Mun on pakko valehdella naisille Tinderissä
koska 40 v ja neitsyt mies tuskin saisi yhtäkään treffiä.
Kommentit (18)
Noh, nyt kävi näin.
Ei ole tainnut valehtelemallakaan kovin hyvä flaksi käydä, kun olet edelleen neitsyt.
Miten muka edes pääset treffeille, jos olet aikuinen neitsyt?
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä se tulee edes puheeksi?
Mikä? Yleensä ihmiset puhuvat entisistä suhteista.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No mitä sinä valehtelet siinä kohtaa? Miksei voi vaan epämääräisesti sanoa että et ole vielä kohdannut oikeaa ihmistä.
Vaikka itse olen 26 neitsyt nainen niin ei se ole asia minkä kerron viestin välillä, tai edes kasvotusten kun juttu ei ole kenenkään kanssa luistanut.
Miten sait sukulaisesi ja ystäväsi lähtemään leikkiin mukaan? Siis että teeskentelevät tavanneesi edellisen pitkäaikaisen tyttöystäväsi? Entä oletko muokannut valokuvia yhteisiltä lomamatkoilta?
Vierailija kirjoitti:
Noh, nyt kävi näin.
Ei ole tainnut valehtelemallakaan kovin hyvä flaksi käydä, kun olet edelleen neitsyt.
No, niinpä. Olen neitsyt ja muutenkin epäkiinnostava mies.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No mitä sinä valehtelet siinä kohtaa? Miksei voi vaan epämääräisesti sanoa että et ole vielä kohdannut oikeaa ihmistä.
Olen noin sanonut, mutta vale sekin on.
ap
Vierailija kirjoitti:
Miten muka edes pääset treffeille, jos olet aikuinen neitsyt?
Ja vielä Tinderistä! Itselläni on aina ollut vaikeuksia päästä sieltä treffeille, vaikka olen ollut treffeillä yli kuudenkymmenen naisen kanssa, parisuhteessa ja muutama yhden illan juttukin on kertynyt.
M31
Vierailija kirjoitti:
Miten sait sukulaisesi ja ystäväsi lähtemään leikkiin mukaan? Siis että teeskentelevät tavanneesi edellisen pitkäaikaisen tyttöystäväsi? Entä oletko muokannut valokuvia yhteisiltä lomamatkoilta?
Mitä? Mulla ei ole koskaan ollut tyttöystävää.
ap
Valheet paljastuu aina. Kukaan, itseään arvostava nainen, ei ala olemaan epäluotettavan miehen kanssa. Kenkää tulee varmasti!
Vierailija kirjoitti:
Valheet paljastuu aina. Kukaan, itseään arvostava nainen, ei ala olemaan epäluotettavan miehen kanssa. Kenkää tulee varmasti!
Voi olla. Mutta jos sanoisin viestittelyssä, että olen 40 v neitsyt niin ei tulisi treffejä.
ap
Kaikkihan valehtelee tinderissä. Varsinkin naiset.
Eli ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla. Mutta jos sanoisin viestittelyssä, että olen 40 v neitsyt niin ei tulisi treffejä.
ap
No ei varmaan tulekaan, jos sen paukaiset ekana tiskiin.
Onkohan muuten Tinder sulle se oikea alustakaan?
Mutta siis oletko ihmisenä kiinnostava, kiva, kohtelias, normaali, tunkeilematon, mutta kiinnostuneen oloinen, käytöstavat osaava?
Ja mikä siinä ”en ooe kohdannut oikeaa” -jutussa on valehtelemista? Vai oletko kohdannut oikeasti ”sen oikean”? Eli elättelet yhä haavekuvia jostakin naisesta, jota et edes tunne kunnolla?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai Tinderissä kenelläkään ole sukulaisia (tai edes ystäviä) mukana kuvioissa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No ei varmaan tulekaan, jos sen paukaiset ekana tiskiin.
Onkohan muuten Tinder sulle se oikea alustakaan?
Mutta siis oletko ihmisenä kiinnostava, kiva, kohtelias, normaali, tunkeilematon, mutta kiinnostuneen oloinen, käytöstavat osaava?
Ja mikä siinä ”en ooe kohdannut oikeaa” -jutussa on valehtelemista? Vai oletko kohdannut oikeasti ”sen oikean”? Eli elättelet yhä haavekuvia jostakin naisesta, jota et edes tunne kunnolla?
No niin. En tietenkään suoraan sitä sanoisi vaikka se olisi sosiaalisesti hyväksyttävää.
Tinderissä olen, koska siellä on suuri massa.
ap