Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuunteletteko usein uutta musiikkia vai pyörivätkö samat biisit vuodesta toiseen?

Vierailija
11.10.2020 |

Itse kuuntelen joka sunnuntai Ylen musiikkiradio-ohjelmia ja tutustun uuteen musiikkiin.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen Youtuben kautta musiikkia laidasta laitaan.

Vierailija
2/19 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns Uusi Aalto tuli Suomeen vähän yli 40 vuotta sitten. Silloin loppui kunnollisen musiikin tekeminen Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kuuntelemisen arvoinen pop/rock-musiikki tehtiin  70-, 80-luvulla. Onneksi on paljon tutkittavaa vielä.

Vierailija
4/19 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ns Uusi Aalto tuli Suomeen vähän yli 40 vuotta sitten. Silloin loppui kunnollisen musiikin tekeminen Suomessa.

Eli vastauksesi on, että sinä ainakin kuuntelet samoja biisejä vuodesta toiseen?

Vierailija
5/19 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen paljon samoja mutta aina onnistun löytämään jotain uuttakin, siis itselleni uutta. Nyt aivan pähkinöinä 90-luvun Pj Harveysta.

Vierailija
6/19 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen enimmäkseen niitä samoja suosikkejani, ihan urautumiseen asti, mutta silloin tällöin bongaan  jonkun uuden kappaleen soittolistalleni. 

Vierailija
7/19 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää kaupallisten samoja suomirokkeja. Ei en kuuntele, mutta kuuntelen ylen ohjelmistoja. Siellähän suomen suurin levyhylly. Hyviä erikoisohjelmiakin. 

Eniten kuuntelen nykyään Spotifyta.

Vierailija
8/19 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun lempibändi tekee uutta musiikkia vielä melkein vuosittain. Eli sieltäkin tulee uusia biisejä. Muuten kuuntelen paljon lempigenren radiokanavia ja poimin sieltä uusia tutustumisen arvoisia artisteja.

Vierailija
9/19 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä imen uusia vaikutteita Radio Rockista, mutta juuri tällä hetkelläkin soi Dion Rainbow in the dark. Vanhassa vara parempi.

Vierailija
10/19 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun lempibändi tekee uutta musiikkia vielä melkein vuosittain. Eli sieltäkin tulee uusia biisejä. Muuten kuuntelen paljon lempigenren radiokanavia ja poimin sieltä uusia tutustumisen arvoisia artisteja.

Ja lisäys vielä että suomalaisesta musiikkiskenestä en tiedä yhtään mitään kun kuuntelen pelkästään americano, country, bluegrass -akselia.

Vierailija
11/19 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen Uber-kyydeissä kun mustaihoiset kuskit toistaa Spotifyista pehmeää soulia. Mustaihoisilla aina paras musiikkimaku, voitte muuten haukkua heitä kuinka paljon tahansa puolestani.

Vierailija
12/19 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen hyvin monenlaista musiikkia. En juurikaan nykypoppia, mutta klassista, chansoneita, Soulia, uutta lasten musiikkia jne. Aina tulee vastaan musiikkia, jota en ole koskaan kuullut ja on minulle uutta. Nyt olen löytänyt 70-luvun musiikin.

Vierailija
13/19 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään normaali radioasema ei soita hyvää musiikkia, ehkä joku Classic tai Yle Yksi voi olla poikkeus, ainakin osittain. Ainoa tapa on toistaa suoratoistopalveluista....

Vierailija
14/19 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään normaali radioasema ei soita hyvää musiikkia, ehkä joku Classic tai Yle Yksi voi olla poikkeus, ainakin osittain. Ainoa tapa on toistaa suoratoistopalveluista....

Kokeile vaikka streema.com niin ei ole mikään pakko tyytyä suomalaisiin radiokanaviin tai suoratoistopalveluihin.

15/19 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän kuunnella uutta musiikkia ja välillä löytyy hyvääkin, mutta 99,99% uudesta musasta ei iske. Ei se huonoa ole, mutta järkyttävän tylsää kuunneltavaa, kun kaikki on sitä samaa. Puhun nyt sitten populaarimusiikista, lähinnä pop/rock-osastosta. Tosin nykyäänhän kaikki bändit on rock-bändejä vaikka on niin purkka-poppia tai jopa iskelmää kuin olla ja voin, siis minun mielestäni.

Vierailija
16/19 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuuntelen aika lailla suosikkimusiikkiani aiemmilta vuosilta. Mutta sitä kyllä riittää niin, että samoja kappaleita ei tarvitse kuunnella vuodesta toiseen.

Tutustun myös silloin johonkin uuteen biisiin (tai siis otan sen Spotifyn soittolistalleni), jos jokin uusi kappale vain kolahtaa. Viime vuosina esim. Coldplay on tehnyt sellaista musaa, ja sitten viime kesänä Rrrrrakastuin Aviciin kappaleeseen Heaven 💫⭐️❄️❄️❄️☔️🌈🌈🔥🌪☀️🌤⭐️

Aivan mahtava biisi!!!!! Varsinkin juuri miljoona euroa perineelle perijättärelle. Istuu miljoonan euroon mukanaan tuomaan henkeä kohottavaan tunnelmaan kuin nakutettu, kun ajat pitkin Mannerheimintien ruuhkaa ikkunat auki, kuuman helteisessä kesäpäivässä kohti Kaivopuistoa, jonne jätät autosi mennessäsi Esplanadille neuvottelemaan sijoittamisesta 🌟

Ylevää menoa ⚡️💫✨✨🌟

Vierailija
17/19 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää seuraa nykymusiikkia juuri lainkaan. Joskus saatan lukemani levyarvostelun perusteella kuunnella jotain.

Minulla ei ole mitään käsitystä artisteista, joista esim. tällä palstalla usein puhutaan. Sannit ja Annit ja vastaavat ovat artisteja, joista en tiedä mitään ja joita en ole koskaan kuullut. Arttu Viskari on henkilön nimi, jota en osaa mielessäni yhdistää minkäänlaiseen musiikkiin.

Radiota en kuuntele. Jos joskus yritän, ikävystyn muutamien minuuttien aikana.

Olen siis jämähtänyt vanhaan musiikkiin ja joskus kuuntelen jotain uutta, jos joku kirjoitettu teksti herättää mielenkiintoni.

Vierailija
18/19 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kuunnellu uutta musiikkia aikoihin ja olin vanhimman lapseni kanssa ajelulla, kun tää soi radiosta. Vuosiin en siis ole uutta biisiä kuullu, kun en tavallisesti radiota kuuntele.

https://genius.com/Benjamin-fi-boomeri-lyrics

Vierailija
19/19 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat biisit vuodesta toiseen.