Mieheni lukee koko ajan
Mitä voin tehdä kun mieheni lukee koko ajan jotain dekkareita eikä käytännössä pysty lopettamaan ennen kuin kirja on loppu. Jos ollaan vaikka lähdössä kauppaan/menossa nukkumaan niin mitään ei tapahdi ennen kuin pääsee kappaleen loppuun ja siinäkin kestää ikuisuus. Aina saa odottaa eikä tuosta ole seuraksi kun se vaan lukee..
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 23:48"]
Mitä voin tehdä kun mieheni lukee koko ajan jotain dekkareita eikä käytännössä pysty lopettamaan ennen kuin kirja on loppu. Jos ollaan vaikka lähdössä kauppaan/menossa nukkumaan niin mitään ei tapahdi ennen kuin pääsee kappaleen loppuun ja siinäkin kestää ikuisuus. Aina saa odottaa eikä tuosta ole seuraksi kun se vaan lukee..
[/quote]
Jasså, lukeminen kannatta aina!
Varmasti ärsyttää, mutta ei toi nyt ihan hirveän vakava ongelma ole ;-)
Varmasti ärsyttää, mutta ei toi nyt ihan hirveän vakava ongelma ole ;-)
Mun mies ei lue lainkaan, vaihtaisin mieluusti sen suhteen johonkin lukijaan
Miksi ihmeessä menette kauppaan yhdessä? Eikö riittäisi, että yksi käy kaupassa ja toinen voi lukea sillä aikaa? Mua ei ainakaan millään saisi kauppaan toisen kanssa. Jokaisellahan on kaupassa oma vauti, omat kiinnostuksen kohteet. Joku kävelee hitaasti, toinen lukee aineosia pakkauksista, yksi kruisaa nopeasti kauppalapun kanssa hyllyltä toiselle.
Ja mitä ihmettä tarkoitat, että olette menossa nukkumaan ja pitää odottaa että toinen lukee ensin? Menettekö nukkumaan jotenkin yhtä aikaa, eikö onnistu nukkumaan meno silloin kun itse nukuttaa?!
Taidat olla trolli.
Lukeminen on hyvä harrastus. Älä valita. Minä en ainakaan pysty lopettamaan hyvää dekkaria kesken.
Ihana mies! Tulee ihan isäni mieleen.
Ota sinäkin kirja käteen! Ei ole koskaan tylsää eikä yksinäistä!
Mun mies tökkii jatkuvasti jotain kosketusnäyttöä eikä pysty osallistumaan mihinkään normaaliin elämään. Vaihtaisin lukutoukkaan riemusta kiljuen. Kirjat kuitenkin loppuvat joskus, nettiä ja twitteriä ei ole pakko lopettaa kuin kuollessaan.
7: Meillä on miehen kanssa mennä tapana usein yhtä aikaa nukkumaan. On vanhoja pariskuntia, jotka ovat menneet aina yhdessä nukkumaan, usko vain. Samoin käydään kaupassa yhdessä, koska meistä on kiva käydä kaupassa yhdessä. On myös helpompaa jos nuoriso on kotona, että on kantajia kaupassa, kun ruokaa menee silloin paljon. Moni nukkuu samassa sängyssä ja aika moni myös lukee sängyssä. Jotkut eivät saa unta, jos toisella on valo päällä.
Teillä on sama ongelma ku mun äidillä ja isällä. Isä joskus valittaa et on niin yksinäinen olo kun äiti vaan lukee :D Ole onnellinen että teillä on vaan tommosia ongelmia. Voithan sä huomauttaa nätisti että onko pakko AINA ja KOKOAJAN lukea. Lisäksi sä voisit etsiä itsellesi harrastuksen josta tykkäät. Esimerkiksi mun isä lähtee kävelylle kun äiti lukee.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 10:57"]7: Meillä on miehen kanssa mennä tapana usein yhtä aikaa nukkumaan. On vanhoja pariskuntia, jotka ovat menneet aina yhdessä nukkumaan, usko vain. Samoin käydään kaupassa yhdessä, koska meistä on kiva käydä kaupassa yhdessä. On myös helpompaa jos nuoriso on kotona, että on kantajia kaupassa, kun ruokaa menee silloin paljon. Moni nukkuu samassa sängyssä ja aika moni myös lukee sängyssä. Jotkut eivät saa unta, jos toisella on valo päällä.
[/quote]
Tää on kaikki ihan ok JOS molemmat pariskunnasta haluaa toimia noin... Ap:n tapauksessa näyttää siltä, että ainoastaan ap on halukas olemaan miehensä kanssa kyljestä kiinni, ei mies...
Voi kun minunkin mieheni lukisi, eikä pelaisi sitä typerää nhl:ää...
ei välitä sinusta,kiinnostaa yhtä vähän kuin kilo turvetta,tiedän itse
Jssap!