Miksi Cheek korostaa aina kaksosuuttaan?
Luuleeko olevansa jotenkin erikoinen sen vuoksi? Muista sisaruksistaan ei koskaan mainitse mitään vaan aina on KAKSOISveli sitä ja KAKSOISveli tätä. Eivät ole edes identtisiä kaksosia vaan kaksi lasta, jotka ovat yhtä erilaisia geneettisesti kuin eri aikaan syntyneet sisarukset.
Kommentit (17)
Jos olisi identtinen, se joku Seiskan palstoilla törttöillyt olisi aina se kaksonen..
Kaksosten läheisyys on jotain sellaista, jota on vaikea selittää. Side voi olla hyvin voimakas.
t. kaksosten äiti, jolla myös muita lapsia
Kaksosten välinen side alkaa jo ennen syntymää, ja he voivat kokea olevansa tavallaan kuin samaa olentoa molemmat. Ei siis yksi ja sama ihminen vaan yhteinen yksikkö. Heillä on samat muistot, yhteinen historia ja keskinäinen yhteys joka on muita sisarussuhteita vahvempi. Olen itse kaksonen ja ymmärrän hyvin, että Cheek puhuu veljestään nimenomaan kaksoisveljenä, ei vain veljenä. Veljekset ovat selvästi hyvin tärkeitä toisilleen.
Miettikää, kuinka paljon jutussa on Cheekin korostamaa ja kuinka paljon toimittajan kirjoittamaa. Lehtijuttujen perusteella on aina vähän riskaabelia tehdä kovin pitäviä ja pitkälle meneviä johtopäätöksiä, kun ei tiedä, mitä haastateltava on sanonut ja mitä toimittaja haluaa kirjoittaa. Ne eivät nimittäin mene yleensä yksi yhteen.
Onkohan cheek ivf-kaksonen? Ehkä siksi korostaa erityisyyttään.
Minä olisin nimennyt tämän aloituksen toisin: miksi toimittajat aina korostavat cheekin kaksoisuutta?
Joo, mun laskujen mukaan on ollut 4 lehtijuttua joissa on asiasta mainittu, yksi juttu on missä on haastateltu molempia veljeksiä. Kylläpä on kauheaa. Kyllä toimittajat tekevät juttuja muistakin kaksosista ja julkkissisaruksista, ja äideistä ja tyttäristä, ja isistä ja pojista ja ....
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 12:53"]
Onkohan cheek ivf-kaksonen? Ehkä siksi korostaa erityisyyttään.
[/quote]
Ei ole, tiedän/tunnen perheen tai lähinnä vanhemmat. Tai isähän jo edesmennyt, mutta tunsin heidät, kun olivat molemmat vielä elossa. Asuivat naapurissani.
Aina?? Enpä ollu koskaan aiemmin ees kuullut koko asiasta.
Minusta se on ihan ymmärrettävää. Minä tunnen muutaman kaksosen, jotka eivät ole identtisiä, mutta silti todella läheisiä ja puhuvat toisistaan hyvin usein. Pari on sanonut minulle, että ilman muuta on läheisempi kaksosensa kanssa kuin muiden sisarusten.
Kaksoset ovat usein erittäin läheisiä ja heillä on aivan erityinen suhde, ovat ikäänkuin toistensa "puolikkaita". Ei minusta ole kummallista,että puhuu asiasta. Eikä Cheek sitä nyt joka jutussa ole korostamassa.
No ei tuo nyt hirveän usein asiasta puhu. Itse olen tykännyt Cheekistä jo vuosia ja en montaa kertaa ole juttua nähnyt jossa puhuisi veljestään tai yleensäkkään kaksoisuudesta. Viimevuoden puolella toki muutama tälläinen juttu oli.
Oikeesti, mikä vittu vaivaa teitä jotka jatkuvasti etsitte Cheekistä jotain haukuttavaa? Kenenkään ei ole pakko hänen musiikkiaan kuunnella tai lehtijuttuja lukea. Ei minuakaan kaikki artistit kiinnosta, mutta ei mulla ole mitään tarvetta alkaa heitä tai heidän musiikkiaan haukkumaan.
Jos ne muut sisarukset ei oo "salonkikelpoisia", eli jos jotain ongelmia?