Eikö Riitta Uosukainen osaa pitää yksityisasioita yksityisasioina? Hän puhuu TAAS sänkyelämästään
Vanhemmat lukijat muistavat kirjan Liehuva liekinvarsi, jossa hän viimeksi käsitteli avioelämäänsä. Nyt hän taas selittää, miten sängystä irtosi jalka.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006666260.html
Yff.
Kommentit (17)
Jos joku lukee. Jos joku ostaa.
Raha.
Uteliaisuus.
Täällä ne tekopyhätämmät taas paasaa. No onpa kauheaa voi voi. Jaxuhalit persämmille.
valittajat taitaa olla kateellisia.. :)
Onhan tuo nyt hieno juttu että homma toimii, missä oli juttua eräästä vanhasta parista että 3-4 kertaa vuorokaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Rasittava eukko.
Heh, käykö kateeksi?
Säälittävä rouva. Säälittävämpi mies. Myötähäpeän.
Oi ei, olin unohtanut tuon Topin! Olin lapsi kun Liehuva Liekinvarsi ilmestyi, ja hänen naamansa oli uutisissa. Seuraavana yönä näin painajaista terävänenäisestä kiiltävästä punaisesta miehestä joka oli jotenkin kiihkeä ja häiritsevä. Uni palautui mieleen nyt kun klikkasin auki ton uutisen. En olis tahtonut muistaa.
Hän näyttää samalta kuin yli 20 vuotta sitten. Joko hyvin säilynyt tai sitten näytti jo viisikymppisenä kahdeksankymppiseltä..
Vierailija kirjoitti:
Hän näyttää samalta kuin yli 20 vuotta sitten. Joko hyvin säilynyt tai sitten näytti jo viisikymppisenä kahdeksankymppiseltä..
Hiuskiinnekypärä.
Vierailija kirjoitti:
Oi ei, olin unohtanut tuon Topin! Olin lapsi kun Liehuva Liekinvarsi ilmestyi, ja hänen naamansa oli uutisissa. Seuraavana yönä näin painajaista terävänenäisestä kiiltävästä punaisesta miehestä joka oli jotenkin kiihkeä ja häiritsevä. Uni palautui mieleen nyt kun klikkasin auki ton uutisen. En olis tahtonut muistaa.
Mäkin olin nuori ja muistan kuvitelleeni kamalan loiskuvan vesisängyn aaltoilun :D
todella itseriittoisaa ja itserakasta häneltä olettaa, että ketään kiinnostaisi heidän panojuttunsa.
Lueppas vähän enemmän tuota juttua. Kirja kertoo siitä, kun kahden aikuisen ihmisen avioliitto muuttuu rakkaudesta ja intohimosta hoivasuhteeksi. Aika iso asia ja koskettaa monia satoja tuhansia muistisairaan läheisiä.
Se on nyt muotia. Seksiä pitää olla vaikka olisi lähemmäs 80v. Topi vissiin jaksaa panna.