Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gallup: Kumpi oikeassa mies vai minä?

Vierailija
05.01.2014 |

Olimme sopineet menevämme tänään elokuviin illalla. Yllätys yllätys, suomen nuorten jääkiekon  MM-finaali (suomi-ruotsi) onkin tänään.Ja mies haluaa katsoa ottelun ja mennä huomenna elokuviin.. Ja nyt mies väittää, että jääkiekko on niin tärkeää suomalaiselle miehelle, että kaikki toimisivat tässä tilanteessa samoin (eli peli katsotaan totta kai).  Mitä mieltä olette?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin on tärkeää nähdä jääkiekon ottelut. En nyt kuitenkaan menisi sanomaan että kaikille miehille :)

Vierailija
2/56 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen katsoa peli ja menette elokuviin sitten huomenna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelle se ei olisi tärkeää, se ei ole muistanut katsoa yhtään peliä vielä. Mutta, en mä nyt tuota niin pahana pitäisi jos mentäisiin sinne leffaan huomenna.

Vierailija
4/56 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei? Eihän sem leffan viimeinen näyttöpäivä ole varmaan tänään?

Eihän peliä voi nauhallekkaan laittaa kun suoranahan nuo yleensä ne katsovat ja on tottakai pakko päästä kommentoimaan tilanteita heti.

Toki olisin hieman nyrpiintynyt vähän aikaa mutta ei se maailmaa kaada, välillä pitää tehdä vähän kompromisseja :)

Vierailija
5/56 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehelle tämä yksi pakkomielle. Sinulla on nyt oiva tilaisuus kiristää häneltä esim. merkkilaukku tai jos tulotaso on matalampi, niin jokin muu kiva kompensaatti.

Muista, että jokainen tappio on voiton siemen, jos osaa käyttää tilanteen hyväksi.

t. sijoittaja

Vierailija
6/56 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin miehelle pisteet 1,2 ja ap:lle 1. Eli hienoin puolto ja ymmärrys miehelle.

Mikä on sun ehdoton lempisarjasi? Entä jos se yllättäen tulisikin tänään? Ja sen juoni tms olisi sellainen, että jos kuulet muuta kautta käänteet ennen kuin itse näit jakson, nautinto katsomisesta olisi mennyttä. Kuinka mielellään tekisit muutoksen suunnitelmiin?

Vierailija
7/56 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koko perhe aikoo katsoa finaalin, joten miehesi on oikeassa.

Vierailija
8/56 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hienoinen puolto

6

Vierailija
9/56 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastahan se eilen selvisi, että pääsivät finaaliin, joten tottakai antaisin katsoa pelin, jos se olisi hänelle tärkeää ja leffaan mentäisiin sitten toiste.

Vierailija
10/56 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 13:43"]

Anna miehelle tämä yksi pakkomielle. Sinulla on nyt oiva tilaisuus kiristää häneltä esim. merkkilaukku tai jos tulotaso on matalampi, niin jokin muu kiva kompensaatti.

Muista, että jokainen tappio on voiton siemen, jos osaa käyttää tilanteen hyväksi.

t. sijoittaja

[/quote]

Kiitos tästä vinkistä! ;)

t. Yksi peräänantamaton (ent. ?)

Vierailija
11/56 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on oikeassa.

Vierailija
12/56 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on esimerkki siitä, miten voi olla mieliksi parisuhteessa ilman suurta uhrausta, ja kerätä itopisteitä helpolla. Joku toinen kerta on miehen vuoro joustaa.

(Jos ei itse ole kiekkohullu, niin tämän illan tärkeyttä voi olla vaikea ymmärtää. Mutta tämä on iso juttu.)

Vierailija
13/56 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa nyt kumpikaan ole oikeassa tai väärässä. Voithan mennä leffaan yksin jos välttämättä haluat mennä tänään. Eri asia tietty sitten, jos teillä olisi täksi illaksi lapsenvahti mutta huomiseksi ei. Sitten on ikävää, että toinen muuttaa mieltään. Mutta sellaista(kin) elämä on!

Vierailija
14/56 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei edes tiedä, että sellainen tulee telkkarista tänään. Isänikään ei seuraa jääkiekkoa, edes mestaruusotteluita (suomen tai maailman). Joten omalla miesotannallani: miehet eivät ole ollenkaan kiinnostuneita jääkiekosta.

Vierailija
15/56 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehesi on oikeassa. Kuinka usein suomi ja ruotsi on vastakkain kultapelissä? Ei se miehesi siellä leffassa nauti, kun miettii kokoajan mitä pelissä tapahtuu. itse en jääkiekosta niin piittaa, paitsi silloin kun nämä maat on vastakkain ja varsinkin jos voittona on mestaruus.

Vierailija
16/56 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin miehelle pisteet 1,2 ja ap:lle 1. Eli hienoin puolto ja ymmärrys miehelle.

Mikä on sun ehdoton lempisarjasi? Entä jos se yllättäen tulisikin tänään? Ja sen juoni tms olisi sellainen, että jos kuulet muuta kautta käänteet ennen kuin itse näit jakson, nautinto katsomisesta olisi mennyttä. Kuinka mielellään tekisit muutoksen suunnitelmiin?

[/quote]

No tämä on kyllä kököin vertaus mitä voi olla. Lempisarjasi... huh huh hankkikaa elämä.

En yhtään ymmärrä fanaattisuutta ja pakkomiellettä jääkiekkoon. Minun puolesta koko lajin voisi kieltää, eikä hetkauta elämääni mihinkään suuntaan.

Ap, saatko ketään kaveria leffaan, jätä se ukko katsomaan aah niin ihanaa lätkää ja mene sinne elokuviin.

Kysymyshän on siitä kumpi on miehelle tärkeämpää, pitää lupaus rakkaalle ihmiselle, vai ajatella omaa napaansa... yllättäen se oma napa on tärkein...

Vierailija
17/56 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei katso jääkiekkoa.

Vierailija
18/56 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miestä ei jääkiekko kiinnosta ollenkaan, mutta itse skippaisin leffaillan kultaottelun takia. Ymmärrän siis miestäsi.

Vierailija
19/56 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lätkäfinaali pitää katsoa suorana ja leffan taas voi katsoa huomennakin, eli tänään lätkää ja huomenna leffa! :) Helppoa! Ja muistat sitten saada oman tahtosi läpi jossain toisessa asiassa myöhemmin! :)

Vierailija
20/56 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 13:50"]

[/quote]

No tämä on kyllä kököin vertaus mitä voi olla. Lempisarjasi... huh huh hankkikaa elämä.

En yhtään ymmärrä fanaattisuutta ja pakkomiellettä jääkiekkoon. Minun puolesta koko lajin voisi kieltää, eikä hetkauta elämääni mihinkään suuntaan.

Ap, saatko ketään kaveria leffaan, jätä se ukko katsomaan aah niin ihanaa lätkää ja mene sinne elokuviin.

Kysymyshän on siitä kumpi on miehelle tärkeämpää, pitää lupaus rakkaalle ihmiselle, vai ajatella omaa napaansa... yllättäen se oma napa on tärkein...

[/quote]

Samaa logiikkaa käyttäen myös naiselle olisi se oma napa tärkein. Jos tiukasti pitää kiinni tästä leffalupauksesta, niin ei siellä elokuvissa varmaankaan kummallakaan olisi niin kovin kivaa.

Näin 25-vuotisen parisuhteen antamalla kokemuksella: Joskus kannattaa joustaa. Ja kun itse joustaa, niin sitä joustoa saa sitten takaisinkin.