Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten opin saamaan orgasmin yhdynnässä

Vierailija
07.01.2014 |

Itse olen saanut orgasmin murrosiästä alkaen omin käsin, sen tulo kesti noin 15-20 minuuttia.

Myöhemmin en saanut orgasmia koskaan yhdynnässä kenenkään miehen kanssa. Vasta kun tapasin miehen, johon minulle tuli pidempi luottamuksellinen parisuhde, uskalsin alkaa toivoa orgasmia myös yhdynnässä. Mutta mikään ei näyttänyt auttavan.

Luin jostakin, että korkeakoulutetut naiset saavat muita harvemmin orgasmin yhdynnässä, koska he kontrolloivat liikaa itseään. Luulin, etten minäkään sitten koskaan saa ja että siihen on tyydyttävä.

Teimme lopulta näin. Ensimmäisessä vaiheessa menin selälleni ja nostin reiteni ylös. Mieheni meni vasemmmalle kyljelleen ja työntyi sisään noin 5-10 senttiä, mutta ei liikkunut. Minä tein itselleni orgasmin sormellani. Se tuli noin 20 minuutin päästä. Jatkoimme tätä muutaman viikon.

Sitten mieheni alkoi liikkua samalla, mutta se johti hänellä aina siemensyöksyyn, ennen kuin minulle tuli o. Hän osti apteekista Emla-paikallispuudutusvoidetta ja se auttoi. Teimme sopimuksen, että niin kauan kuin hän käyttää ainetta, otamme uusinnan ilman voidetta parin tunnin päästä, kun aineen vaikutus lakkaa.

Kolmas vaihe oli se, että mieheni alkoi hieroa klitoristani samalla kun hän liikkui sisälläni. Sain o:n muutaman yrityksen jälkeen ja sitten aloin saada niitä melkein joka kerta.

Sitten uusi asentokokeilu. Hän tuli päälleni vasemman kyynärpäänsä varaan ja hieroi oikealla kädellä klittaani. Vähitellen aloin saada orgasmin tälläkin tavalla. Ja lopuksi nousin ratsastamaan ja hän hieroi oikealla kädellään klittaani ja opin saamaan o:n tällä tavalla.

Pikku hiljaa mieheni oppi kestämään minun tarvitsemani ajan, sen 20 minuuttia, ilman Emlaa. Meille jäi kuitenkin tavaksi olla kaksi kertaa illassa parin tunnin välein. Minullekin se käy, vaikka ihan joka kerta en saa o:ta toista kertaa ilman vibraattoria.

Saan yhdynnässä o:n vain näillä kolmella tavalla, mutta kun sen saaminen kestää sen 20 minuuttia, käytämme muita asentoja alkuvaiheessa ja siirrymme joko lähetyssaarnaajaan tai ratsastusasentoon, kun haluamme loppukirin alkavan.

Jos en saa o:ta puolessa tunnissa, menemme siihen ensiksi kuvaamaani selkä-kylkiasentoon ja teen sen vibralla. Se minulla toimii aina, vaikka vibralla saatu orgasmi onkin huonoin kolmesta erilaisesta yhdyntäorgasmista. Toiseksi huonoin on itse sormella tehty yhdynnässä ja paras mieheni sormettama yhdyntäorgasmi. Koskaan en ole saanut doggiessa enkä lusikassa, näköjään tarvitsen katsekontaktin.

Ihan soolo-orkut ovat sitten asia erikseen, niistä puuttuu "jotain" yhdyntäorgasmiin verrattuna eikä minun onneksi enää tarvitse harrastaa niitä.

Toivottavasti tästä on apua jollekin kanssasiskolle, joka kärsii yhdyntäorgasmin puutteesta. Mutta jos ei saa omin sormin, tuskin näillä neuvoilla on toivoa yhdynnässäkään, niin luulen.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. En kaipaa peppuuni muuta kuin yhden sormen eikä sitäkään kovin syvälle. Mutta toisella kädellä haluan, että klittaa hierotaan. Kun mies hieroo sitä, se tuntuu paremmalta kuin että jos itse hieroisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi