Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pihistely tammikuu tuntuukin vapauttavalta

Vierailija
05.01.2014 |

Perheemme tilanne on nyt tammikuun tosi tiukka. Joulukuussa meni rahaa varsin reilusti ja nyt on tili nolla ja luottokortit tapissa. No nyt sitten tehdään tosi edullista kotiruokaa ja juomana vaan vesi. Olen varmaan jotenkin outo,mutta kuitenkin ajattelen, että ihan hyvä välillä joutua näin tarkkaan miettimään millä eletään. Päätin kuitenkin ottaa tilanteen haasteena ja näin tilanne on paljon siedettävämpi. Normaalisti viikonloppuisin juodaan viiniä ja saunassa siideria ym. Syödään mitä halutaan ja välillä ravintolassakin. Eilen kävin Lidlissä, sain 2 kassillsta perusruokaa 25 eurolla. Kokkailin kasvisosekeittoa ja sämpylöitä, muusia ja lindströmin pihvejä,ohrarieskaa ja munavoita. Hyviä edullisia ruokavinkkejä otetaan vastaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ollaanhan nyt puoli viikkoa tammikuuta jo edettykin, kyllä siitä voi ollakin jo varma mielipide. Hohhoijaa.

Vierailija
2/3 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ok, mutta tammikuun alennusmyynnit kannattaa hyödyntää. Mulla on tapana ostaa jo tulevalle vuodelle lahjoja alennusmyynneistä. Se on hyödyllistä - lahjat on jo valmiina ja saa paljon edullisemmin kuin sitten joulun alla. Eikä kasaannu kaikki hankinnat vuoden loppuun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hohhoijjaa vaan itsellesi, eikö se nyt ole hyvä että on myönteinen asenne kuin kielteinen,kun tilanne on nyt tämä. Itse taas en koskaan ole käynyt aleissa, tuntuu ettäturhaan tulisi osteltua.Ostan mieluummin silloin kun tarvitsee ja vaikea on ainakin meidän lapsille etukäteen ostella lahjoja. Toiveet on ensi jouluna ihan muuta kuin nyt.