Oudointa mitä olet halunnut seksissä
Itse humalassa kerran pyysin yhdenillanjuttua pissaamaan suuhuni. En pyytänyt toista kertaa. Ei ollut mun juttu, enkä käsitä miksi sitä silloinkaan pyysin. Ei kuulu normifantasioihini. Toisella kertaa uuden poikaystävän kanssa pyysin, että saisin työntää kurkkua hänelle pyllyyn. Edellinen poikaystävä oli vongannut peppuseksiä ja siihen aina oli tepsinyt tämä kurkkujuttu. Uusi ei ehtinyt edes vongata, kun olinkin jo itse kurkkua tarjoamassa. Oliko sitten alitajuista ennakointia vai mitä. No, hän sitten sanoikin yllätyksekseni, että hienoa, sopii... Siinä sitten yhdessä rasvailtiin isoa kurkkua ja työnneltiin sitä miehen peppuun. Yllättäen tilanne kiihotti minuakin ja siitä sitten myöhemmin kokeiltiin toisinkin päin peppujuttuja. Ja ei ne nyt niin kauheita olleetkaan. Mutta jäivät silti harvoin harrastetuksi vaihteluksi :)
Kommentit (36)
narttumaster1 miukumauku gmailpistecom
Herra40+
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 16:37"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 07:33"]
ei kauaksikaan jos pirkanmaalla asusta ja lähellä Tamperetta
Herra40+
[/quote] Kiinnostaa..miten saan sinuun yhteyden? annatko sähköpostiosoitteen?
[/quote]
harmin harmi, ei tullut sitten viestiä...
Herra40+ (narttumaster1miukumaukugmailpistcom)
Kanssaihmisten mielestä varmaan oudointa, kun pyysin naista pissaamaan ja kakkaamaan samalla kun nuolin häntä ja sormetin peppureikäänsä.
Haluaisin että nainen panisi minua perseeseen straponilla....
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 07:21"]
Herra40+
[/quote]
[/quote]
Olet varattu ja olen törmännyt varattujen kanssa siihen että he eivät voi tavata iltaisin tai viikonloppuisin. Miten sinä?
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 19:18"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 07:21"]
Herra40+
[/quote]
[/quote]
Olet varattu ja olen törmännyt varattujen kanssa siihen että he eivät voi tavata iltaisin tai viikonloppuisin. Miten sinä?
[/quote]
Vaikeaa on.. tälläiset herrat vastailee aamulla ja päivällä..ilmeisesti töissä ovat ja roikkuvat vauvapalstalla. Illalla sitten ollaan perheen kanssa.
niin, miten ja missä onnistuu, sen lienee sovin sitten kyseisen henkilön kanssa henkilökohtaisisa viesteissä, esim sähhöpostissa ;)
Herra40+
Saunassa serkkutytön kanssa mulla alkoi seisoa, istuin jakkaralle ja hän päälleni. Pyysin häntä kusemaan samalla. Uskomaton tunne, kun lämmin pissa valui munille. Voikun löytäis jostain naisen tai ehkä pariskunnan, joka haluaisi kokea ja kokeilla kaikkia kivoja juttuja. Mökiltä olis kiva vaik venereissuille lähteä.. -sinkkum 55-
Appi oli varannut saunaan hk:n sinistä kiukaalla paistettavaksi, mut tyttöystävä pyysi mua työntelemään sitä pilluunsa ja nuolemaan tissejään samalla, kun otti multa suihin.
Haluaisin olla "tyttöjenillan" esiintyjä....stripata koko kikattavan lauman edessä ja lopuksi näyttää miten pitkälle saan satsin lentämään....
Yksi muinainen tyttöystävä halusi rasvailla minun persreikääni ja työnnellä sinne kaikenlaista. Itse kun en oikein sellaisesta innostu, niin oli vähän fiilis, että menee tässä kyllä neidin halut ihan hukkaan, kun olen ymmärtänyt, että varsin monet miehet naiseltaan sellaista nimenomaan toivoisivat. Eli oudointa mitä olen seksissä tehnyt on se, että neiti työnsi kurkun perseeseeni ja ratsasti sitten kalullani. Molemmat saimme ja kivaa oli. Mutta nykyään perseeni on kyllä aikalailla exit only.
Itse joskus nuorena satuin näkenään netistä joitain koiraseksivideoita ja jostain syystä silloin sellainen tuntui kiihottavalta. Kerran kun sitten olin koiravahtina kotona vanhempieni poissaollessa yritin saada uroskoiramme astumaan minua. Luojan kiitos se ei ollut asiasta kiinnostunut. Kokisin varmaan loppuelämän morkkiksia jos asia olisi toteutunut. Nyt en kyllä saa aiheesta muuta kuin yökötystä. Liekö siinä teini-iän hormonit sekoittaneet pään.
Exän kanssa oli parasta seksiä ikinä. Naitiin julkisilla paikoilla, tyttö tykkäsi tulla alistetuksi seksissä (muuten meillä oli tasa-arvoinen suhde). Hän piti peppuseksistä, fistauksesta, suihkussa hän halusi, että pissaisin hänen päälleen, jonka jälkeen normi kuvio oli, peppupano ja samalla suihkutus (ilman sitä suihkun mikäsenytlieneekään-suihkukapulaa) klitorokseen ja se voihkinta kuuluu aika usein vieläkin fantasioissani... Sitten valitsin toisen ja valitsin väärin. Nykyään hurjinta on se, että seksiä on lauantaina saunan jälkeen valot päällä. ...Silloin tällöin hiukan harmittaa...
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 17:37"]
Exän kanssa oli parasta seksiä ikinä. Naitiin julkisilla paikoilla, tyttö tykkäsi tulla alistetuksi seksissä (muuten meillä oli tasa-arvoinen suhde). Hän piti peppuseksistä, fistauksesta, suihkussa hän halusi, että pissaisin hänen päälleen, jonka jälkeen normi kuvio oli, peppupano ja samalla suihkutus (ilman sitä suihkun mikäsenytlieneekään-suihkukapulaa) klitorokseen ja se voihkinta kuuluu aika usein vieläkin fantasioissani... Sitten valitsin toisen ja valitsin väärin. Nykyään hurjinta on se, että seksiä on lauantaina saunan jälkeen valot päällä. ...Silloin tällöin hiukan harmittaa...
[/quote]
kuuulostaa niin tutulta.. =)
minullakin oli suhde naiseen joka oikeasti oli kokeilun haluinen. Ainoa mikä jäi kokeilematta oli kultaiset suihkut, oikeestaan kaikki muu "omaan normiseksiin" tuli kokeiltua.
Parhaimpina muistoina jäi
- peppuseksi
- hän juotti minua suihinoton jälkeen nesteillä,
-sain häneltä posliiniksi ajeltua pillua, joka kiihottaa minua todella
-dildottelu- fistaus
- osasi suihinoton tässä maailmankaikkeudessa Niin hyvin.
- en muista että hän olisi koskaan kieltäytynyt kieliorgasmista, sain nuolla häntä Niin paljon kuin mieli teki
Mun tekisi mieli oikein kunnolla alistaa miestä...sitoa sänkyyn käsistä ja jaloista ja laittaa vielä silmäsidekin, piiskata raipalla pepulle ja lopuksi ottaa hänet strap-onilla samalla kun runkkaan hänen kaluaan...
Borntobelover75 at gmail piste com