Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

alkuraskaus ja alkoholi

Vierailija
04.01.2014 |

Juhlin pari päivää sitten synttäreitäni ja tänään tein raskaustestin joka oli plussa. Join aika paljon alkoholia ja olin kännissä. Nyt pelkään kamalasti että menee kesken juhlieni takia :( En voinut tietää olevani raskaana, ei mitään oireita ole ollut. Ehkäisyn jätimme vasta pois enkä uskonut tulevani heti raskaaksi. Vaikuttakohan alkoholi abortoimalla?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join koko ensimmäisen kolmanneksen, terve lapsi syntyi. 

Vierailija
22/27 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä tuurilla ei tule mitään, mutta huonolla tulee. Äidin oma aineenvaihdunta vaikuttaa, raskauden vaihe, missä vaiheessa alkion jakautuminen on, alkoholin määrä jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 23:28"]

Hyvällä tuurilla ei tule mitään, mutta huonolla tulee. Äidin oma aineenvaihdunta vaikuttaa, raskauden vaihe, missä vaiheessa alkion jakautuminen on, alkoholin määrä jne.

[/quote]

Jos sikiö ei ole vielä kiinni äidin verenkierrossa,miten voi vaikuttaa?

Vierailija
24/27 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aivan samasta asiasta itse huolissani aikoinaan. Silloin minulle vakuuteltiin monesta suunnasta, ettei huolta ole. Olikoos se niin, että solut uusiutuu tiheään, vai miten se nyt oli. Älä ole huolissasi!

Vierailija
25/27 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 23:29"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 23:28"]

[/quote]

Jos sikiö ei ole vielä kiinni äidin verenkierrossa,miten voi vaikuttaa?

[/quote]

Mistäs luulet alkion saavan ravintonsa? Äidistäpä hyvinkin ja myös vahingollisia aineita joskus.

Vierailija
26/27 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten joilla mahdollisuus tulla raskaaksi ei pitäisi käyttää alkoholia lainkaan!

Vierailija
27/27 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 23:29"]

Olin aivan samasta asiasta itse huolissani aikoinaan. Silloin minulle vakuuteltiin monesta suunnasta, ettei huolta ole. Olikoos se niin, että solut uusiutuu tiheään, vai miten se nyt oli. Älä ole huolissasi!

[/quote]

On varmaan tarkoitettu aikaa, jolloin solut ovat vielä eriytymättömiä. Se aika on jo ohi tuossa vaiheessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi