Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini väittää että lapsen pylly pitää pestä jokaisen vaipan vaihdon jälkeen , minusta ei .........

Vierailija
22.07.2006 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pari päivässä sitten koko pesu, yleensä illalla ja/tai aamulla tai jos muuten tarve vaatii, esim. jos kovasti hionnut kesäkuumalla tms.

Vierailija
2/15 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuin, illoin ja kakkojen jälkeen on riittänyt.

Ystäväni lapsella on ihmeellinen " paksunahka" ja he pesevät aika usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojan pyllyn, vaikka olikin vaan pissit vaipassa. Eikä iho siitä ärtynyt. Päinvastoin luulisi ärtyvän jos pylly aina pissinen eikä puhdas.

Vierailija
4/15 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaa päivitellä sitä vieläkin. Mielestäni se oli mukavampi vaihtoehto kuin kylmä vesihana. Anoppilassa kun oli talvella vähän vaikeuksia tuon kuuman veden saannin kanssa.

Kyllä sen huomaa vauvan pyllystä, jos on jokin ongelma pesujen kanssa. Ei sitä tarvitse olla koko ajan hinkkaamassa.

Vierailija
5/15 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommalta nekin vain pyyhin ja kylpyä ennen pestään sit paremmin....

JA aina ollut lapsil hyvä iho pepussa

Vierailija
6/15 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni olleet sen verran herkkä ihosia etteivät ole kestäneet pissaa ihollaan hautovassa vaipassa. itse en pissaa housuihini, mutta menkkojen aikana kyllä vaihdan suojan joka kerta veskissä käydessäni. Samalla tietenkin pesen peppuni

Vierailija
7/15 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin nyt vauva on alkanut kakata vain n. kolmen-neljän päivän välein, pesaisen silloin illalla ennen nukkumaan menoa pissapyllyn kun ei muuten tule pestyä.

Vierailija
8/15 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymmentä kertaa vaan yleensä 4-5 kertaa vuorokaudessa.

Joku vertasi, että ethän omaasikaan pese pissan jälkeen.. en niin, mutta ei minulla pissa pitkin peppua leviäkään kuten vaipassa.

Vierailija
9/15 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaipanvaihdon yhteydessä. Joku tuos sanoi ettet kai itekään pese joka pissalla käymisen jälkeen mut ehkä pesisin jos kusisin housuun...

Vierailija
10/15 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissinen vaippa onkin eriasia, koska koko alapään iho kosketuksessa pissivaippaan. Kai sen nyt tajuat itsekin!

T. 7

Vierailija
11/15 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vähintään pyyhkinyt puhdistuspyyhkeellä.

Vaippaan pissaavaa vauvaa ei voi verrata aikuiseen, sillä vaipassa peppu hautuu.

Vierailija
12/15 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus vain laittanut sinkkivoidetta jos on ollut punaisempaa ihoa mutta sitäkin on tapahtunut varmaan 3 krt/5 kk:n aikana. En mä vanhemmillakaan lapsilla ikinä mitään voiteita käyttänyt! Ja pyllyt on pesty kakkapesujen yhteydessä tai ainakin kerran päivässä.

Vierailija
13/15 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kymmentä kertaa vaan yleensä 4-5 kertaa vuorokaudessa.

Joku vertasi, että ethän omaasikaan pese pissan jälkeen.. en niin, mutta ei minulla pissa pitkin peppua leviäkään kuten vaipassa.

Kyllä se ihan asiallista olisi pestä aina vaipanvaihdon yhteydessä, jos vaippa on märkä. Eikä sitä vaipaa tosiaankaan vaihdeta 10 kertaa/pvä... Eri asia jos joku kaamee ripulitauti iskis..

Vierailija
14/15 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhuksilta pyyhitään alapää vain kakkavaipan vaihdon yhteydessä ja aamupesuilla? Kun vaihdetaan vaippa, jossa vain pissaa, ei pesuja. Muutenkin vaipat vaihtetaan ehkä 3-4 kertaa päivässä.

Vierailija
15/15 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tartte pestä joka vaihdon yhteydessä. Meillä ainakin vesi kuivattaa enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi