Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eddie van Halen kuoli - pari artikkelia iltapäivälehdissä. dj Avicii kuoli - juttuja useampi päivä.

Vierailija
11.10.2020 |

Ei aivan tasan nyt mennyt 🤔

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas kun nykyiset (viihde)toimittajat ovat noin kolmikymppisiä joten heistä kiinostaa ainoastaan itsensä ikäiset artistit ja itseä kiinnostavat artistit. Lisäksi, kuten on aivan liian tavallista, nykyisiltä kolmikymppisiltä puuttuu kyky nähdä tietty jatkumo eli ainoa mikä kyetään ymmärtämään on oman nenän edessä oleva. Muu on liian vaativaa.

Jaa no itse olen vähän yli kolmekymppinen ja tiedän artisteja ja bändejä 70,80, 90 ja 2000-luvun vaihteesta mutta siitä eteenpäin olen ihan pihalla ketkä tänä päivänä tai viime vuosina ovat tulleet esille ja suosioon.

Vierailija
42/70 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä en tiedä edelleenkään, mikä ihme tämä dj avisii edes oli, saati mitä musaa on tehnyt.

Huvittaa kyllä muutenkin jos joku dj on megajulkkikseksi. Eikä hän mikään megasuperstar kyllä edes ollut, kun suuriosa ei ollut koskaan edes kuullut nimeään, ennen kuin kuoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Avicii voinut kovin tähti olla, kun hyvin harva hänestä on edes kuullut. Kuolinuutisten lööpeistähän toi nimi vasta nousi esiin, ja megajulkisuus.

Ihan nobody minulle, en tiedä ainuttakaan biisiään, saati että kiinnostaisi.

Van Halen taas oli oikeasti superjulkkis, koko maailma on kuullut Van Halenin nimen ja yhdistää sen musiikkiin. Kaikki ovat kuulleet 'Jump'-megahitin jne.

Vierailija
44/70 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä en tiedä edelleenkään, mikä ihme tämä dj avisii edes oli, saati mitä musaa on tehnyt.

Huvittaa kyllä muutenkin jos joku dj on megajulkkikseksi. Eikä hän mikään megasuperstar kyllä edes ollut, kun suuriosa ei ollut koskaan edes kuullut nimeään, ennen kuin kuoli.

Todennäköisesti olet kuullut montakin hänen kappalettaan, jos olet kuullut radiota tai käynyt baareissa/yökerhoissa. Monta menestynyttä hittiä tämän vuosikymmenen alussa/puolenvälin tienoilla. Itsekään en perusta top-listoista tai radiohiteistä mutta mahdotonta olla välttynyt niitä kuulemasta.

"Helmikuussa 2014 ”Wake Me Up!” -kappaleesta tuli kaikkien aikojen soitetuin kappale musiikin suoratoistopalvelu Spotifyssa yli 200 miljoonalla soittokerralla." Wikipediasta.

Van Halenilta en tiedä kuin yhden biisin vaikka rockia oon paljon kuunnellutkin. Ei nääs soitella paljon missään.

Vierailija
45/70 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avicii oli nuori ja nykymusiikissa etupään julkkiksia. Van Halen, koska se on tehnytkään uutta musaa?

Kuuntelen radiota päivittäin aika paljon ja joka päivä on useammalla kanavalla ollut yksi tai useampi ohjelma omistettu Eddielle. Jopa mutsini 65v kuuntelema paikallisradio omisti pitkän ohjelman hänelle, vaikka normaalisti sieltä kuuluu luonto-ohjelmaa, vanhoja iskelmiä ja ärsyttävimpiä nykyränkytyksiä <3

Varmasti ilman koronaa ja Marinin tissivakoa saisi palstatilaa enemmänkin.

Itse olin töissä juuri maalaamassa kun uutinen kerrottiin radiossa ja meinas tippua tela kädestä, piti istua ihan alas hetkeksi.

Vierailija
46/70 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pitäisikin uutisoida miten Eddie elämäntavoillaan aiheutti kuolemansa, vai olisiko se liikaa sitten?

Vierailija
47/70 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkonen novisii tämä avisii eddieen verrattuna vaikka ihan hienoja biisejä tekikin muutaman.

Vierailija
48/70 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas kun nykyiset (viihde)toimittajat ovat noin kolmikymppisiä joten heistä kiinostaa ainoastaan itsensä ikäiset artistit ja itseä kiinnostavat artistit. Lisäksi, kuten on aivan liian tavallista, nykyisiltä kolmikymppisiltä puuttuu kyky nähdä tietty jatkumo eli ainoa mikä kyetään ymmärtämään on oman nenän edessä oleva. Muu on liian vaativaa.

Jaa no itse olen vähän yli kolmekymppinen ja tiedän artisteja ja bändejä 70,80, 90 ja 2000-luvun vaihteesta mutta siitä eteenpäin olen ihan pihalla ketkä tänä päivänä tai viime vuosina ovat tulleet esille ja suosioon.

jaa, ei tässä sinusta varmaan puhuttukaan, vaan sanottiin että pääosa milleniaalitoimittajista ei tiedä kuuluisia rocknimiä, vaan ainoastaan näitä nykyajan pilipali"tähtiä".

eri

Vierailija
49/70 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen typerä vertailu. Mutta jos ei ole kuullutkaan Aviciista tai hänen biiseistään niin aika tynnyrissä on elänyt.

Vierailija
50/70 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti olet kuullut montakin hänen kappalettaan, jos olet kuullut radiota tai käynyt baareissa/yökerhoissa. Monta menestynyttä hittiä tämän vuosikymmenen alussa/puolenvälin tienoilla. Itsekään en perusta top-listoista tai radiohiteistä mutta mahdotonta olla välttynyt niitä kuulemasta.

"Helmikuussa 2014 ”Wake Me Up!” -kappaleesta tuli kaikkien aikojen soitetuin kappale musiikin suoratoistopalvelu Spotifyssa yli 200 miljoonalla soittokerralla." Wikipediasta.

Van Halenilta en tiedä kuin yhden biisin vaikka rockia oon paljon kuunnellutkin. Ei nääs soitella paljon missään.

En ole käynyt baareissa kymmeneen vuoteen, yökerhoissa 20 vuoteen.

RadioSuomea kuuntelen tai YlePuhetta. 

Teinini soitti minulle jonkun Aviciin biisin kun siitä niitä täysin ylimitoitettuja kuolinlööppejä ja uutisia tehtailtiin, enkä todellakaan tunnistanut edes hänen suurinta hittiään... mikä se sitten olikin.

Oli aivan turha uutisoida jonkun marginaali-dj:n kuolemasta, varsinkin isoin otsikoin.

Vierailija
51/70 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vieläkään kuka ja mikä oli avicii, sori milleniaalit ja teinit.

Vierailija
52/70 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä vieläkään kuka ja mikä oli avicii, sori milleniaalit ja teinit.

En minäkään juuri hänestä ennen kuolemaa tiennyt, t. -93 syntynyt (milleniaali).

Vierailija
53/70 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka myy iltapaivälehteä, siitä kirjoitetaan. Kirkaakin jauhettiin monta kuukautta.

Vierailija
54/70 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se joka myy iltapaivälehteä, siitä kirjoitetaan. Kirkaakin jauhettiin monta kuukautta.

Taisi olla juttuja kuolemastaan viimeksi tänä vuonna!

Vierailija
55/70 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eddie ei ollut bändinsä nokkamies, vaan useimmilla taviksilla tulee Van Halenista mieleen David Lee Roth.

Vierailija
56/70 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviicilla on oma halli nykyään. Saattaa olla Eddielläkin jossain, en tiedä.

Vierailija
57/70 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku lehti tuossa julisti "suomen suosituinta yhtyettä" joka oli tehnyt jotain ja mietin että mitä se eppu normaali/nightwish tai joku näistä legendoista on nyt sitten tehnyt ja kävi ilmi että tää suosituin yhtye on joku "kuumaa". En ihan tiedä missä pilvessä tai kuplassa nykymediamme elävät. 

Vierailija
58/70 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku lehti tuossa julisti "suomen suosituinta yhtyettä" joka oli tehnyt jotain ja mietin että mitä se eppu normaali/nightwish tai joku näistä legendoista on nyt sitten tehnyt ja kävi ilmi että tää suosituin yhtye on joku "kuumaa". En ihan tiedä missä pilvessä tai kuplassa nykymediamme elävät. 

Taidetaan me vanhukset elää omissa kuplissamme, ja nuorisolaiset omissaan. Pop- ja rockmaailman tapahtumat eivät enää saavuta ainakaan meikäläistä, ennekuin ne uudet kuumat artistit kuolevat ja siksi nousevat uutisiin. 🤔

Vierailija
59/70 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Van Halen-hullu se jaksaa tänne yötä päivää jauhaa. En mistään Avicista ole kuullut mutta ei se Van Halen nyt niin iso rokin jättiläinen ollut. Paljon suurempiakin nimiä löytyy rock-alalta tuolta aikakaudelta.

Van Halen oli 80-luvun puolivälissä Usan suurin bändi.

Kyllähän Suomessa esim Metallica on paljon kovempi nimi tuolta aikakaudelta. Jos Hetfield olisi kuollut niin olisi ymmärrerttävästi uutiset täynnä tätä monta päivää. En tunne ketään joka Van halenia kuuntelisi.

Ei ollut tuolloin. 1990-luvun alkupuolelta lähtien oli iso nimi. Vielä Puppetsin aikaan oli melko pieni nimi.

Vierailija
60/70 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidetaan me vanhukset elää omissa kuplissamme, ja nuorisolaiset omissaan. Pop- ja rockmaailman tapahtumat eivät enää saavuta ainakaan meikäläistä, ennekuin ne uudet kuumat artistit kuolevat ja siksi nousevat uutisiin. 🤔

Saattaa tietty olla että media harhoissaan luulee että noi bottien avulla striimitilastoja kaunistelevat artistit olisi oikeasti niin suosittuja kuin kuuntelukerrat näyttää.