Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gallup: Kumpi oikeassa mies vai minä?

Vierailija
05.01.2014 |

Olimme sopineet menevämme tänään elokuviin illalla. Yllätys yllätys, suomen nuorten jääkiekon  MM-finaali (suomi-ruotsi) onkin tänään.Ja mies haluaa katsoa ottelun ja mennä huomenna elokuviin.. Ja nyt mies väittää, että jääkiekko on niin tärkeää suomalaiselle miehelle, että kaikki toimisivat tässä tilanteessa samoin (eli peli katsotaan totta kai).  Mitä mieltä olette?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lätkäanaali on urheliuhomojen hommaa.

Oikeasti, miehet jotka haluavat silmät kiiluen katsoa hikisenä ährääviä toisia miehiä, ovat yksiselitteisen HOMOJA.

Ei ihme, että homofobia on niin yleistä miehillä. Pelkäävät omia eroottisia viehtymyksiään.

Vierailija
22/56 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinä elokuviin ja mies peliä kattomaan. Mikä ongelma? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinuakin ap, mutta viimeksi nuoret pääseet finaaliin 2001. Ei ihan jokapäiväinen tilaisuus jännittää näitä siis. Voisi miestäsi harmittaa istua leffassa ja miettiä, että seuraava tilaisuus voi olla 12 vuoden päässä.

Vierailija
24/56 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on väärässä, juuri kukaan tuntemistani miehistä ei seuraa jääkiekkoa.

Siirtäisin silti leffaillan, ellei liput ja lastenvahti ole jo hankittu. Mutta odottaisin mieheltä samaa joustavuutta jossain mulle tärkeässä asiassa. Esim. oman harrastusmenon tai poikien illan perumista, jos se sattuu päällekkäin mun lempibändin keikan kanssa.

Vierailija
25/56 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me saadaan lapset niin harvoin hoitoon, jotta päästään yhdessä esimerkiksi elokuviin, että jos oltaisiin sovittu elokuva ja lasten hoito tälle päivälle, niin tuskin saataisiin heitä hoitoon enää huomenna. Eli sen vuoksi olisi mentävä elokuviin tänään ja ottelu nauhalle. MUTTA jos lapset saisi hoitoon huomennakin (ja leffalippuja ei olisi jo ostettu), niin voihan sen elokuvaillan siirtää jos peli on älyttömän tärkeä miehelle. Siinäkin tapauksessa, että liput olisi jo ostettu, mutta lapset saisi hoitoon huomenna, niin antaisin ukon katsoa pelinsä ja pyytäisin ystävän mukaan elokuviin, etteivät liput jäisi käyttämättä.

Kyllähän mua harmittaisi, että meidän elokuvailta siirtyisi jonkun hiton jääkiekko-ottelun vuoksi, mutta kyllä silti saattaisin sen siirtää jos huomennakin päästäisiin.

Vierailija
26/56 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 13:57"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 13:50"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 13:43"]

Antaisin miehelle pisteet 1,2 ja ap:lle 1. Eli hienoin puolto ja ymmärrys miehelle.

Mikä on sun ehdoton lempisarjasi? Entä jos se yllättäen tulisikin tänään? Ja sen juoni tms olisi sellainen, että jos kuulet muuta kautta käänteet ennen kuin itse näit jakson, nautinto katsomisesta olisi mennyttä. Kuinka mielellään tekisit muutoksen suunnitelmiin?

[/quote]

No tämä on kyllä kököin vertaus mitä voi olla. Lempisarjasi... huh huh hankkikaa elämä.

En yhtään ymmärrä fanaattisuutta ja pakkomiellettä jääkiekkoon. Minun puolesta koko lajin voisi kieltää, eikä hetkauta elämääni mihinkään suuntaan.

Ap, saatko ketään kaveria leffaan, jätä se ukko katsomaan aah niin ihanaa lätkää ja mene sinne elokuviin.

Kysymyshän on siitä kumpi on miehelle tärkeämpää, pitää lupaus rakkaalle ihmiselle, vai ajatella omaa napaansa... yllättäen se oma napa on tärkein...

[/quote]

Samaa logiikkaa käyttäen myös naiselle olisi se oma napa tärkein. Jos tiukasti pitää kiinni tästä leffalupauksesta, niin ei siellä elokuvissa varmaankaan kummallakaan olisi niin kovin kivaa.

Näin 25-vuotisen parisuhteen antamalla kokemuksella: Joskus kannattaa joustaa. Ja kun itse joustaa, niin sitä joustoa saa sitten takaisinkin.

[/quote]

Telkkarista ei ikinä tule mitään niin tärkeää, että pitäisi lupaukset rikkoa. Että en kaipaa mitään joustoa minäkään.Tulpat korviin ja laput silmille, jos ei halua tuloksia tietää, kyllä se onnistuu se pelin katsominen nauhoitettuna jälkikäteenkin. Herranjumala, se on vaan leikkiä, ja pelejä tulee jatkuvasti! Ei voi olla maailman tärkein asia joku nuorten jääkiekko!

Aina pitäisi miehille antaa kaikki periksi, siihen ne on totutettu jo pikkupojista, miehet on tärkeimpiä jne. Paskamainen maailma.

Vierailija
27/56 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki 3 poikaamme pelaa lätkää.

Taitaisimme siirtää ilman muuta leffan huomiseksi ja katsoa koko perhe finaalia.

:)

Vierailija
28/56 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 14:11"]

Telkkarista ei ikinä tule mitään niin tärkeää, että pitäisi lupaukset rikkoa. Että en kaipaa mitään joustoa minäkään.Tulpat korviin ja laput silmille, jos ei halua tuloksia tietää, kyllä se onnistuu se pelin katsominen nauhoitettuna jälkikäteenkin. Herranjumala, se on vaan leikkiä, ja pelejä tulee jatkuvasti! Ei voi olla maailman tärkein asia joku nuorten jääkiekko!

Aina pitäisi miehille antaa kaikki periksi, siihen ne on totutettu jo pikkupojista, miehet on tärkeimpiä jne. Paskamainen maailma.

[/quote] Et vain ymmärrä.

Vierailija
29/56 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehdottihan se, että meette leffaan heti huomenna. Eli ei "ei mennäkään elokuviin" tai "Mennään leffan sit joskus toiste" = never.

Tietenkin mies saa katsoa lätkän. Katso säkin.

Vierailija
30/56 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei ole "oikeassa". Mutta sama elokuva menee joka päivä (ei käsittääkseni mikään  leffa poistu ohjelmistosta sunnuntaina), tuo jääkiekko-ottelu on ainutkertainen. Joten ilman muuta tuossa tilanteessa itse kehottaisin miestäni katsomaan matsin rauhassa ja siirtäisin leffareissun huomiseen. No problem.

Vierailija
31/56 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 14:15"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 14:11"]

[/quote] Et vain ymmärrä.

[/quote]

En ymmärräkään. Jääkiekko ei ole elämän ja kuoleman kysymys.

Vierailija
32/56 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on oikeassa. Leffaan voi mennä muulloinkin. Mä antaisin miehen katsoa pelin. 

Se, että mä itse en niin jääkiekosta välitä, ei merkkaa sitä, että mieskään ei sais siitä tykätä. Jos se on miehelle tärkeää, niin ilman muuta saa katsoa. Mies sitten joustaa jossain mulle tärkeässä asiassa. :)

Vierailija
33/56 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 14:18"] 

[/quote] Ei pitäisi leffaillankaan olla.

Vierailija
34/56 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 13:50"]

Mun mies ei katso jääkiekkoa.

[/quote]

Tosi relevantti vastaus.

Vierailija
35/56 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 14:16"]

Kumpikaan ei ole "oikeassa". Mutta sama elokuva menee joka päivä (ei käsittääkseni mikään  leffa poistu ohjelmistosta sunnuntaina), tuo jääkiekko-ottelu on ainutkertainen. Joten ilman muuta tuossa tilanteessa itse kehottaisin miestäni katsomaan matsin rauhassa ja siirtäisin leffareissun huomiseen. No problem.

[/quote]

Millä tavalla se ottelu on ainutkertainen? Sen voi nauhoittaa ja katsoa vaikka sataan kertaan. Se ei muuta sitä peliä mihinkään. Voi sammuttaa radion ja puhelimen ja katsoa sen tietämättömänä tuloksesta kolmen tunnin päästä.

Vierailija
36/56 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä olet oikeassa jos on sovittu leffaan menosta

nim. mies joka ei seuraa kiekkoa

Vierailija
37/56 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 14:24"]

sinä olet oikeassa jos on sovittu leffaan menosta

nim. mies joka ei seuraa kiekkoa

[/quote] Sinun on helppo puhua, kun ei kiinnosta lätkä. Jos jokin sinua erittäin paljon kiinnostava asia sattuisi samaan aikaan sovitun menon kanssa voisi olla erilainen ääni kellossa.

Vierailija
38/56 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munmies on tosi huomaavainen ja epäitsekäs ihminen, mutta luulen, että hänkin haluaisi tuossa tilanteessa katsoa pelin, ja mä ymmärtäisin sen täysin. Mutta ei kaikki miehet todellakaan katso jääkiekkoa, joten se on typerä perustelu. Ja jos lapset on poikkeuksellisesti saatu hoitoon kahdenkeskistä aikaa varten niin hankala juttu - me mentäisiin ehkä ennen matsia sitten elokuviin, tai syömään ja mä menisin sitten yksin elokuviin.

Vierailija
39/56 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 14:21"]

[/quote]

Ei niin, mutta jos nainen on sitä yhteistä iltaa odottanut kuin kuuta nousevaa, niin mieheltä pitäisi löytyä "miehisyyttä" ja joustoa, onhan oma rakas tärkeämpi kuin minkään hupsun leikin katsominen telkkarista.

Vierailija
40/56 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 14:30"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 14:21"]

[/quote]

Ei niin, mutta jos nainen on sitä yhteistä iltaa odottanut kuin kuuta nousevaa, niin mieheltä pitäisi löytyä "miehisyyttä" ja joustoa, onhan oma rakas tärkeämpi kuin minkään hupsun leikin katsominen telkkarista.

[/quote] Tässä on nyt vain se ongelma, että ei ole mitään puhuttu nousevista kuista. 

Tietysti oman rakkaan pitäisi olla tärkein, mutta myös naiselle pitäisi olla se oma rakas tärkein? Minusta tässä kysytään joustoa kummaltakin. On vähän väärin ottaa yksisilmäisesti se kanta, että vain toinen on oikeassa.

Minusta tässä pitäisi antaa miehen katsoa peli suorana, ketään ei oikeasti kiinnosta katsoo nauhalta, se vain on ihan eri juttu. Seuraavana päivänä leffaan ja miehen pitäisi hyvittää vielä suunnitelmamuutos yllättämällä/kiittämällä myöhemmin jotenkin kivasti.

Parisuhdeongelmat syntyvät juuri siitä, että kumpikaan ei ota toista huomioon.