Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko Facebook sivun perustaa vain muiden sivujen seuraamista varten?

Vierailija
11.10.2020 |

En ole ikinä ollut Facessa mutta tuntuu siltä, että ihan infon saannin vuoksi olisi hyvä päästä kirjautumaan sivuille. Voinko perustaa anonyymin sivuston, josta ei lähde mitään henkilötietoja kenellekään? Inhoan räpeltää sisältöasetusten kanssa jatkuvasti, joten neuvoja kaivataan konkareilta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisia Facebook-sivuja voi seurata ilman tunnuksiakin. Minulla on tunnus tyyliä etunimi-kolmas nimi jolla olen parissa ryhmässä, voidakseni seurata niitä, mutta vain mieheni tietää sen olemassaolosta. Oikea nimeni on siis tyyliä Jessica Sikuriina Petronella, käytän nimeä Jessica Petronella (nimi täysin keksitty, eikä ole oikeasti tuonne päinkään). En ole antanut siihen mitään tietoja itsestäni. Ei siis tartte sivua, vaan voi tehdä vain tunnukset. Tuo tunnushan, mikä minulla on,  ei edes ole feikki, se on vain hyvin riisuttu. 

Vierailija
2/7 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit perustaa. Joku nimi sinun tarvitsee profiilillesi antaa, mutta sen ei tarvitse olla oikea nimesi. Tai se voi olla pelkkä etunimesi. Kuvaa pyydetään myös, mutta se voi olla mikä tahansa. Päästäksesi seuraamaan kavereidesi profiileja, heidän täytyy hyväksyä sinut kavereikseen (koska useimmat ovat asetuksissaan määritelleet, että vain kaverit saavat nähdä päivitykset) ja jos he eivät anonyymia profiiliasi tunnista, niin sinun täytyy kertoa, että "minä olen fb:ssa sen ja sen nimisenä" eli salaa et voi seurata muiden päivityksiä. Erilaisten ryhmien kohdalla liittyminen on helpompaa. Omia päivityksiä ei ole pakko tehdä, eli hyvin vähän omia tunnistetietoja tarvitsee antaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisia Facebook-sivuja voi seurata ilman tunnuksiakin. Minulla on tunnus tyyliä etunimi-kolmas nimi jolla olen parissa ryhmässä, voidakseni seurata niitä, mutta vain mieheni tietää sen olemassaolosta. Oikea nimeni on siis tyyliä Jessica Sikuriina Petronella, käytän nimeä Jessica Petronella (nimi täysin keksitty, eikä ole oikeasti tuonne päinkään). En ole antanut siihen mitään tietoja itsestäni. Ei siis tartte sivua, vaan voi tehdä vain tunnukset. Tuo tunnushan, mikä minulla on,  ei edes ole feikki, se on vain hyvin riisuttu. 

Tuo "ei siis tartte sivua" tarkoittanee, että ei tartte tehdä omia päivityksiä. Kyllä kai se oma profiilisivu kaikille tulee. Siellä ei vaan tartte olla sisältöä.

Vierailija
4/7 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, että ihan joka tapauksessa vilkaiset ne sivustoasetukset ja laitat kaikki kiellot päälle. Siellä voi esim. estää muita näkemästä, mihin ryhmiin kuulut.

Vierailija
5/7 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa silti ottaa huomioon, että moniin ryhmiin päästäkseen tulee olla tunnistettava profiili.

Vierailija
6/7 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit perustaa profiilin myös ilman mitään kuvaa. Täysin anonyyminä pysyt, jos sinulla ei ole kiinnostusta seurata tuttujesi päivityksiä, vaan haluat liittyä vain isoihin ryhmiin, joissa ihmiset eivät tunne toisiaan.

Vierailija
7/7 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa silti ottaa huomioon, että moniin ryhmiin päästäkseen tulee olla tunnistettava profiili.

Oon päässyt lähes joka paikkaan aurinkolasit+ lippis päässä ja vähän vielä photosshopilla muokatulla profiililla. t. "Jessica Petronella". Oman alueen puskaradioihin pitää kyllä laittaa se oma kaupunki, mutta mulla ei ole niihin tarvetta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi