Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ladies Gym, Koivukylä

Vierailija
04.01.2014 |

Kellään kokemusta kyseisestä kuntosalista? Onko hyvät laitteet ja millaisia jumppien vetäjät ova? Ja onko sali suosittu?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suunnittelin tänne salille liittymistä, mutta todella tympeä asiakaspalvelun nainen sai miettimään uudestaan menoa... 

Ystäväni, joka tuolla salilla käy tiesi myös sanoa että asiakaspalvelussa pari naista joilla aina huono päivä ja että onneksi eivät ole paikalla aina.

muuten olen kuullut kehuja tästä paikasta... 

Itselle jäi niin huono maku, että vielä mietin tänne menoa.

Harmi vain, kun paikka on ihan minun naapurissa ja pienen vauvan äitinä en kauhean pitkälle ehtisi menemään.

Vierailija
2/14 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/14 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kesällä tonne kortti, kun vietin kesää Vantaalla (muuten asun toisessa kaupungissa ja hyödynnän yliopiston jumpat). Tykkäsin tosi paljon :) En ollut aiemmin käynyt "kunnon" salilla, joten tonne oli matala kynnys mennä, kun on vain naisten sali. Sali on tosi hyvä ja aukioloajat riittävät (omalla kortilla pääsee tosi joustavasti, asiakaspalvelun aukioloajat rajatummat). Varusteita oli hyvin ja kesällä ainakin oli melko rauhallista.

Kävin vain muutamassa ohjatussa jumpassa, joten niistä en voi kauheasti sanoa. Tilat oli kuitenkin jumppiinkin hyvät. Plussaa siitä, että molemmissa kerroksissa (sali siis alhaalla ja jumppasali ylhäällä) on omat pukeutumis- ja suihkutilat. Kiitosta myös siisteydestä, tosi mukava käydä :)

Tästä nyt tuli tämmönen ylistyspuhe, mutta nykyisestä kaupungistani en ole löytänyt yhtä viihtyisää kuntosalia :)

Vierailija
5/14 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sinulle tiedoista! Taidanpa uskaltautua myös tuonne:)

Vierailija
6/14 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sali, vähän ehkä ahdas, mutta siisti. Tykkään siitä, että on vain naisille. Tästä syystä myös maahanmuuttajien suosiossa. Ruuhkaa on arkisin n. Klo 17-18, muina aikoina hyvin mahtuu. Ohjatuista tunneista olen käynyt vason zumbassa, hyvä tunti.

Vierailija
7/14 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mielestä sali ok, ei ole päivisin ruuhkaa. Siivotaan liian harvoin, hlökunta nyrpeää, mutta avainkortillahan pääsee aina sisään. Voi suositella, hintakin kohtuullinen. Jumpassa en ole koskaan käynyt. 

Vierailija
8/14 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo pidemmän aikaan salilla käyneenä, suosittelen kyllä! Ei ole tullut mieleen mitään negatiivista. Jumpista käyn ke ja la kahvakuulassa, syvävenyttelyssä ja joskus bodypumpissa ja vatsa-pakara tunnilla. Ohjaajat hyviä ja asiantuntevia

Vierailija
9/14 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan ei asiakaspalvelu henkistä porukkaa tiskin takana,muuten hyvä sali ja tosiaan maahanmuuttajien suosiossa mutta mitäpä se haittaa.

Vierailija
10/14 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vanhaa aihetta ja kysyn tuosta lastennurkkauksesta: onko se siis niin, että treenatessa voi samalla vähän pitää silmällä lasta/näkeekö lapsi minut? Meillä 6-vuotiaalla on juuri vähän vaikea vaihe meneillään, enkä varmaan saa häntä jäämään mihinkään, mistä ei näe minua.

Vierailija
11/14 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.sali täyttää tarpeeni hyvin.monipuolisia laitteita.siisteys ihan ok.asiakkaatkin voisi itse hieman olla tarkempia mm.käsipaperit usein lattialla.voisi tarkistaa että se oma käsipaperi menisi roskiin asti.hajusteita saisi vähemmän käyttää.painot takaisin paikalleen kun ei enään käyttöä.onko aina imuroitava kaikkialta kun se pöly leijuu ilmassa?matot toki mutta kostealla muualta?salina muuten paras vantaalla:)

Vierailija
12/14 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostan vanhaa aihetta ja kysyn tuosta lastennurkkauksesta: onko se siis niin, että treenatessa voi samalla vähän pitää silmällä lasta/näkeekö lapsi minut? Meillä 6-vuotiaalla on juuri vähän vaikea vaihe meneillään, enkä varmaan saa häntä jäämään mihinkään, mistä ei näe minua.

Käyn tällä salilla. Lastennurkkaus on tavallinen huone, ilman ovea. Lapsi ei näe sinua etkä sinä häntä kokoajan, ovelle pitää mennä kurkkimaan.

Vierailija
13/14 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt nyt kolme vuotta. Likaista siellä aina on, muuten salina  ihan toimiva ja kohtuuhintainen. Tykkään myös kun on vain naisille. Ilmapiiri ei ole sellainen mukava, rento, ihmiset eivät esim tervehdi tullessaan tms.

Vierailija
14/14 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korsossa olivat haluttomia palauttamaan kaapin avainkortista 5 euron pantin kun päätin olla jonkin aikaa ilman siellä käyntiä. Perustelu: ei meillä enää toimi ovet noilla korteilla ja omistajakin juuri nyt lomilla. Antoi kovin hämärän vaikutelman vaikka ryöstivätkin minulta vain femman. Tästä ryöstöstä tosin jo vuosia vierähtänyt. No, onhan noita saleja joista valita, valtaosa rehellisesti toimivia liikeyrityksiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan