Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

20-vuotias ei ole vielä itsenäinen.

Vierailija
05.01.2014 |

On väärin, että Suomessa nuoret sysätään omilleen ikävaiheessa, jossa he kaipaavat edelleen turvallista aikuista ja haluaisivat asua vielä vanhempiensa luona.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä. Itse ostin 20-vuotiaana oman asunnon ja elätin itseni. Älä yleistä

Vierailija
2/10 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

".. haluaisivat asua vielä vanhempiensa luona."

Joopajoo. Ei minua esimerkiksi heitetty pihalle kodistani 20-vuotiaana vaan ihan itse halusin sieltä pois.

Ikis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta 20-vuotiaat naiset voisivat alkaa seurustelemaan yli 30-vuotiaiden miesten kanssa niin aikusen läsnäolo ei katkeaisi.

Vierailija
4/10 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin heti lukion jälkeen eli 18v pois kotoa omilleni ihan omasta halustani. Äitini vastusti henkeen ja vereen. Sen jälkeen olen aina huolehtinut itsestäni ja kuluistani. Miksi olisi pitänyt asua yli kaksikymppiseksi kotona? 20v:na muutin poikakaverin kanssa yhteen ja nykyisin ollaan naimisissa 35v:na saman hepun kanssa. Hyvin menee.

Vierailija
5/10 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä lähdin kotoa 17-vuotiaana ihan oma-aloitteisesti, jouduin jakamaan huoneen 3 vuotta vanhemman veljen kanssa. Se oli niin..... Perseestä. Kirjoitin ylioppilaaksi ihan hienosti, laudaturin paperit. En oo kotoa apua kinunnut kun hoidin omat asiani jo kotona asuessani. 

Vierailija
6/10 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikiiis <3 mitä exällesi ja ihanalle kumppanilleen kuuluu? Tuliko heille tyttö vai poika? :)

Vierailija
7/10 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks tää ikis ala käydä jo vähän tylsäksi. Keksis jotain uutta!

Vierailija
8/10 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on huonosti kasvatettu kersa, jos ei omillaan pärjää 20-vuotiaana. Niin ja otas ikis vettä myllyyn: Mulla oli 18-vuotiaana 30 v ukkeli. Joltain tantalta varastin.

Vierailija
9/10 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin ihan vapaaehtoisesti pois kotoa koulutuksen perässä 16-vuotiaana ja olin 20-vuotiaana hyvinkin itsenäinen. :)

Vierailija
10/10 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääääää, ei tätä taas. Mikä sua vaivaa?