Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lattioiden pesu 4 kertaa viikossa, onko mielestäsi liikaa

Vierailija
12.10.2020 |

?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pese parkettilattioita kuin kerran kuukaudessa, jos silloinkaan. Tahrat tietysti pyyhitään heti pois. Ei ole lapsia eikä kotieläimiä.

Vierailija
22/37 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on iso vaara, että peset terveen talon hometaloksi.

No ei kämppä tuosta sentään homehdu. Ellei sitten kaada ämpärillistä vettä lattialle aina pesun yhteydessä.

Riittää, että vettä menee jalkalistojen alle.

Ja paljonkos sitä vettä sinne meinaat laittaa? Se kuivaa kyllä, jos siitä listan vierestä pyyhkäsee ja siitä tippa tai pari menee vettä alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän se löytyi syy usean talon kosteusongelmille, tosin olen tätä jo vuosia epäillytkin. Vesi on siitä ovela veijari, että ei tarvitse olla kuin pienenpieni reikä jossakin lattiapinnoitteessa, leviää vesi siitä rakenteisiin. Sitten jos jyystät sitä lattiaa märällä luutulla muutaman päivän välein, saat takuuvarmasti kosteusongelmia. Lisäksi tuosta ylihygieenisyydestä seuraa se, että oma puolustuskykysi pöpöjä vastaan romahtaa. Eikö teillä himosiivoojilla ole muuta tehtävää kuin kulkea rätti kourassa jatkvastl? Säälittävää, sanon minä

Vierailija
24/37 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kämppä tuosta sentään homehdu. Ellei sitten kaada ämpärillistä vettä lattialle aina pesun yhteydessä.

Kyllä jos puulattiaa tai laminaattia hinkkaat monta kertaa viikossa tulee kosteutta, jonka myötä hometta ja myös ötököitä.

Vierailija
25/37 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa.

Vierailija
26/37 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen lattiat 6 tai 7 kertaa vuodessa.

27/37 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liikaa.

Mä en edes muista, milloin meillä on mopatti lattiat viimeksi. Silloin, kun siivooja vielä kävi. Oisko ollu 5 vuotta sitten. Parkettilattiat muuten paitsi keittiö ja kylppäri+vessat laatalla. Laattalattiat olen pessyt, parkettia en. Meillä on keskikokoinen koira. Lattiaan ei todellakaan tartu sukat kiinni 😆 Eikä ne ole ollenkaan tahmeat. En koe mitään tarvetta pestä niitä. Pesen sitten, jos ilmenee tarvetta.

Vierailija
28/37 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo.. Ainakin mä pesen noin kolme kertaa viikossa asunossa. Mutta keittiössä joudun päivittäin pestä, varsinkin pöydän alta, koska a kolme pientä lasta ja he eivät syö sotkematta paikoja. Minulla oli tuttu joka sanoi että kyllä sä siivoat liika, että hänellä riittä kerran viikossa imuroida ja joskus pestä lattiat, no kävin hänen luona ja aivan järkyttävän paljon tavaraa eihän siellä edes lattiaa näkynyt jottai sitä vois edes pestä, mutta hänen mielestään hänella on siisti koti ja itselle se näytti se hoarders ohjleman kodilta, en ikinä pystyis rentoutumaan semmosessa sotkussa.

Vierailija
29/37 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pesen kerran vuodessa, joten en oikein osaa sanoa tähän mitään.......

Vierailija
30/37 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuttuan korkeintaan kerran vuodessa eikä sukat tartu kiinni kun en kaada lattialle mitään.

Vierailija
31/37 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jos puulattiaa tai laminaattia hinkkaat monta kertaa viikossa tulee kosteutta, jonka myötä hometta ja myös ötököitä.

Ihan kuin jotain vitsikirjaa lukisi. Pitääkin käydä entisessä työpaikassa hotellilla sanomassa, että tytöt rajoittavat sitä lattianpesua, kun vähintään kerran päivässä pesevät. Yrittäkää ymmärtää, että te keillä on kukkia, on taatusti enemmän kosteutta ilmassa, kuin jollain joka lattioitaan silloin tällöin pesee. Ämpärillä heitetään vettä lattioille vain elokuvissa. Ihan lattianlistojen alle... Ei oo todellista.

Vierailija
32/37 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuen tietysti, miten niitä pesee. Noudattaako pesuaineen annosteluohjeita ja käyttää kohtuudella vettä. Väärillä menetelmillä lattiat saa tuolla vauhdilla nopeasti pilalle.

Vierailija
33/37 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Mä pesen neljä kertaa vuodessa.

Jos sulla on laminaatti niin varmaan aika kivat jäljet :D Luulis et sukat jää jo lattiaan kiinni

Ei ole laminaatti,  vaan parketti ja laattalattia. Ei jää sukat kiinni.

Vierailija
34/37 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi koira niin pesisin kerran viikkoon mutta yksin asuessa pesen kerran kuussa. Laminaattilattia ja pyyhin nihkeällä, en siis käytä vettä saavikaupalla. Käytössä mikrokuituinen lattiapyyhe niin en välttämättä edes pesuainetta käytä.

Vierailija
35/37 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin jotain vitsikirjaa lukisi. Pitääkin käydä entisessä työpaikassa hotellilla sanomassa, että tytöt rajoittavat sitä lattianpesua, kun vähintään kerran päivässä pesevät. Yrittäkää ymmärtää, että te keillä on kukkia, on taatusti enemmän kosteutta ilmassa, kuin jollain joka lattioitaan silloin tällöin pesee. Ämpärillä heitetään vettä lattioille vain elokuvissa. Ihan lattianlistojen alle... Ei oo todellista.

Harvalla on kodissa julkisentilan lattiamateriaaleja, jotka on tehty kestämään, mutta ovat myös rutkasti kalliimpia.

Vierailija
36/37 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö on. Meillä pestään lattiat 2 krt vuodessa.

Vierailija
37/37 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan tilasta. Sairaalassa ok, kotona ei.

No ei riitä sairaalaan 4 krt/viikko, hyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi