Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väsynyt opiskeluun

Vierailija
11.10.2020 |

Yliopistossa opiskelu on sinänsä toki vapaampaa kuin työelämä, mutta olen väsynyt siihen, että mitään varsinaisia lomia ei ole. Kesälomat toki pitkiä, mutta menevät töissä nekin. Nyt odotan joulua että saa edes pari päivää olla perheen parissa. Poikaystävän kanssa asutaan kaukana perheistämme ja kavereistamme. Ollaan me opiskelujen kautta hieman ihmisiä tavattu, mutta ei ole sama asia kun ne vanhat omat kaverit. Ollaan siis lähinnä kaksistaan ja opiskellaan. Nyt vielä joulua ennen minulla on edessä harjoittelu päiväkodissa enkä yhtään jaksaisi. Stressaan aina noista harjoittelusta niin paljon kun asetan itselleni paineita. Olen lisäksi raskaana, ulkona on pimeää, väsyttää ja kaipaan vain lomaa. Anteeksi valitus mutta oli pakko avautua. Olispa joulu jo..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaah

Vierailija
2/11 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti se menee. Muista ottaa lepohetkiä, oli se sitte vaan vaikka kuppi teetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän niin tunteen.. Tosin mulla ei ole poikaystävääkään. Elämä koostuu vain opiskelusta ja työnteosta, enää en saa opintotukia kun tein virheen ja opiskelin ensiksi toisen ammatin. Kaverisuhteet jääneet aika pinnallisiksi koska opiskelujen jälkeen aina juoksen töihin iltavuoroon/yövuoroon. En tiedä jaksanko tätä enää seuraavat lähes viisi vuotta.

Vierailija
4/11 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea raskaudesta. Mulla myös opinnot kesken ja tökkii pahasti.

Vierailija
5/11 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nopeasti se menee. Muista ottaa lepohetkiä, oli se sitte vaan vaikka kuppi teetä.

Kiitos tsempistä! Täytyy yrittää ottaa päivä kerrallaan :)

- Ap

Vierailija
6/11 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän niin tunteen.. Tosin mulla ei ole poikaystävääkään. Elämä koostuu vain opiskelusta ja työnteosta, enää en saa opintotukia kun tein virheen ja opiskelin ensiksi toisen ammatin. Kaverisuhteet jääneet aika pinnallisiksi koska opiskelujen jälkeen aina juoksen töihin iltavuoroon/yövuoroon. En tiedä jaksanko tätä enää seuraavat lähes viisi vuotta.

Kiva kuulla, että on muitakin vaikkakin ikävää, että sinustakin tuntuu niin raskaalta :/ kumpa koulusta voisi välillä ottaa pienen oman loman ilman että jäisi jälkeen!

Vierailija
7/11 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla, että on muitakin vaikkakin ikävää, että sinustakin tuntuu niin raskaalta :/ kumpa koulusta voisi välillä ottaa pienen oman loman ilman että jäisi jälkeen!

- Ap siis

Vierailija
8/11 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea raskaudesta. Mulla myös opinnot kesken ja tökkii pahasti.

Kiitos! :) vauvasta olemme kyllä todella onnessamme. Ikävä kuulla, että tökkii. Yritetään nyt vaan rämpiä eteenpäin me molemmat eikä olla liian ankaria itseämme kohtaan!

- Ap

Vierailija
9/11 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita?

Vierailija
10/11 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mitä tarkoittaa tää että teit virheen ja opiskelit ensiksi toisen ammatin? Miksi se oli virhe? Tai siis, haluaisin välttää saman kohtalon ettei opintotukea saa. Miten niin pääsi käymään? 

Vierailija
11/11 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan