Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiihtoloma. Takuulämmin ja turvallinen rantalomakohde ihan mistä vaan? Kerro!

Vierailija
07.01.2014 |

Missä on varmasti lämmintä, myös uimavesi? Lentomatka saa olla vaikka vuorokauden ympäri kestävä, lapset ovat jo teinejä. Pitää olla niin turvallinen kohde, että uskaltaa lentokentältä ottaa lasten kanssa taksi hotelliin ilman ryöstön tai raiskauksen pelkoa. Lähden siis yksin kolmen noin teini-ikäisen tyttären kanssa maailmalle..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olette lomalla? Itse en viikoksi kauas lentäisi, joten valitsisin Arabiemiraatit. Ja ei kannata tulla huutamaan ihmisoikeuksista jne, olen asunutkintuolla.

Vierailija
2/12 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 09:30"]

Kauanko olette lomalla? Itse en viikoksi kauas lentäisi, joten valitsisin Arabiemiraatit. Ja ei kannata tulla huutamaan ihmisoikeuksista jne, olen asunutkintuolla.

[/quote]

Viikon vain. Tai itse asiassa perilläoloaikaa tulisi vähemmänkin, päästään lähtemään vasta maanantai-iltana klo 17 jälkeen (iltalennolla siis päästäisiin aikaisintaan) ja seuraavana maanantaina pitää olla klo 8 töissä. 

Katselin, ettei Euroopassa missään ole yli 20 astetta silloin. Viime vuonna oltiin hiihtoloma Ateenassa, lämpötila oli 13-18 asteen välillä. Mukavaa se oli, mutta nyt haluaisin ihan vain maata auringossa ja lukea kirjaa lämmössä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubai.

Vierailija
4/12 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubai myös, on paitsi turvallista myös hygienistä ja siistiä.

Vierailija
5/12 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israel. Lyhyet lentomatkat. Eilatissa takuulämmintä. Kannattaa myös kierrellä muualla maassa, kuten Jerusalem ja Tel Aviv. Hyviä rantoja, paljon historiaa ja myös nykyaikaa.

Vierailija
6/12 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubai tai Abu Dhabi. Asun täällä joten tiedän jotenkin mistä puhun myös. Tosin äsken tuli vettä taivaalta! Dubaihin pääset suoralla, Abuuun joko Dubain kautta + taksi tunnin verran, vaihtoehtoisesti vaihto Keski-Euroopassa. Itse tulen vaihdolla, ei mene aikaa koneessa istumiseen vaan lennän yöllä.

Vierailija
7/12 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 10:43"]

Dubai tai Abu Dhabi. Asun täällä joten tiedän jotenkin mistä puhun myös. Tosin äsken tuli vettä taivaalta! Dubaihin pääset suoralla, Abuuun joko Dubain kautta + taksi tunnin verran, vaihtoehtoisesti vaihto Keski-Euroopassa. Itse tulen vaihdolla, ei mene aikaa koneessa istumiseen vaan lennän yöllä.

[/quote]

Luin nyt vasta viestin kunnolla. Kun perilläoloaika on noin rajattu, tänne pääsee, molempiin kohteisiin, yölennoilla jolloin et menetä paikallaoloaikaa yhtään.

Vierailija
8/12 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubaiin siis uskaltaa lähteä kolmen 10-14v tyttären kanssa + äiti, ilman veljiä ja miehiä? 

Katselin jo lentoja. Finnairilla ei mene ihan juuri meidän tarpeeseen lentoja noina päivinä, mutta vaihdoilla pääsee esim. Lufthansalla.

ap

Vierailija
9/12 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 10:50"]

Dubaiin siis uskaltaa lähteä kolmen 10-14v tyttären kanssa + äiti, ilman veljiä ja miehiä? 

Katselin jo lentoja. Finnairilla ei mene ihan juuri meidän tarpeeseen lentoja noina päivinä, mutta vaihdoilla pääsee esim. Lufthansalla.

ap

[/quote]

Miksi ei uskaltaisi?

Vierailija
10/12 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi muslimimaahan lähteä tyttöjen kanssa.

Vierailija
11/12 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan jos uskallat olla Helsingin keskustassa tyttöjesi kanssa, tulet ihmettelemään täällä miten turvalliselta tämä paikka tuntuukaan. Paikallisia tapoja kannattaa kunnioittaa jo kohteliaisuussyistä, mutta eipä tuo oma pukeutuminen poikkea juurikaan pukeutumisesta Suomessa kesäaikaan. Tuijotuksia vähentää se kun pyydät niitä tyttäriäsi jättämään pahimmat mikroshortsit matkalaukkuun.

Täällä asuu länkkäriperheitä oikealla ja vasemmalla, tänne tulee länkkäriperheitä miesten kanssa ja ilman koko ajan. Helppo, turvallinen ja kelivarma maa turistille.

Vierailija
12/12 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 11:26"]

En uskaltaisi muslimimaahan lähteä tyttöjen kanssa.

[/quote]

Meinaatko että teidät kaapataan uima-altaalta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi