Lue keskustelun säännöt.
Apua kaivataan <3
03.01.2014 |
Rakkaat av-mammat ja muut av-laiset. Miten mielestänne hyvän ystävän kuuluisi toimia kun huomaa, että hyvää ystävää kohdellaan parisuhteessa väärin? Esimerkiksi mies sanelee kaikki parisuhteen säännöt, ei suostu hoitamaan yhteistä lasta, haukkuu naisen ystäviä, saattaa huutaa naiselle, että tämän ja lasten täytyy lähteä miehen omistamasta talosta pois ym mielivaltaista.
Olen tähän asti koittanut tukea ystävääni kaikin mahdollisin keinoin. Katsellut hänen ja miehen on off suhdetta. Ym.
Olen aina ajatellut, että ystävän ei kuulu sanoa mitään tyyliin: "Jätä se kusipää". Mutta nyt on hyvinlähellä sekin.
Miten siis hyvän ystävän mielestänne kuuluisi toimi?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse sanoin ystävälle että hän vain vaihtoi alistajaa. (A oli mulkku, mustasukkainen ällötys, kaveri tapasi B:n joka avasi kaverin silmät ja kaveri jätti A:n, kuitenkin B oli tylsä ja kaveri jätti senkin ja seurustelee nyt C:n kanssa, joka oli muutamaan otteeseen sanonut niin pahasti että kaveri soitti minulle itkien).
Kaverista ei sitten enää kuulunut, sain yhteiseltä tutulta kuulla että olin kateellinen koska olisin halunnut C:n itselleni.
Good Riddance.