Onko ok, että muut naiset soittelee miestä tupakalle?
Olen tapaillut miestä lähes puoli vuotta. Miehellä on ilmeisesti useampi naispuolinen kaveri. Minua on häirinnyt, kun eräs nainen soittelee miehelle kun olen hänen luonaan, mutta mies ei ole kertaakaan vastannut puheluun minun kuullen. Eilen kysyin, miksi he soittelevat, niin kuulema jompikumpi soittaa ja kysyy toista tupakalle, mutta eivät sen parempia ystäviä ole.
Onko tuo ok vai olenko liian mustasukkainen, kun en haluaisi että muut naiset soittelee miehelle? Näitä naispuoleisia kavereita en itse ole tavannut, kun mies näkee kavereitaan ilman minua (ja minäkin omia kavereitani ilman häntä, koska eri kaveripiirit). Miehellä on ikää 30 vuotta, jos jotakuta ikä kiinnostaa.
Kommentit (39)
Kyllä on naiset mustasukkaisia tänä päivänä. Jos te kontrolloitte miestänne noin paljon, että ketään ei saa nähdä. Eikä kellekään naiselle puhua. Te ajatte miehenne vieraan naisen syliin omalla käytöksellänne!!!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on naiset mustasukkaisia tänä päivänä. Jos te kontrolloitte miestänne noin paljon, että ketään ei saa nähdä. Eikä kellekään naiselle puhua. Te ajatte miehenne vieraan naisen syliin omalla käytöksellänne!!!
Eli olen mustasukkainen turhasta?
- Ap
En jatkaisi. Olen ollut suhteissa, missä on vastaavaa käytöstä. Nyt ihan toisenlaisessa ja voin sanoa, että eipä ole koskaan ollut näin kiva ja helppo olo 😊
Täälläpäin käy vaan w t - porukat jatkuvasti tupakilla toistensa luona. Kai sitä pitää jotain tekemistä tyhjään elämään kehittää.
Mies ei ole tänään enää edes vastannut viesteihini ja puheluihini, näköjään sitten haluaa lopettaa juttumme tuon riidan takia.. Ehkä parempi niin.. Jos hän oikeasti välittäisi minusta, hän haluaisi vielä puhua kanssani.
- Ap
Lisään vielä, että mies kyllä laittoi mulle eilen pari viestiä, mutta loppuiltana ei enää edes aukaissut viestejäni, vaikka oli paikalla (eikä siis viesteillä riidelty). Laitoin nyt sitten tänä aamuna, että ei selkeästi ole tosissaan kanssani. Mies on siis aikaisemminkin tehnyt noin, että vastaa vaan pariin viestiini ja on loppu illan vastaamatta... ja monesti ollaan tuosta puhuttu, että onko tosissaan vai ei. Väittää joka kerta olevansa, mutta käytös osoittaa muuta.
- Ap
Outoa, jos nykyään joku enää polttaa. Hirveä haju ja kaamean näköistä posket lommollaan imevät paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus teininä ja parikymppisenä tuli käytyä tupakalla kavereiden kanssa (tyttöjä ja poikia), mutta ei näin +30v. tule enää käytyä kavereilla vain tupakilla 😂 outoa... Siis sen 3 min värjöttelevät ulkona ja vetävät kessua ja sitten lähtevät koteihinsa? Why?
Nämä naiset ovat 20 vuotiaita, kenen kanssa mies liikkuu. Hänellä on laaja kaveripiiri, eli on myös ikäisiänsä kavereita, mutta he ovat lähinnä miehiä.
- Ap
Taitaa diilata kamaa näille nuorille naisille. Onhan sekin tavallaan tupakilla käyntiä.
Heh, ihan noin pokalla en kehtaisi mimmiä pistää alta lipan kuin tämä ap kertoo.
Kuka polttaa tupakkaa Herran vuonna 2020 ja ikää 30. Vaihda jo se teiniamis johkin normaalimpaan tai ole yksin. Vielä jos kaverit on blondattuja purkkapoppiblondeja tupakalla niin huhheijakkaa, varsinainen älyn jättiläinen se sun kundis. kaikkea sitä lukee.
Ei ole oikein. Miehen pitää sanoa, että nyt ei käy.
Ymmärrän tuon tupakalla käymisen yhdessä, jos asutaan samassa taloyhtiössä tai vierekkäisissä, mutta jos sen verran kaukana että sinne pitää erikseen lähteä, niin mitä hemmettiä :D En itse tupakoi mutta en jaksais mennä kyllä mihinkään kilometrin päähän tupakoimaan vaikka siellä olisi kuka. Mene mukaan sinne tupakalle ens kerralla?
Noin niin kun sitä en kyllä ymmärrä, kun jotkut sanoo ettei suhteessa saa tavata vastakkaista sukupuolta olevia kavereita (heterosuhde) ilman kumppania. Ei kaveruudessa sukupuolella ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Heh, ihan noin pokalla en kehtaisi mimmiä pistää alta lipan kuin tämä ap kertoo.
Mitä tällä meinasit?
Vieläkin tämä nainen soittelee miehelle joka kerta kun olen hänen seurassa, eikä mies kertaakaan vastannut... Mies sanoi minua vainoharhaiseksi, kun epäilen. Ja haluaa kuulema vakavaa kanssani.
Nyt en tiedä uskallanko luottaa tähän mieheen? Eivät kuulema kovin hyvin tunne, mutta kyllä minusta vaikuttaa ainakin naisen puolelta olevan kiinnostusta...
- Ap
"Me käydään yhdessä röökillä". Eri taloissa asuvana ja viikosta ja kuukaudesta toiseen? "Osa on parikymppisiä". Kuka lähtisi kotipihaltaan tai tuuletusparvekkeelta kauemmas? Voi näin olla, itse en edes polta.
Ei tarvitse varsinaisesti puhua, kuten ehkä kahvilla?
trolololloloo vaan ketjun aloittajalle itselleen.
Minusta tuossa tupakalla käymisessä ei nyt sinällään ole mitään outoa, tiedän kyllä että miehellä on myös naispuolisia kavereita joita näkee esimerkiksi tupakalla tai mitä ikinä porukalla tekevätkään, ja se on minulle ihan ok.
Mutta tuo, että ylipäätään joku muija soittelee lähes päivittäin. Olenko turhaan mustasukkainen, vai onko tuollainen ok?
- Ap
Mun mielestä suhteessa ei tapailla tai nähdä naispuolisia kavereita kahden muutenkaan. Kyllä miehen tulisi sut esitellä tai pyytää mukaan jos on kova hinku nähdä näitä kavereita. Ja ylipäätään jos haluaa kahden naiskavereita nähdä niin sut kutsutaan mukaan.