Onko Luis Fonsi (Despaciton tekijä) viehättävä?
Hän on 42-vuotias puertoricolainen laulaja, joka on asunut jo monta vuotta Floridassa.
Tässä on kuva hänestä: https://images.app.goo.gl/DqqicZaLFwUiNtEF9
Kommentit (23)
Kuumempiakin latinoita olen nähnyt. Mutta ei ruma.
Vierailija kirjoitti:
On, tietysti. Kuuma latino!
Haittaako että on vain 170cm?
Ei minun makuuni. Hyvä kroppa hänellä on (kyllä, vaikka onkin lyhyt) mutta kasvot eivät nappaa.
Despaciton videolla heiluu vanha rietastelija Fonci.
Videolla tepasteleva nainen on muuten joku takavuosien Miss Maailma.
Vierailija kirjoitti:
Ei minun makuuni. Hyvä kroppa hänellä on (kyllä, vaikka onkin lyhyt) mutta kasvot eivät nappaa.
Voi harmi
On viehättävä, mutta ei sytytä minua. Tosi upea kroppa, mutta kasvoissa on jotain... homoa? Suu on jotenkin söpöstelevä ja melkein niin kuin nyrpeä? Sori, tää on vaan kuvista, voi livenä olla eri.
Pituus on mulle riittävä, oon itse 165 joten just passeli. Mulla on ollut tuon mittainen mies.
Vierailija kirjoitti:
On viehättävä, mutta ei sytytä minua. Tosi upea kroppa, mutta kasvoissa on jotain... homoa? Suu on jotenkin söpöstelevä ja melkein niin kuin nyrpeä? Sori, tää on vaan kuvista, voi livenä olla eri.
Pituus on mulle riittävä, oon itse 165 joten just passeli. Mulla on ollut tuon mittainen mies.
Miksi naiset eivät pidä hänen kasvoistaan?
Lauluääni on upea, mutta puheääni ei yhtään. Tykkään silti hänestä, mutta en niin.
Vierailija kirjoitti:
Lauluääni on upea, mutta puheääni ei yhtään. Tykkään silti hänestä, mutta en niin.
Puhääni on kieltämättä vähän h*momainen
Ei ole, minun makuuni vähän liian "nätti". Mielestäni miehessä pitää olla jtn särmää ja ei-sliipattua, kuten hieman sekaisin olevat hiukset tai rock-henkiset vaatteet.
Ihan kivan näköinen.