Valehtelin ammattini tapailemalleni miehelle,
sanoin olevani lääkäri, vaikka olen sairaanhoitaja. Hän on monta kertaa puhunut huonoon sävyyn sairaanhoitajista ja tuonut esiin, että on oikein tyytyväinen siihen, kun olen lääkäri.
Kommentit (12)
Nyyh nyyh,.
Pazkan puhujat on alhaisinta sakkia
Suhde hyvällä pohjalla. Kerro vielä kumppaniesi määräksi 3, niin prinsessasatusi voi toteutua.
Valehtelen mäkin aina äijille opiskelevani tai käyväni duunissa, vaikka olen oikeasti sossupummi luuseri, joka aikoo tappaa itsensä lähiaikoina.
N21
Hahhah. Yksikään mies ei puhu hoitajista alentavaan sävyyn. Sehän on yleinen fantasia ja heillekin ok joille ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Valehtelen mäkin aina äijille opiskelevani tai käyväni duunissa, vaikka olen oikeasti sossupummi luuseri, joka aikoo tappaa itsensä lähiaikoina.
N21
Truth shall set you free
Zinc
Vierailija kirjoitti:
N21
Kokeile välillä totuutta
Zinc
Vierailija kirjoitti:
N21
No sun tapauksessa ihan sama, kun ei tarvitse tulevaisuutta miettiä. Sama kuin ghoustaus. Ärsyttää, mutta unohtuu vuorokaudessa.
Ei hätää! Kyllä nekin sulle valehtelee ..
Zinc
Mitä sitten?