Miehellä välilihanpullistuma ja leikkaus tulossa :(
Mies loukkasi itsensä työmaalla ja lääkäri totesi välilevynpullistuman, odottaa leikkaukseen pääsyä. Ongelma tässä on se, että mies on aivan vuoteenomana ja pitkään leikkauksen jälkeenkin. Odotan kaksosia ja laskettu aika on vajaan kuukauden päästä, miten ihmeessä pärjään kahden pienen vauvan kanssa kun mies on huonossa kunnossa? Asumme hyvin kaukana sukulaisistamme enkä saa kyllä ketään ystävääkään jatkuvasti apuun :( Mistä saisin apua?
Kommentit (9)
Oho, pieni lapsus otsikossa! :)
Mulla ei valitettavasti ole mitään neuvoja, mutta tsemppiä! Pyydä rohkeasti apua tutuiltasi, toivottavasti myös tarjoavat apua!
Oho niimpäs onkin, oikein mojova virhe otsikossa!
Täytyy ottaa asia puheeksi neuvolassa
Ap
Neuvolassa asia puheeksi, perhetyötä tms avuksi! Onko mahkuja palkata lisäapua? Onko isovanhempia vielä eläkkeellä ja suostuisivatko apuun? Älä huoli liikaa, asiat kyllä aina järjestyvät ja toivotaan, että saatte helpot vauvat!!
Sana "mojova virhe" viittaa tahallisuuteen otsikon suhteen.Välilevynpullistuma ei muuten kasva työmaa-tapaturmassa kovinkaan nopeasti.
t.hoitaja
Isovanhemmat eivät ole vielä eläkkeellä ja asuvat pääkaupunkiseudulla, me asumme pohjoisessa :( Ystävät ovat töissä ja heillä on omiakin lapsia. Mietin juuri, että saisimmeko sosiaaliviraston kautta jonkun perhetyöntekijän apuun? Kyllähän mies pystyy pitää toista vauvaa sylissä, mutta ei enempää.
Apua nythän minä tajusin senkin, että joudunko synnytykseenkin yksin?? :( jos mies on leikkauksessa tai juuri toipumassa... Olen aivan sekaisin ja ahdistunut, pelottaa! :(
Ap
Siis mikä?! :'DDDDDDDDDDDD