Rv21. Uskaltaisitko lähteä hiihtämään?
Olen raskaana viikolla 21 ja mietin, uskaltaisko sitä lähteä hiihtämään? En ole urheilija, mutta joka talvi olen kyllä käynyt hiihtämässä. Nyt mietityttää, että entä jos kaadun? En koe olevani kuitenkaan mikään "ammattilainen", tavallinen "pulliainen" hiihdon suhteen..
Kommentit (9)
Itse ainakin menisin nyt rv 32+2, jos vain olisi lunta. Huomenna sentään pääsen tekojäälle luistelemaan.
Miks ei vois? Hurjat mäet jättää vaan välistä jos siltä tuntuu.
Miks ei vois? Hurjat mäet jättää vaan välistä jos siltä tuntuu.
Eiku kietoudu pumpuliin vielä 20 viikkoa..
En keksi yhtään syytä miksi et menisi. Älä ala jo tässä vaiheessa miettimään tuollaisia turhuuksia, mitä meinasit tehdä seuraavat 20 viikkoa?!? Kukaan ei jaksa kuunnella ja katsella sinua jos käyttäydyt noin. Aikuistu nyt ennen kuin lapsi syntyy, tässä olisi hetki aikaa vielä...
Käveletkö? Jos kävely sujuu kaatuilematta uskaltaisin hiihtää...
Tietenkin voit. Et ole sairas vaan raskaana.
Menneisyyskortin nostelu on ehkä hölmöä, mutta isoäitimme olivat sodan aikana talvisin metsätöissä raskaanakin. Ihan eri kategorian juttu kuin sujuttelu valmiiksi avatuilla laduilla.
Miksi täytyy noin ilkeästi vastata? Vastata voi myös asiallisesti, eikä heti alkaa syyttelemään toista. Mutta kiitos mielipiteistänne, taidankin huomenna laittaa sukset jalkahan :) Ja suosittelen teillekin sitä, niin ei ala pipo kiristään ja suottaapi hyvällä tuurilla tulla hymy huulillekkin ;)
-ap
Minä hiihdin tuossa vaiheessa. Välttelin kuitenkin kaikkein jyrkimpiä laskuja.