Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kertoo tietokonepelaamisesta

Vierailija
05.01.2014 |

AIka moni nainen valittaa usein tälläkin palstalla, että mies istuu liikaa koneella. Tälainen tuli vastaan, jos sitä miesnäkökulmaa aiheesta nyt joku vielä haluaa kuulla: http://www.lily.fi/blogit/korkokenka-ja-villasukka

En silti tajua. Liika on liikaa ja kotityöt kaatuvat naisen kontolle, vaikka kuinka olisikin ystäväpiiri siellä verkossa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja perheenäiti ja minä olen meillä se tietotekniikka-addikti. Aivan tuon linkittämäsi kirjoittajan tapaan, joskaan ei ole ihan noin paljon rahaa tuhlata koneisiin, mutta parin vuoden välein haluan aina uuden myllyn tehokkailla näytönohjaimilla. Minusta se kuulosti ihan tavalliselta mieheltä, tai henkilöltä, ei katsota nyt sukupuoleen. Joku taas on innoissaan vaikka painonnostosta (meidän teini), mieheni taas harrastaa muuta kuntoilua. Joku rassaa innolla vanhoja fordeja ja yksi taas virkkaa tai lukee kaiken vapaa-ajan. Kaipa on hyvä, että jokaisella on joku innostava harrastus, se tekee elämistä juhlaa ja on kiva aina odottaa vapaapäiviä, että pääsee harrastuksensa pariin. Miksi joku harrastus tai innostuksen kohde olisi huonompi kuin toisen...

Vierailija
2/3 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 09:55"]

--- Miksi joku harrastus tai innostuksen kohde olisi huonompi kuin toisen...[/quote]

Kyse on mielikuvista. On paljon mukavampaa sanoa ystävättärille miehen olevan SM-tason painonnostaja kuin SM-tason Starcraft-pelaaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 12:57"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 09:55"]

--- Miksi joku harrastus tai innostuksen kohde olisi huonompi kuin toisen...[/quote]

Kyse on mielikuvista. On paljon mukavampaa sanoa ystävättärille miehen olevan SM-tason painonnostaja kuin SM-tason Starcraft-pelaaja.

[/quote]

En ole todellakaan samaa mieltä.

-ohis