Hiusväri punakalle naamalle?
Kommentit (16)
Värin päättäminen voi olla vaikeeta, lisäks kotivärjääminen voi mennä monella tavalla vihkoon eikä lopputulos oo mieluinen. Suosittelen menemään ammattilaisen eli värjäykseen erikoistuneen kampaajan pakeilla, he yleensä osaavat suositella sopivaa sävyä ja tehdä värjäyksen just eikä melkein.
Hyi, mikä otsikko! Tarkoitettu varmaan vitsiksi.
Oma luonnollinen värisi. Itselläni on kullanvaalea.
Punainen ja ruskea aivan kamalat! Samoin viileä blondi. Kaikki korostivat ihonväriä.
Oma luonnollinen värini ei.
Vierailija kirjoitti:
Värin päättäminen voi olla vaikeeta, lisäks kotivärjääminen voi mennä monella tavalla vihkoon eikä lopputulos oo mieluinen. Suosittelen menemään ammattilaisen eli värjäykseen erikoistuneen kampaajan pakeilla, he yleensä osaavat suositella sopivaa sävyä ja tehdä värjäyksen just eikä melkein.
Minä kävi just kampaajalla. Pyysin harmaaseen taittavaa ruskeaa ja sanoin että tulee helposti liian tumma. No tuli lähes musta ja näyttää luonnottomalta kun kulmakarvat on ihan vaaleat.
Vierailija kirjoitti:
Hyi, mikä otsikko! Tarkoitettu varmaan vitsiksi.
Valitettavasti ei ole. Olen viimein hyväksynyt tosiasian. Punakka olen. Peitän meikkivoiteella, mutta helposti esim nenän punaisuus tulee esiin kun nenää joutuu pyyhkimään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Punainen ja ruskea aivan kamalat! Samoin viileä blondi. Kaikki korostivat ihonväriä.
Tuossa aiemmin joku vastasi että kellertävä vaalea olisi pahin. Eikö sulla siis ole juuri se?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa aiemmin joku vastasi että kellertävä vaalea olisi pahin. Eikö sulla siis ole juuri se?
Niin, olen vaalea jolla on punapigmenttiä. Luonnollinen väri ei koskaan ole yksivärinen.
Oma luonnollinen paletti on se mikä on tasapainossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kävi just kampaajalla. Pyysin harmaaseen taittavaa ruskeaa ja sanoin että tulee helposti liian tumma. No tuli lähes musta ja näyttää luonnottomalta kun kulmakarvat on ihan vaaleat.
Ja tämän kirjoitti siis ap. Yritettiin laittaa tyveni värinen väri, mutta tuli liian musta. Yritin ehdottaa sitä vähemmän tummaa, mutta kampaaja väitti sen olevan liian vaalea. No, jospa tämä tästä haalistuu...
Käytä sävyttävää päivävoidetta, niin ei naama punoitu. Itse en tykkää meikkivoiteista, mutta koska en tykkää myöskään punakasta ihosta, niin päädyin kokeilemaan sävyvoidetta ja olen tykännyt. Suosittelen sinullekin 😊
Punakka ja hanakka Hiusten värillä ei väliä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, olen vaalea jolla on punapigmenttiä. Luonnollinen väri ei koskaan ole yksivärinen.
Oma luonnollinen paletti on se mikä on tasapainossa.
Mulla on kaveri, jolla on ollut tosi paha akne nuorena ja jäi punaiset arvet moneksi vuodeksi. Hänellä on luonnostaan blondit hiukset ja mielestäni se vaaleus korosti niitä finnejä.
Vierailija kirjoitti:
Käytä sävyttävää päivävoidetta, niin ei naama punoitu. Itse en tykkää meikkivoiteista, mutta koska en tykkää myöskään punakasta ihosta, niin päädyin kokeilemaan sävyvoidetta ja olen tykännyt. Suosittelen sinullekin 😊
Ei kuule riitä alkuunkaan niissä pigmentti ruusufinniselle. Apteekista olen löytänyt Vichyn Dermablend meikkivoiteen, jota ihoni rakastaa ja joka peittää mahtavasti ja aurinkosuoja 35. Siitä en luovu. Ap
Kannattaa välttää ainakin ääripäitä, eli ihan blondia ja tosi tummia värejä ja niistä varsinkin mustaa.