Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettimies blokkasi mut :)

Vierailija
07.01.2014 |

Kirjoittelin jonkin aikaa yhden miehen kanssa nettitreffeillä ja tapasimme eilen kahvikupillisen ääressä. Olin jo aiemmin ajatellut, etten ole kiinnostunut miehestä, mutta koska tapaamalla kiinnostuksen vasta huomaa, suostuin mielihyvin tapaamaan hänet.

Mielikuvani oli oikea. Mies oli ihan mukava ja tavallinen, mutta ajatusmaailmamme olivat todella kaukana toisistaan. Laitoin tänään kohteliaan viestin, jossa kiitin tapaamisesta ja pahoittelin, etten ollut kiinnostunut tapaamaan enää.

Nyt kirjauduin profiiliini ja huomasin, että mies oli käynyt mun profiilissa (kukaan muu ei ollut käynyt viimeisen 24h aikana). Katsoin onko hän poistanut mut suosikeistaan ja huomasin, että yksi käyttäjä on blokannut mut. Eilen blokkauksia ei vielä ollut, joten tämä tapaamani mies on sen tehnyt.

Vähän ihmettelen miksi, luuleeko hän, että alan ahdistella häntä kun olen itse sanonut, etten halua tavata enää. Tai sitten mies ottaa homman liian tosissaan... No, uutta matoa koukkuun meille molemmille :)

Eikä tällä viestillä ollut mitään sen suurempaa merkitystä, kunhan nyt halusin jonnekin kertoa ihmetykseni.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kauheeta sinkkudraamaa xD

Mä en niin kestäs. 

Vierailija
2/10 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnian päällehän se ottaa, kun blokatuksi joutaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina kans ihmetellyt tota blokkaamista..oon luullu et se on varattu häiriköille.

Vierailija
4/10 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai se nyt poisti sut, jos kerran tuollaista viestiä laitoit? Mitä muuta odotit?

Vierailija
5/10 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän vain merkitsi sinut käännetyksi kortiksi.

Vierailija
6/10 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän vain merkitsi sinut käännetyksi kortiksi.

Vierailija
7/10 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 18:41"]

No kai se nyt poisti sut, jos kerran tuollaista viestiä laitoit? Mitä muuta odotit?

[/quote]

No siis ilman muuta odotin, että poistaa mut suosikeista, niinhän mäkin tein kun nyt palstalle kirjauduin. Ei mulla kuitenkaan mitään tarvetta olisi blokkaukselle, ei ole koskaan ollut, vaikka olen ollut myös tuossa "jätetyn" roolissa. Mutta mistäs noita miesten aivoituksia tietää :)

Vierailija
8/10 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyörii palstoilla vuosikaudet, saattaa vahingossa ottaa yhteyttä uudelleen jo "kokeillulle" tyypille. Varmisti ehkä vaan ettei näin käy.

Vierailija
9/10 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se voi kaikkien nimimerkkejä muistaa, tuollain merkitään ne, joiden kanssa on jo käyty treffeillä.

Vierailija
10/10 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 19:02"]

Ei se voi kaikkien nimimerkkejä muistaa, tuollain merkitään ne, joiden kanssa on jo käyty treffeillä.

[/quote]

Tällainen ei tullut mieleenkään! Olen itse suht aloittelija nettideittailussa. Mutta eipä syyllä mitään väliä ole, oli se sitten tämä tai joku muu. Ap.