Näin tänään roskasakkia ollessani lenkillä
Ohitin juosten krapulakävelyllä olleen keski-ikäisen lihavan wt-pariskunnan. Huutoriitelivät ja ulkoiluttivat koiraa. Olivat ilmeisesti juopotelleet pitkän viikonlopun ja töihin (?) meno harmitti.
En ole koskaan pitänyt koirista, mutta aina olen suorastaan inhonnut koiranomistajia. Antavat koiriensa räksyttää ja paskoa mihin vaan. Miksi niin kovin usein rakkien omistajat ovat roskaväkeä, mielenterveyskuntoutujia ja päihteiden käyttäjiä?
On koiranomistajissa ihan kunnon väkeäkin ja nettomaksajia, mutta vähemistönä.
Kommentit (8)
Jaksoit tuhlata elämästäsi hetken, tuon provosoivan roskaviestin kirjoittamiseen. Toivottavasti olet edes sairaana, kuten minä.
Okei,mahtavaa,että sait tuon ylemmyydenkokemuksen!
Jaksoit tuhlata elämästäsi hetken, tuon provosoivan roskaviestin kirjoittamiseen. Toivottavasti olet edes sairaana, kuten minä.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 18:46"]
Ohitin juosten krapulakävelyllä olleen keski-ikäisen lihavan wt-pariskunnan. Huutoriitelivät ja ulkoiluttivat koiraa. Olivat ilmeisesti juopotelleet pitkän viikonlopun ja töihin (?) meno harmitti.
En ole koskaan pitänyt koirista, mutta aina olen suorastaan inhonnut koiranomistajia. Antavat koiriensa räksyttää ja paskoa mihin vaan. Miksi niin kovin usein rakkien omistajat ovat roskaväkeä, mielenterveyskuntoutujia ja päihteiden käyttäjiä?
[/quote]
Joo, koiranomistajat on kaiken pahan alku ja juuri. Ainoastaan koiranomistajat on juoppoja, roskaajia, raiskaajia, liikennerikkomuksia tekeviä yms. Onkohan ratkaisu, että tapetaan kaikki koirat, niin ei ole enää koiranomistajia? Vai pitäsköhän sittenkin listiä ne koiranomistajat? Vai olisitkohan sä ap vaan aika huono keksimään noita juttujas. Älä enää jaksa.
Olin pitkällä lenkillä ja itse asiassa kyseinen pariskunta käveli keskiluokkaisella melko tyyriillä asuinalueella. Hyvinkin mahdollista, että olivat minua varakkaampia. Voi olla wt vaikka olisikin ihan hyvätuloinen.
Eikä tämän aloituksen ollut tarkoitus edes provosoida. Mutta koiranomistajista en edelleenkään pidä!
Ap.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 18:56"]
Olin pitkällä lenkillä ja itse asiassa kyseinen pariskunta käveli keskiluokkaisella melko tyyriillä asuinalueella. Hyvinkin mahdollista, että olivat minua varakkaampia. Voi olla wt vaikka olisikin ihan hyvätuloinen.
Eikä tämän aloituksen ollut tarkoitus edes provosoida. Mutta koiranomistajista en edelleenkään pidä!
Ap.
[/quote]
Ole rauhassa pitämättä. Miksi sun pitäisi pitää tai olla pitämättä ventovieraista ihmisistä? Ketä se kiinnostaa?
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 18:56"]
Voi olla wt vaikka olisikin ihan hyvätuloinen.
Ap.
[/quote]
No ei kyllä voi olla hyvätuloinen ja WT. Näemmä ap:lla käsitteetkin hiukan hukassa.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 18:46"]
[/quote]
Miksi juokset noin huonoilla alueilla?? Hyi. Vai asutko sittenkinkin itsekin WT-alueella?