Muistatteki lastenohjelman Sätkyjä ja tärinöitä? Voisiko nykyään edes sellaista näyttää vai olisiko liian raaka nykylapsille?
Siis vanhempien hylkäämistä, ruumiiden paloittelua, tappamista jnejne! Mutta mielestäni todella hyvä ohjelma, olen nyt katsonut youtubesta joitain jaksoja ja ihan aikuinen olen!
Katsoitteko itse ja voisiko tälläistä.näyttää enää? En osaa puhelimella linkata mutta youtubessa useampi jakso!
Kommentit (16)
Tässä ainakin yksi jakso, ei raaimmasta päästä mutta silti.
Katsoin kum mitustöl lin. Kaksi poikaa pel lei le vät, lopulta pa la vat elä väl tä ja sitten soittavat vanhemmille jotka tulevat hakemaan aa ve poi kaan sa.
Ps. Mikä tässä viestissä rikkoo sääntöjä :D
Peukaloa syövästä pennusta leivottiin piirakka
Oli mun suosikkiohjelma lapsena, ei pelottanut yhtään :D Nauhoitin videollekin muutaman jakson.
Ei sinäänsä pelottava mutta nykymittapuulla raaka kun jännittävintö on ehkä Ryhmä Hau :D Hyvä sarja ja sopivan vinksahtanut.
Ja dubbaus loistava :DDD
Upea se mä-sä-dubbaus! "Nyt mä syön sut!"
Noitia, peikkoja ja jättejä oli myös hyvä! Niitä ei netistä taida löytyä
Melko väkivaltainen myös kun se "juontaja" pahoinpiteli hämähäkkiään joka jaksossa.
Ilkka Heiskanen teki äänet, oli loistava.
Nykyaikaiset lumihiutaleet ahdistuvat kaikesta vähänkään negatiivisesta
Tämä oli kyllä hyvä lapsena ja dubbi myös.
Katselen juuri Digimon Ghost Game sarjaa joka on juuri alkanut, se on kanssa Horror genreä jossa heiluu veitset ja tapetaan ihmisiä ja nykylapsille suunnattu kuitenkin, vaikka slasher yms teemoja leffoista.
näkyy ilmasiksi Cruchyrollin sivuilla
Kuulostaa ihan Max ja Moorits henkiseltä hupailulta. Näistä just lapset tykkää eniten.
Tätä sarjaa olen etsinyt aivan sairaan kauan, kun en muistanut sen nimeä! Aivan mahtava muistopläjäys tuli tästä!
Oisko syynä nuorten aikuisten ahdistukseen. Liian rajuja piirrettyjä lapsena?
Muistan nimen, mutten muuta siitä. Omat lapseni ovat nuoria aikuisia ja ilmeisesti se on ollut heidän lapsuutensa aikaan esitettävä, kun joskus siitä vitsailevat. En muista siis millainen se oli.