Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia olla näin uupunut? Lapset lähti leirille ja mun piti

Vierailija
10.10.2020 |

lähteä keikalle ja kavereita tapaamaan, kaljaa juomaan ja hauskaa pitämään.

Vielä mitä.. Heti kun olin saattanut lapset leiribussiin, mulle iski niin kauhea väsymys ja uupumus että pelkäsin etten pääse kotiin asti. Kotona vaihdoin rönttävaatteet päälle ja kaaduin sänkyyn. Nukuin varmaan neljä tuntia taju kankaalla. Nyt vaihdoin sohvalle, juon teetä ja katselen töllöä.

Sellanen ilta sitten. Olen totaali yh ja olen ollut ilman lapsia viimeksi varmaan kaksi vuotta sitten. Voiko uupumus tulla tällaisella voimalla? Tuntuu että olen täysin kyvytön edes ajattelemaan kavereiden näkemistä tai mitään sosiaalista. Hyvä kun jaksan kättä nostaa :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Tyhmää olisi muutenkin lähteä keikalle ja bilettämään korona'aikana.

Vierailija
2/6 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä todella suurelta uupumukselta. Lepää nyt hyvin ja sitten huomenna?

Kannattaa miettiä miten saisit jatkossakin enemmän omaa aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mikään ihme! Huilaa ihmeessä nyt kun sulla siihen vihdoinkin mahollisuus! Toivottavasti saisit jatkossa esim. tukiperhe-toiminnasta tai muusta apua,että voisit välillä hengähtää. Uipunut olet se on aivan varmaa,eikä se ole ollenkaan ihme. Nauti nyt olostasi ❤

Vierailija
4/6 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Mulla menee oma aika aina noin. Kun eihän arjessa ole mahdollista romahtaa. Tsemppiä! En valehtele sulle, että joskus helpottaa. Mutta huomio: oma aika menee talteen myös noin!!

Vierailija
5/6 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko se normaalia mutta mulla on samansuuntaisia kokemuksia.

Kehotan lepäämään niin paljon kuin mahdollista, ettei uupumus pahene. Muuten voi olla hankala selvitä jatkossa ihan normiarjen pyörittämisestä.

Ja oon kuullut muiltakin, että se eka uupumuskohtaus tulee juurikin yllättäen, kun on vaan ollut pakko jaksaa ja sitten kun siihen tulee joku pieni tauko, niin voimat loppuu siihen paikkaan ja menee aikaa kunnes siitä pääsee nousemaan ylös.

Kannattaa ottaa tilanteesi siis ihan tosissaan ja raivata tilaa palautumiselle. Ei ihminen jaksa muuten. Tsemppiä!

Vierailija
6/6 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kuulostaa normaalilta. t. nuori leski (totaali-yh)