Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä ihmeestä voi tavallinen nainen nykypäivänä löytää enää normaalin parisuhteen?

Vierailija
11.10.2020 |

Tinder kokeiltu, ei toimi.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset nyt kuvittelevat itsestään AINA liikoja. 

Samaa tekee miehet kun havittelee niitä top 3% beibejä vaikka itse olisi 2/10

Vierailija
22/38 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa tekee miehet kun havittelee niitä top 3% beibejä vaikka itse olisi 2/10

2/10 miehet kyllä tiedostavat tilanteensa ja Tinderissä tykkäävät jokaisesta profiilista. Naisten kannattaa muistaa se asia, että miehet ovat valmiita harrastamaan seksiä naisten kanssa joiden kanssa eivät viitsisi edes näyttäytä julkisesti. Tinder on vaikea alusta molemmille sukupuolille. Naiset saavat tykkäyksiä ja lähestymisiä miehiltä, jotka eivät oikeasti ole kiinnostuneita muusta kuin seksistä. Tietyn tason alapuolella olevat miehet ovat hieman epätoivoisia ja antavat tykkäyksiä käytännössä kaikille.

Naisilla on valinnanvaraa ja suurin osa miehistä epätoivoisia. Lopputulos on huono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan naisille kelpasi melkein mies kuin mies. Ei miehet ole muuttunut, vaan naiset. Naiset osaavat vaatia nykyään enemmän.

Vierailija
24/38 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mistään.

N23

Olet vasta 23 vuotias ja noin epätoivoinen! No hyi.

Vierailija
25/38 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa hämmästelen. Ja siis olen mielestäni ihan fiksu ja siistinnäköinen, talous ja kaikki kunnossa töissä käyvä nainen. Toki en vedä vertoja niille instabeibeille. On tullut tähän ikään mennessä muutama kilo verrattuna nuoruusvuosiin eikä hiuksetkaan enää niin näyttävät ja tuuheat.

Kirjoituksesi alku oli ihan hyvä, mutta sitten lerpahti.

Vierailija
26/38 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä taas löysin sieltä tinderistä.

Kaksi vuotta sitä tosin piti selata, törmätä lukuisiin sekopäihin ja menettää usko koko miessukupuoleen useampaan otteeseen ennenkuin löytyi helmi. 😅

Nyt olen parisuhteessa tämän miehen kanssa.

Hih hih, monesko viikko on menossa?

Ollaan oltu jo kaksi päivää parisuhteessa.

Vierailija
27/38 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa hämmästelen. Ja siis olen mielestäni ihan fiksu ja siistinnäköinen, talous ja kaikki kunnossa töissä käyvä nainen. Toki en vedä vertoja niille instabeibeille. On tullut tähän ikään mennessä muutama kilo verrattuna nuoruusvuosiin eikä hiuksetkaan enää niin näyttävät ja tuuheat.

Kirjoituksesi alku oli ihan hyvä, mutta sitten lerpahti.

Osaisitko fiksu, siistin näköinen, talous kunnossa töissä käyvä nainen kirjoittaa hieman mielenkiintoisemman ilmoituksen kuin tuo olen lihonut, hiukset ovat harvenneet ja instabeibet pelottavat -jutun?

Vierailija
28/38 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mistään.

N23

Minä en ollut 23 vuotiaana ollenkaan epätoivoinen, vaan elin hyvää nuoren aikuisen elämää, jossa oli juuri sopivasti kaikkea hyvää. Miestäkään en etsinyt, vaan ajattelin, että sellainen tulee varmasti eteen aikanaan, mutta pärjäsin ilmankin todella hyvin.

Eteeni tulikin hyvä mies ja sen jälkeen olen ollut 25 vuotta parisuhteessa.

Vierailija
29/38 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mistään.

N23

Minä en ollut 23 vuotiaana ollenkaan epätoivoinen, vaan elin hyvää nuoren aikuisen elämää, jossa oli juuri sopivasti kaikkea hyvää. Miestäkään en etsinyt, vaan ajattelin, että sellainen tulee varmasti eteen aikanaan, mutta pärjäsin ilmankin todella hyvin.

Eteeni tulikin hyvä mies ja sen jälkeen olen ollut 25 vuotta parisuhteessa.

Joillakin se oikea vaan tupsahtaa eteen. Toisilla ei koskaan. Sit haukutaan kun on sinkku ja ihmetellään eiks kukaan sulle kelpaa.

Vierailija
30/38 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
31/38 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä, harrastuksista jne. 

Samoista paikoista kuin aiemminkin. 

Vierailija
32/38 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallisten naisten markkinat ovat ohi, vain instabeibet kelpaavat miehille, jotka pyörivät pimppikarusellissaan.

Juu koska naiset tarkoittaa miehillä sitä parasta kymmenystä miehistä. Sekin on naisilta yllättävän avarakatseista kun ottaa huomioon, ett naisethan ei pidä komeina edes prosenttia miehistä.

Vierailija
33/38 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen vanhaan naisille kelpasi melkein mies kuin mies. Ei miehet ole muuttunut, vaan naiset. Naiset osaavat vaatia nykyään enemmän.

Eipä ole kelvannut. Jos et ole elänyt ennen niin älä väitä tietäväsi millaista silloin oli.

Sanoisin että helpompaa on tämän päivän miehillä. Mikään kyttyrässä parikymppisenä laahustava veltto losopylly elämäntapatyötön ei olisi ikipäivänä saanut wanhanliiton naista. Nykyään voi ihan hyvin olla jollain pimeässä nurkassa tattia, tai ainakin peliohjainta hakkaavalla pipopäällä tyttöystävä. Vaikkei kaveri edes olisi miehen näköinen ja kokoinen. 

Ennenvanhaan naiset vaativat, että miehen pitää pystyä elättämään koko perhe ja pitää osata rakentaa talo omin käsin. 

Vierailija
34/38 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolet ei enää tarvitse toisiaan tullakseen toimeen ja perinteinen parisuhde ei ole enää mikään ihanne ja normi vaan suhteet voi olla mitä monimuotoisempia.

Kyllä parisuhde varsinkin naisen kannalta on useimmiten ideaali sekä mahdollisia lapsia ajatellen paras. Miehelle parisuhde ei ole välttämättä 20-30 v. mieluisin vaihtoehto, mutta monelle miehellekin parisuhde varsinkin myöhemmällä iällä olisi ihan hyväksi.

On poikkeuksia, mutta biologiansa vuoksi naisella on luonnollinen ja järkevä taipumus haluta sitoutumista.

Tutkitusti parisuhde on haitallinen nimenomaan naisille.

Matriarkaalisissa kulttuureissa ei ole ollenkaan parisuhteita.

Feministien propagandaa.

Vierailija
35/38 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä taas löysin sieltä tinderistä.

Kaksi vuotta sitä tosin piti selata, törmätä lukuisiin sekopäihin ja menettää usko koko miessukupuoleen useampaan otteeseen ennenkuin löytyi helmi. 😅

Nyt olen parisuhteessa tämän miehen kanssa.

Tää on kyllä mielenkiintoista. Itse en miehenä ole törmännyt sekopäisiin naisiin treffeillä. Epäkiinnostaviin kylläkin, joka on selvinnyt vasta treffeillä. Kusettavatko miehet olevansa jotain muuta vai onko joskus oma arviointikyky pielessä?

Olen kyllä törmännyt passiivisiin (ujoja vai miedosti kiinnostuneita?) ja Tinderissä hengailijoihin (kalenteri täynnä jo), joita pitää jututtaa tosipaljon että homma etenee. Varmaan pettymykset kuluttavat kumpaakin sukupuolta ja sitten jakseta/osata olla enää vilpittömän innokkaita niille hyvillekään.

Vierailija
36/38 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa normaalia parisuhdetta enää? Olen erittäin hyvässä ja mielenkintoisessa työssä, jossa tienaan erittäin hyvin. Tällä hetkellä tarvitsen miestä vain seksiin ja olen löytänyt tosi kivan miehen seksisuhteeseen. Ihan älyttömän mukava, humoristinen ja vieläpä erittäin komea ja kyvykäs. 

Juu ei kiitos enää tavallista parisuhdetta enää. 

Vierailija
37/38 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tuttavapiiri: osa 1 ovat edelleen yhdessä nuoruudessa valitun kumppanin kanssa, eronneista jokainen löytänyt uuden kumppanin tinderistä. Itse löysin eron ja ensimmäisen pitkän liiton jälkeen festareilta. Sanottakoon näistä ketkä tinderistä löysivät niin vuosi, kaksi meni kohdatessa kaikenlaista kahjoa, mutta sitkeästi kun etsi omansa löysi kaikki

Vierailija
38/38 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te haluatte miehen kotiinne sotkemaan paikkoja? Antakaa hänen elää omassa kämpässään ja käyttääkää vain hyvät puolet hyväksenne. 

No eri asia, jos olette taloduellisesti riippuvaisia ja tarvitte miestä päivittäiseen talousongelmiinne, mutta muuten pitäkää vaan etäsuhteessa ja saatte ne parhaat palat miehistä.