Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ozempic-diabeteslääke

Vierailija
11.10.2020 |

Kertokaa kokemuksia, kiitos. Mun pitäis aloittaa ko.lääke ensi viikolla.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheenjäsenelläni yli 50v , on ozempic ja hyvin sopii, db melko lievä ja vähän painoa pudonnut . Sukulaisellani yli 60v , oli ozempic, lopetti sen juuri kun ei sopinut , tuli huonoa oloa ym

Vierailija
2/3 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttänyt painonhallintaan syyskuusta asti, -13 kg. Toimii erinomaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastettuani n. 40v. kakkostyypin diabetesta, olen nyt elämäni kunnossa, suolistohormooni tehoaa erin-omaisesti.

Sokeriarvot ovat tasaantuneet ja normaalien rajojen välillä. Ruokahalu on vähentynyt rutkasti Olen käyttänyt vasta kuukauden kaksi. Insuliinimääräni olivat korkeat Lantus 100, Novorapid 150 yksikköä, tarve oli vielä nostaa niitä. Mitään sivuvaikutuksia en ole huomannut Ozempicissa.

Hoito näinä vuosina on ollut kirjavaa, riippuen lääkäristäkin. Minulla oli tarve syödä koko ajan (insuliinien sivuvaikutus).

Minulla oli vuosia sitten Victoza, joka vaikutti sokeriarvoihini normasoiden ne, mutta lääkäri lopetti sen käytön tietämättömyyttään.

Olenkin väitellyt useamman lääkärin kanssa, koska tapani on ottaa selvää asioista juurta jaksaen, tiesin jo  etukäteen suolistohormoonien vaikutuksesta.

Lisäksi minulla on käytössä Libren sensori. Ei enää pistämistä verensokeria varten. Minulle tuli pistokammo, en enää pystynyt mittaamaan verensokereita. Libren saa käyttöönsä vain terveydenhuollon kautta. Automaattisesti sitä ei edes tarjota kenellekään, itse ei voi pyytää tai ostaa Abbotilta.

Minulla on monipistoshoito alunperin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän