Onko mulla kenties aika ihana mies?
Sanoin joskus että "olen ruma" ja mies kommentoi "onko rumia ihmisiä edes olemassa". Toinen kommenttini oli jostain hiusväristä, jonka sanoin olevan ruma, johon mieheni totesi: "ai onko olemassa rumia hiusvärejä". Siis voin kertoa, että tämän miehen kanssa vuoden verran parisuhteessa oleminen on tehnyt minusta todella tasapainoisen ja onnellisen sekä erittäin kiitollisen ihmisen.
Olen aiemmin tavannut miehiä, joiden kommentit naisista ja ihmisistä yleensä on olleet todella rumia.
Mitähän hyvää olen tehnyt, että löysin tällaisen miehen?
Kommentit (15)
On ihana mies! Pitäkää toisistanne ja parisuhteestanne hyvää huolta! :)
Vähästäpä sinä olet onnellinen XDDDDD MIEKKONEN KYSYI, ETTÄ ONKO RUMIA IHMISIÄ OLEMASSA 😍😍😍😍😍😍 EIKÖ OLEKIN IHANA🤣🤣🤣🤣
Sinä olet varmaan onnesi kukkuloilla, jos juot pahaa kaffia ja sanot sen ääneen, johon miekkonen toteaa: onko pahaa kaffia edes olemassa?
VOI EIIII MITEN IHANASTI SANOTTU!!!!! 🤣🤣 XDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vähästäpä sinä olet onnellinen XDDDDD MIEKKONEN KYSYI, ETTÄ ONKO RUMIA IHMISIÄ OLEMASSA 😍😍😍😍😍😍 EIKÖ OLEKIN IHANA🤣🤣🤣🤣
Sinä olet varmaan onnesi kukkuloilla, jos juot pahaa kaffia ja sanot sen ääneen, johon miekkonen toteaa: onko pahaa kaffia edes olemassa?
Mene nyt pelle muualle. Sullahan ei parisuhteet luonnistu ja vingut täälläkin yksinäisyyttäsi, kun et kelpaa edes kehitysmaalaisille onnenonkijoille.
Vierailija kirjoitti:
Mies kysyi onko päävikaisia ihmisiä edes olemassa, minä vastasin, että on, vaikkapa esimerkiksi tämän tekstin kirjoittaja <3
Vierailija kirjoitti:
Kaikista tänne postaamistasi avauksistasi päätellen olen aina ajatellut että olet itse todella kateellinen nainen, kun jatkuvasti epäilet muiden kadehtivan sinua. Tällä kommentillasi viimeistään todistit, että olin oikeassa.
Aika matalalla on kriteerit, jos ihanuuteen riittää se, ettei ihan asiakseen ota haukkua toisia ihmisiä.
Mutta siis kiva juttu tietysti, että sinulla on kiva mies. Yleensä ihmiset ovat kivoja. En tiedä, mistä tällä palstalla niin moni on löytänyt jonkun ihme sikailijan.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun sinäkin joskus löytäisit hyvän miehen ..
Zinc
Onko rumia kommentteja edes olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Teillä on vielä kuherrusvaihe päällä. Maks kaks vuotta jaksaa jokainen esittää toisesta kiinnostunutta ja parempaa kuin onkaan parisuhteessa. Eli palataan asiaan noin vuoden päästä, että vieläkö on ihana mies, vai joko on paljastanut todellisen luonteensa.
Ei meillä kyllä ole mitään roolinvetoa. Ei ole ollut edes alussa, koska halusin ensimmäisen kerran koko elämäni aikana olla uudelle tuttavuudelle täysin rehellinen todellisesta persoonastani ja ongelmistani, kun emme olleet vielä edes tavanneet. Päätin siis kertoa jo etukäteen ongelmistani, ettei toiselle tulisi pettymystä kuten aiemmissa tapailuissa on käynyt. Näköjään kannatti.
AP
Mitähän pahaa olen tehnyt kun ei ole miestä 😂
Vierailija kirjoitti:
Miehesi käy vieraissa
No sitähän ei voi varmuudella tietää, ja siksi on keksitty sellainen käsite kuin luottamus.
AP
Teillä on vielä kuherrusvaihe päällä. Maks kaks vuotta jaksaa jokainen esittää toisesta kiinnostunutta ja parempaa kuin onkaan parisuhteessa. Eli palataan asiaan noin vuoden päästä, että vieläkö on ihana mies, vai joko on paljastanut todellisen luonteensa.