Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin exän kaupassa

Vierailija
07.01.2014 |

Jätti mut aikanaan, koska en ollut tarpeeksi laiha (normaalipainoinen silloin ja nyt) enkä muutenkaan vastannut hänen kauneusihannettaan, eli en ole mikään missi. (Oli meillä hyviäkin hetkiä, ei uskoisi.) Tänään näin hänet kaupassa, siellä herra kuljeskeli sellaisen oikein lähiölehmän kanssa (ei millään pahalla lehmiä tai lähiöitä kohtaan). Kyllä oli nainen vielä muakin kauempana ihannenaisesta.

Tuli oikein hyvä mieli.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai hymyilit kauniisti ja sanoit "moi" vilkuillen samalla arvostelevasti naisen vartaloa?

Vierailija
22/38 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin tuli aloituksesta hyvä mieli. Minulla samantapainen juttu. Ex-avokkini ruoti minua aika lailla, kuinka olen ruma ja tyhmä ja en kelpaa hänelle ja olin liian vanhakin (24v) ja kulahtanut yms.

Meni vuosia ja olin miehen ja lasten kanssa uimassa ja näin tämän kyseisen miehen vaimonsa ja lastensa kanssa. Vaimonsa oli mitätön hiiri, kenellä oli todella pahat raskausarvet ja maha oli sellainen kengurupussi tai oikeammin laatta, mikä laahasi bikien housuosan päällä. 

Itse olen aina urheillut, silloin nuorenakin, kun en kelvannut kyseiselle miehelle. Edelleen keski-iässä 3 lasta synnyttäneenä kroppani on ikäisekseni todella hyvässä kunnossa ja olen pitänyt itsestäni huolta ja uskallanpa sanoa jopa, että olen suht hyvännäköinenkin, mitä nyt tämän ikäinen nainen voi olla.

Ex-avokki luimisteli aika lailla meidät nähdessään:)

Sinänsä asialla ei ole merkitystä, mutta tuli vain se hänen vaimonsa nähdessään mieleen ne, kuinka haukkui minua rumaksi ja läskiksi ja tyhmäksi yms. kun kärähti vieraasta naisesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte kauheita

Vierailija
24/38 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka jaksat roikkua loppuneessa suhteessa siihen määrään, että entisen miehesi nykyinen kumppani herättää sinussa noin voimakkaan reaktion? 

Kun ilmeisesti käsityksesi miehistä on se, että heille merkitsee naisessa vain ulkonäkö, niin ei ole ihme että sinä et ole ihannekumppani miehelle, jolla on edes mitattavissa oleva ÄO. 

Vierailija
25/38 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 17:46"]

Kuinka jaksat roikkua loppuneessa suhteessa siihen määrään, että entisen miehesi nykyinen kumppani herättää sinussa noin voimakkaan reaktion? 

Kun ilmeisesti käsityksesi miehistä on se, että heille merkitsee naisessa vain ulkonäkö, niin ei ole ihme että sinä et ole ihannekumppani miehelle, jolla on edes mitattavissa oleva ÄO. 

[/quote]

Mitä ihmeen roikkumista se on, jos näkee vanhan tutun ja muistaa sen jotain sanomisia ja haaveita ja näkee, että ne ei ole toteutuneet.

Esim olen nähnyt muutaman luokkakaverin jälkeen päin, joilla oli aivan hulluja suunnitelmia. Juu, menen yliopistoon ja hommaan kivan ammatin ja tienaan tuhansia euroja kuussa, mutta en vaivaudu lukemaan läksyjä, kun bilettäminen on tärkeämpää.

Tai näkee vanhan narkin ja huomaa, että se oli juuri se kaveri, joka yritti painostaa polttamaan hassista, kun ei siihen kiinni jää ja hän ei ole riippuvainen siitä.

Ihan samalla tavalla reagoi, kun näkee jonkun entisen poikaystävän, joka on uhonnut, että tää uus, kenen kans sua petin, on niin ihana ja mahtava ja mulla on mahollisuus saada iskettyä rikas ja kaunis nainen ja tulen kuule menestymään ja sää et kyllä kelpaa mulle. Ja sitten näkee kyseisen tyypin kaljamahaisena wt-muijan ja räkänokkakakaroiden kans, niin tulee mieleen, että eihän se ihan tätä ollut, mihin tähtäsit

Vierailija
26/38 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 17:52"][quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 17:46"]

[/quote]

Mitä ihmeen roikkumista se on, jos näkee vanhan tutun ja muistaa sen jotain sanomisia ja haaveita ja näkee, että ne ei ole toteutuneet.

Esim olen nähnyt muutaman luokkakaverin jälkeen päin, joilla oli aivan hulluja suunnitelmia. Juu, menen yliopistoon ja hommaan kivan ammatin ja tienaan tuhansia euroja kuussa, mutta en vaivaudu lukemaan läksyjä, kun bilettäminen on tärkeämpää.

Tai näkee vanhan narkin ja huomaa, että se oli juuri se kaveri, joka yritti painostaa polttamaan hassista, kun ei siihen kiinni jää ja hän ei ole riippuvainen siitä.

Ihan samalla tavalla reagoi, kun näkee jonkun entisen poikaystävän, joka on uhonnut, että tää uus, kenen kans sua petin, on niin ihana ja mahtava ja mulla on mahollisuus saada iskettyä rikas ja kaunis nainen ja tulen kuule menestymään ja sää et kyllä kelpaa mulle. Ja sitten näkee kyseisen tyypin kaljamahaisena wt-muijan ja räkänokkakakaroiden kans, niin tulee mieleen, että eihän se ihan tätä ollut, mihin tähtäsit

[/quote]

Räkänokkakakara, ootpa ihana. Kyllä sulla vaikuttaa vielä voimakkaasti vanhat ikävät kokemukset, jos noin vahingoniloinen olet ex nähdessäsi. Jos et olisi kiinni, toteaisit vaan mielessäsi, että onpa äijä valinnut naisen ja jatkaisut matkaasi. Toisin, kuin nyt oikein kirjoitat tänne ja hehkutat. Huono itsetunto, vieläkin?

Vierailija
27/38 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä silloin roikkuu ex/menneessä, jos vielä VUOSIENKIN päästä on vahingoniloinen ex:lle.

Vierailija
28/38 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se mies rakastaa nykyistä vaimoa, kauheanakin. Mutta sua se ei rakastanut hieman "paremman näköisenäkään". Sä et vaan kelvannut sille miehelle, et vieläkään :D Mielummin se otti kauhistuksen, kun sut :D

Vierailija
29/38 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta silloin kun ei tunne enään mitään, voi sanoa ettei ole menneessä kiinni.

Vierailija
30/38 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 18:14"]

Räkänokkakakara, ootpa ihana. Kyllä sulla vaikuttaa vielä voimakkaasti vanhat ikävät kokemukset, jos noin vahingoniloinen olet ex nähdessäsi. Jos et olisi kiinni, toteaisit vaan mielessäsi, että onpa äijä valinnut naisen ja jatkaisut matkaasi. Toisin, kuin nyt oikein kirjoitat tänne ja hehkutat. Huono itsetunto, vieläkin?

[/quote] Mitähän sinä luulet todistavasi? Kukaan ei todellisuudessa suhtaudu exiinsä täysin neutraalisti. Suhtautumisessa on tietysti eroja riippuen esim. juuri siitä, millaisista asioista on loppupeleissä ollut kysymys ja kuinka sadistisesti jättäjä on esiintynyt. Joillakin on hirveä tarve yrittää esittää neutraalia suhtautumista tai jotain 'toivon sinulle hyvää tässä samalla kun aktiivisesti käyttäydyn mahdollisimman rumasti' -shaibaa. Toisilla taas tällaista tarvetta ei ole, ja näitä pidän kyllä tervepäisempinä.

Vierailija
31/38 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se nyt on vaan mahtavaa kun näkee että sut aikoinaan jättänyt exä on nykyisin läskin, ruman tai ennenaikojaan rupsahtaneen kanssa. Kai nyt sen verran "katkeran iloinen"saa olla etenkin kun oma nyxäkin on myös exää parempi pakkaus, myös ulkoisesti.

Vierailija
32/38 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 18:23"]

[/quote] Mainio :-D :-D

Vierailija
33/38 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 18:29"][quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 18:14"]

[/quote] Mitähän sinä luulet todistavasi? Kukaan ei todellisuudessa suhtaudu exiinsä täysin neutraalisti. Suhtautumisessa on tietysti eroja riippuen esim. juuri siitä, millaisista asioista on loppupeleissä ollut kysymys ja kuinka sadistisesti jättäjä on esiintynyt. Joillakin on hirveä tarve yrittää esittää neutraalia suhtautumista tai jotain 'toivon sinulle hyvää tässä samalla kun aktiivisesti käyttäydyn mahdollisimman rumasti' -shaibaa. Toisilla taas tällaista tarvetta ei ole, ja näitä pidän kyllä tervepäisempinä.

[/quote]

Kyllä suhtautuu neutraalisti. Ei tiedenkään silloin, jos on katkeruuksia välissä, ja se on sitä epätervettä.

Vierailija
34/38 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 18:29"][quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 18:14"]

[/quote]

Sadistinen ex. Mitä sitten, mitä se enään VUOSIEN PÄÄSTÄ haittaa. Jos sulla hyvä itsetunto, niin et olisi PASKAAKAAN NAKANNUT et silloin vuosista sitten kun jätti, etkä ainakaan nyt enään!

Vierailija
35/38 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäänsä ei tarvitse suhtautua katkerasti, vahingoniloisesti, halveksuvasti ... Jos on rakastettu ja erottu ja erosta toivuttu,  voi exään suhtautua ystävällisesti, korrektisti ja kohteliaasti. Voi kysellä kuulumisia tai vain moikata. Se ex:hän ei olisi ex ellei se olisi taaksejäänyttä elämää. 

Ja kannattaa myös joskus miettiä sitä millaisissa tunnelmissa ex ehkä ajattelee itseä ja onko hänellä mitään syytä ajatella tai muistella. Kaikki suhteet eivät ole "made in heaven", vaikka niistä olisi iloa ollutkin. 

17

Vierailija
36/38 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 18:36"][quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 18:23"]

[/quote] Mainio :-D :-D

[/quote]

Niin reaktiosi =)

Vierailija
37/38 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulikin mieleeni, että mut mallitytön takia jättänyt exäni on pitkään jo ollut tosi lyhyen ja läskin kanssa naimisissa. Oletan, että rakastavat toisiaan. Oon vaan ajatellut, että hän on kasvanut ihmisenä, eikä ulkoiset seikat enää merkitse. Johtuu ehkä siitä, että mulla on itselläni maailman paras mies ja erostakin jo 20 vuotta. 15 vuotta sitten olisin valintaa ihmetellyt ja pilkannut, ymmärrettävästi, koska eromme oli ruma. Nyt suhtaudun lämpimästi ja ajattelen, että nainen on varmaan kiva.

Vierailija
38/38 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä sanoi mulle (vielä kun oltiin suhteessa), että toivoisi minun olevan hieman laihempi (olin normaalipainoinen) haukkui persettä ja millon mitäkin.

Nyt kun ollaan oltu erottu jo vuosia sitten, niin kehuu mun vartaloani, vaikka yhdessä vaiheessa olin 15 kiloa lihavampikin. Nyt olen laihduttanut normaalipainoon ja vaikka olin muutaman kilon painavampi kuin silloin kun tulin haukutuksi, niin voi sitä exän suitsutusta.

Johtuukohan siitä, että exäkin lihoi reippaasti, ainakin 20 kiloa eromme jälkeen. Hän vaan ei ole saanut noita kiloja laihdutetuksi. On vielä kysellyt, että otanko hänet takaisin jos laihduttaa ja saan itse päättää kilomääränkin. Aika sanattomaksi veti, en halua häntä takaisin vaikka mitä tekisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme