Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vanhentunut kasvoiltani noin 10 vuotta parissa kuukaudessa.

Vierailija
05.01.2014 |

En olisi koskaan uskonut että unenpuute vanhentaa näin paljon.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäinen olet?

Vierailija
2/11 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 73v. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

36

Vierailija
4/11 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jospa muutama hyvin nukuttu yö auttaisi;-)

Vierailija
5/11 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 23:17"]

No jospa muutama hyvin nukuttu yö auttaisi;-)

[/quote]

Tuutko imettämään mun vauvaa ;D

Vierailija
6/11 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en taida kun on omakin... Plus kolme vähän vanhempaa ipanaa. Mulla auttaa kyllä hyvät ihonhoitotuotteet, liikunta ja terveellinen ruoka. Nukuttua ei kyllä tosiaan paljon tule. Ja ikää mulla 37. Niin ja ulkonäkööni olen tyytyväinen. En tiedä pitäisikö vaan kiittää perintötekijöitä ;)

Vierailija
7/11 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 23:23"]

No en taida kun on omakin... Plus kolme vähän vanhempaa ipanaa. Mulla auttaa kyllä hyvät ihonhoitotuotteet, liikunta ja terveellinen ruoka. Nukuttua ei kyllä tosiaan paljon tule. Ja ikää mulla 37. Niin ja ulkonäkööni olen tyytyväinen. En tiedä pitäisikö vaan kiittää perintötekijöitä ;)

[/quote]

Olen ollut aina (ennen) ikäistäni nuoremman näköinen, mutta nyt on tullut selvät juonteet silmien alle. ap

Vierailija
8/11 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti tervetuloa joukkoon. Sama kävi minulle vaille nelikymppisenä ja nopeasti. Sitä ennen olin rypytön ja ihoni kuin parkymppisellä. Nykyään ei ole, ei.

Vierailija
9/11 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 23:28"]

Oikeasti tervetuloa joukkoon. Sama kävi minulle vaille nelikymppisenä ja nopeasti. Sitä ennen olin rypytön ja ihoni kuin parkymppisellä. Nykyään ei ole, ei.

[/quote]

Tää on aika karua. Olen laihempi kuin pitkään aikaan mutta kasvoiltani niin ankean näköinen. Luulen että unenpuutteen lisäksi estrogeenivaje (=imetys) on tehnyt tämän. Menkat ovat edelleenkin poissa...

Vierailija
10/11 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 23:33"][quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 23:28"]

[/quote]

Tää on aika karua. Olen laihempi kuin pitkään aikaan mutta kasvoiltani niin ankean näköinen. Luulen että unenpuutteen lisäksi estrogeenivaje (=imetys) on tehnyt tämän. Menkat ovat edelleenkin poissa...

[/quote]

Niin kävi mullekin, tosin en "palautunut" enää kasvoiltani.

Vierailija
11/11 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 23:33"][quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 23:28"]

[/quote]

[/quote]

Niin kävi mullekin, tosin en "palautunut" enää kasvoiltani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan