Meneekö sinun 3-4 vuotias
Potalle vai pöntölle lastenhoitohuoneessa / invavessassa naisten vessassa
Kommentit (52)
Saa valita itse, vaihtelee kumpaan haluaa.
Meilläkin saa valita itse. Ilman supistajaa pönttö on sen verran iso, ettei esimerkiksi kakkaaminen oikein meinaa onnistua, kun lapsi jännittää itseään että pysyy siinä reunalla.
Yleensä menee pöntölle. Mutta numero 8:lle tiedoksi, että ainakin meidän päiväkotiryhmässä on kolme pottaa vaikka lapset ovat 3-6 vuotiaita. Osa vain ei halua tai uskalla käydä pöntöllä.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 18:17"]
Yleensä menee pöntölle. Mutta numero 8:lle tiedoksi, että ainakin meidän päiväkotiryhmässä on kolme pottaa vaikka lapset ovat 3-6 vuotiaita. Osa vain ei halua tai uskalla käydä pöntöllä.
[/quote] Onko siellä isojen puolella pottatuolit ? Eihän esim 4v mahtuisin pikkupottiin
Pöntöllä kovin pieniä on potat nelivuotiaalla. Pikkupönttö jos sellainen on lastenhoitohuoneessa.
Miten pitkiä lapsia teillä on kun 2 vuotiaat ylettyy käymään pöntöllä, ja saavat pidettyä itsensä siinä? Mulla vasta 5 vuotiaana toinen poika mennyt pöntölle, ensin jouduin pitelemään varalta kiinni, toinen kaksosista on lyhyempi, ei pääse kiipeämään pöntölle kun on lyhyet jalat, ja ei, ei ole sitä pöntön supistajaa, joka on ihme kapistus joka ei pysy siinä pöntössä kiinni, sehän vaikeuttaa vielä enemmän sitä pöntölle menoa kun sitä pitää pitää samalla kiinni oikeassa kohdassa. Jakkaran päältäkään lyhyempi poika ei uskalla mennä pöntölle, kaipa se saa pelkäämään putoamista pönttöön vielä enemmän.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 10:44"]
Miten pitkiä lapsia teillä on kun 2 vuotiaat ylettyy käymään pöntöllä, ja saavat pidettyä itsensä siinä? Mulla vasta 5 vuotiaana toinen poika mennyt pöntölle, ensin jouduin pitelemään varalta kiinni, toinen kaksosista on lyhyempi, ei pääse kiipeämään pöntölle kun on lyhyet jalat, ja ei, ei ole sitä pöntön supistajaa, joka on ihme kapistus joka ei pysy siinä pöntössä kiinni, sehän vaikeuttaa vielä enemmän sitä pöntölle menoa kun sitä pitää pitää samalla kiinni oikeassa kohdassa. Jakkaran päältäkään lyhyempi poika ei uskalla mennä pöntölle, kaipa se saa pelkäämään putoamista pönttöön vielä enemmän.
[/quote]
Tarviiko vielä pottaa tuon ikäisinä? Meneekö lastenhoitohuoneissa pikkupönölle?
Mun 2v käynyt jo pitkään pöntöllä..
Pöntölle. Etenkin jos on sellanen pikku pönttö.
Menee kyllä aikuisten pöntölle. Ikää 3.5v