekä ulkoa ja olen todella kiitollinen, että eksäni löysi hänet. Tuo nainen rakastaa lapsiani ainakin yhtä paljon kuin omiaan, hän on kanssani itkenyt lasteni sydänsurut ja koiran kuoleman. Hän on hyvä vaimo eksälleni, joka todella sellaisen ansaitsee. Minä en sitä osannut olla.
Mutta on minulla jotain mitä hänellä ei: höyrypesuri.
Juuri eilen hän kysyi sitä lainaksi. :)
En tiedä yhtään mitä miehen nyxällä on. Luulen kuitenkin että hänellä EI ole kolmea ravihevosta, kuten mulla. :=))
Näin päin vielä ymmärrän, että exällä voi olla jotain hampaankolossa nykyisen suhteen, etenkin jos mies on ollut lennosta vaihtavaa lajiketta. Tuo toinen ketju menee ihan yli hilseen.
Luottotiedot, mielenterveys ja lävistyksetön naama.
Älyä, mielenterveys, tulevaisuudensuunnitelmat. Ja mulla ei ole alkoholiongelmaa.
Luottotiedot, siisti ja kaunis omakotitalo ja kaksi ihanaa lasta
Luottotiedot, siisti ja kaunis omakotitalo ja kaksi ihanaa lasta
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 20:38"]
koitetaan näinkin päin kohottaa itsetuntoa :) Ekana itelle tuli mieleen luottotiedot ja oma asunto. Luonteeseen ja ulkonäköön en osaa sanoa muuta kun kroppa lienee itsellä parempi :) ainakin laihempi olen :)
[/quote]
Miksi sitä itsetuntoa pitää kohottaa haukkumalla muita?
Hankala miehen ex-avokki. On siis minulla valitettavasti. Ex-mieheni nykyisellä taas ei ole tätä ongelmaa, koska minä ymmärrän, että hyvät välit exään on lasten etu.
Unelmamies.