Lattioiden pesu 4 kertaa viikossa, onko mielestäsi liikaa
Kommentit (37)
Jos on puulattiat, niin menee aika nopeasti remonttiin. Ei ne kestä moista vedellä lotuamista.
Jos olet armeijassa niin ihan liian harvoin.
No ei se ketään vahingoita, vaikka neljä kertaa päivässä hinkkaisit niitä lattioita, mutta täysin turhaahan tuollainen jatkuva peseminen on. Neljä kertaa vuodessa kuulostaisi järkevämmältä.
Tuossa on iso vaara, että peset terveen talon hometaloksi.
No jos noin likaista on niin toki täytyy pestä. Joku navetta kyseessä?
Siihen nähden, että olen pessyt viikon sisään jo 3 kertaa, ei ole. Meinaan meinasin tänään pestä taas kun on likaista.
Zinc
Luin ensin 4 kertaa päivässä ja olin jo kommentoimassa sen riittävän, mutta vain neljästi viikossa!? Kauhean saastaista teillä!
On. Mä pesen neljä kertaa vuodessa.
Ei ole. Neljä kertaa vuodessa on ihan hyvä määrä.
En pese ikinä lattioita kokonaan muualta kuin kylpyhuoneesta. Näkyvät tahrat pyyhin muualtakin joskus.
Mulla on ocd joka ilmenee pakkomielteenä siivota. Joka päivä luutuan ja imuroin, aamuisin pesen vessan ja pölyt päivittäin pyyhin. Asun miehen kanssa kahdestaan ja tiedostan kyllä ettei sotkua oikeestaan edes ole mutta minkäs teet. Joten tossa tilanteessa varmaan on ihan "normaalia", ei muuten
Siivousfanaatikkoja ja vainoharhaisia koko ketju täynnä muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta. Et saa kirkkaampaa kruunua, vaikka nuolisit lattiat monta kertaa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
On. Mä pesen neljä kertaa vuodessa.
Jos sulla on laminaatti niin varmaan aika kivat jäljet :D Luulis et sukat jää jo lattiaan kiinni
Jos ei käytä kenkiä sisällä eikä ole koiraa, en näe mitään syytä miksi lattia pitäisi pestä useammin kuin kahdesti kuussa.
Mä pesen useasti eli kerran viikkoon. Lapsi- ja eläintalous.
Vierailija kirjoitti:
No ei kämppä tuosta sentään homehdu. Ellei sitten kaada ämpärillistä vettä lattialle aina pesun yhteydessä.
Miten te elätte, jos teillä lattiat tahmaantuu niin pahasti, että sukatkin jää kiinni? Meillä pyyhitään lattiat nihkeällä pari kertaa kuussa ja joskus onpidempikin väli. Pölyä meillä tulee, mutta ei likaa, vaikka taloudessa on kolme lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kämppä tuosta sentään homehdu. Ellei sitten kaada ämpärillistä vettä lattialle aina pesun yhteydessä.
Riittää, että vettä menee jalkalistojen alle.
Riippuu ihan tilasta. Sairaalassa ok, kotona ei.