Onko ok, että muut naiset soittelee miestä tupakalle?
Olen tapaillut miestä lähes puoli vuotta. Miehellä on ilmeisesti useampi naispuolinen kaveri. Minua on häirinnyt, kun eräs nainen soittelee miehelle kun olen hänen luonaan, mutta mies ei ole kertaakaan vastannut puheluun minun kuullen. Eilen kysyin, miksi he soittelevat, niin kuulema jompikumpi soittaa ja kysyy toista tupakalle, mutta eivät sen parempia ystäviä ole.
Onko tuo ok vai olenko liian mustasukkainen, kun en haluaisi että muut naiset soittelee miehelle? Näitä naispuoleisia kavereita en itse ole tavannut, kun mies näkee kavereitaan ilman minua (ja minäkin omia kavereitani ilman häntä, koska eri kaveripiirit). Miehellä on ikää 30 vuotta, jos jotakuta ikä kiinnostaa.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Joskus teininä ja parikymppisenä tuli käytyä tupakalla kavereiden kanssa (tyttöjä ja poikia), mutta ei näin +30v. tule enää käytyä kavereilla vain tupakilla 😂 outoa... Siis sen 3 min värjöttelevät ulkona ja vetävät kessua ja sitten lähtevät koteihinsa? Why?
Nämä naiset ovat 20 vuotiaita, kenen kanssa mies liikkuu. Hänellä on laaja kaveripiiri, eli on myös ikäisiänsä kavereita, mutta he ovat lähinnä miehiä.
- Ap
Mulle ei olisi ok mies, joka käy tupakalla, seurasta riippumatta.
Kahdestaan jonkin naispuolisen kaverin kanssa käyminen sovitusti missä tahansa kuulostaa kyllä epäilyttävältä, jos molemmat ovat heteroja.
Ja en tiedä jääkö pelkkään parin minuutin tupakointiin vai kahvittelevatko myös tms toistensa luona, mutta tuosta tupakan poltosta mies minulle sanoi.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus teininä ja parikymppisenä tuli käytyä tupakalla kavereiden kanssa (tyttöjä ja poikia), mutta ei näin +30v. tule enää käytyä kavereilla vain tupakilla 😂 outoa... Siis sen 3 min värjöttelevät ulkona ja vetävät kessua ja sitten lähtevät koteihinsa? Why?
Nämä naiset ovat 20 vuotiaita, kenen kanssa mies liikkuu. Hänellä on laaja kaveripiiri, eli on myös ikäisiänsä kavereita, mutta he ovat lähinnä miehiä.
- Ap
Ohhoh, pitäisin vähän outona sitäkin, että kolmekymppisellä miehellä on parikymppisiä naisia kavereina...
Mies taitaa olla hieman lapsellinen..? En vaan voisi kuvitella itseäni tai miestäni näin kolmekymppisenä parikymppisten "kavereiden" kanssa tupakalla.
No miksei mies vastaa ja sano, että on nyt sun luona eikä pääse tupakalle?
Pitäisikö minun miettiä miehen jättämistä tämän asian takia? Hän ei ymmärrä ollenkaan, miksi minulle tämä ei ole ok, ja siitä tulee riitaa.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö minun miettiä miehen jättämistä tämän asian takia? Hän ei ymmärrä ollenkaan, miksi minulle tämä ei ole ok, ja siitä tulee riitaa.
- Ap
Ei ole minustakaan ok. Ensinnäkään en ymmärrä, mitä tuollainen "tupakallemeno" yhdessä tarkoittaa. On kokemus vain siitä, että mies ja nainen meni yhtaikaa tupakkakoppiin kuherrellakseen - selvisi sitten myöhemmin. Tupakallahan ollaan se 3 minuttia ja pois. Missä he kokoontuvat "tupakalle"? Ja ennen kaikkea, miksi mies ei voi vastata puhelimeen, jos kyse on vain viattomasta touhusta?
Minulla on seksisuhde erään miehen kanssa ja hän tulee "tupakalle" panemaan. Toki poltetaan savukkeet kun hommat on hoidettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ap
Ei ole minustakaan ok. Ensinnäkään en ymmärrä, mitä tuollainen "tupakallemeno" yhdessä tarkoittaa. On kokemus vain siitä, että mies ja nainen meni yhtaikaa tupakkakoppiin kuherrellakseen - selvisi sitten myöhemmin. Tupakallahan ollaan se 3 minuttia ja pois. Missä he kokoontuvat "tupakalle"? Ja ennen kaikkea, miksi mies ei voi vastata puhelimeen, jos kyse on vain viattomasta touhusta?
Mies on sanonut, että ei vastannut puhelimeen, koska ei halua että kukaan keskeyttää meidän yhdessäolemista ja juttelemista. Mies ei kyllä aina vastaa puhelimeen myöskään miespuolisille kavereilleen, eli en voi varmaksi väittää, että johtuisi jostain selän takana vehtailusta.
- Ap
Oletko varma, ettei tää mies esittele sinuakin niille h*roille pelkkänä "kaverina" (jota käy panemassa, kuten heitäkin)? Mene mukaan sinne tupakille.
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, ettei tää mies esittele sinuakin niille h*roille pelkkänä "kaverina" (jota käy panemassa, kuten heitäkin)? Mene mukaan sinne tupakille.
Kieltämättä olen tätäkin miettinyt, että tietääkö nuo naiset edes miehen olevan varattu. Jos otan asian puheeksi, että epäilen tuota, niin mies suuttuu siitä kun epäilen niin paljon, ja hermostuu kun ei saa muka nähdä kavereitaan.
- Ap
Seuraavan kerran kun mies on sopinut tupakille menosta naisen kanssa niin vedä takki päälle ja sano että mäkin tuun!