Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö sen tunteen, kun yritätte sanoa pomolle/vertaisille jostakin tärkeästä asiasta ja kukaan ei reagoi

Vierailija
11.10.2020 |

Oli pari tärkeää yksityiskohtaa, joista sovittiin asiakkaan kanssa palaverissa joskus keväällä. En ollut ainut palaverissa onneksi talon puolesta. Yritin mainita, että tuollainen kohta on muistiossa sitten huomioitava. Noh minulla ei ole päätösvaltaa asiassa, kun olen vaan koodiorja. Sanoin pari kertaa omissa palavereissa ja luovutin. Nyt sitten asiakas on vihainen, kun toimittiinkin toisin. Ei ole mitään maitopurkin hintoja nämä sopimukset, vaan tässäkin puolen miljoonan keissi kyseessä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole sinun vastuulla ja ketään ei kiinnosta, on parasta vain tuoda asia esiin kerran ja naureskella myöhemmin.

Vierailija
2/5 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei ole sinun vastuulla ja ketään ei kiinnosta, on parasta vain tuoda asia esiin kerran ja naureskella myöhemmin.

Näin juuri, kyseessä oli tässäkin kuitenkin aika iso juttu, joka vaikuttaa muidenkin töihin ja heidänkin pitäisi toimia näin sovitulla tavalla. En nyt tarkemmin viitsisi mainita asiasta, mutta kuitenkin perusperiaate tuli selväksi. Pomon tehtävä on tuoda asia esille siten, että kaikki toimisivat asiakkaan kanssa sovitulla tavalla. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Mua ei aina kuunnella (joo, olen nainen ja koodari). Jos huomaan, että hommat menee pahasti pieleen, niin menen yhden tietyn pomon luo, joka uskoo ja luottaa mun asiantuntemukseen. Pyydän sitten häntä eskaloimaan asian ja kertomaan sille toiselle pomolle, joka ei kuuntele mua... Joskus tosin hermostuksissani olen suuttunut palaverissa ja sanonut suorat sanat aika tiukkaan, kun en ole kestänyt katsoa sitä, että joku juttu menee päin vi##ua.

Vierailija
4/5 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun ns. "oikea" henkilö sanoo saman asian (josta itse jo olet sanonut!) kiitelläänkin häntä vuolaasti.

Vierailija
5/5 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun ns. "oikea" henkilö sanoo saman asian (josta itse jo olet sanonut!) kiitelläänkin häntä vuolaasti.

Eräässä entisessä työpaikassani kaikki ehdotukseni sivuutettiin lähes olankohautuksella. Opettelinkin kierrättämään ideani sopivan henkilön kautta saadakseni ne läpi. Kyllä se vähän jurppi kun kehut menivät väärälle henkilölle, mutta ideat kuitenkin olivat sellaisia, että itsekin niistä hyödyin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi