Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut parisuhteessa "huonosti varustellun" miehen kanssa?

Vierailija
06.01.2014 |

Kysymys yllä. Olen tavannut ihanan miehen, joka on aikalailla kaikkea mitä olen etsinyt, olemme viettäneet pari yötä yhdess.  Hänellä on keskivertoa pienempi penis, siis oikeasti n. 10cm valmiudessa. Totta kai miehen ihana luonne merkitsee enemmän, mutta realistisesti ajateltuna, onko suhteella tulevaisuutta jos seksi ei ole tyydyttävää?

onko teillä kokemuksia, oletteko olleet suhteessa huonosti varusteltujen miesten kanssa, kauan suhde kesti jne? 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin tyydyttävyys ei ole vaan kalun koosta kiinni. Jos teillä ei seksi muuten toimi, niin lähde karkuun nyt kun vielä voit. Itse olen yhdessä pienikaluisen, mutta taitavakielisen miehen kanssa.

Vierailija
2/4 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkaiseva kommentti kyllä :) Taitavakielinen myös tämäkin tapaus. Jotenkin en vaan tiedä uskallanko heittäytyä... :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkaiseva kommentti kyllä :) Taitavakielinen myös tämäkin tapaus. Jotenkin en vaan tiedä uskallanko heittäytyä... :)

Ap

Vierailija
4/4 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legendan mukaan suuseksin antamiseen mieltyneet miehet ovat pienimunaisia, koska joutuvat kompensoimaan pienuuttaan muilla konsteilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän