Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuseksistä

Vierailija
03.01.2014 |

Miehestä on itsestäänselvyys, että otan toisinaan suihin eli useampi kerta kuukaudessa. Jos asia ei käy, on naama mutkalla ja "pojalla" paha mieli.

Sen sijaan hän itse karttaa minkään suuseksin antamista ja "hyi ällöttää" tmv., jos sanonkin suuseksistä toisinpäin. Vain pari kertaa saanut suuseksiä vuosien suhteen aikana. 

Eipä voisi vähempää kiinnostaa imeä sitä pikkukikkeliä tyypin oman käytöksen vuoksi, mutta minkäs teet.

Aiemmissa suhteissa ollut molemminpuolista...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama, sikspä oonki lopettanu mieheltä suihinoton. Kun en itekää saa, ni... En oo kertaakaa saanu, yhessä 12v...

Vierailija
2/12 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei anna, ei myöskään saa. Pätee kumminkin päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet AP itse kaivanut kuoppasi. Annat suuseksiä miehelle ilman, että itse saat. No miksi miehesi antaisikaan kun tietää, että otat suihin joka tapauksessa? 

Ja jos miehen mielestä alapääni on niin ällöttävä, niin saisi olla ilman seksiä kaikkinensa.

Vierailija
4/12 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, pikkurahan puutteessa olevia naisia on onneksi paljon. 

Vierailija
5/12 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pysty edes hyväilemään miehen kalua, kuin jotenkin surkeesti. Mies ei ole ikinä pyytänyt, että koskisin siihen suullani. Tai sitten siitä on niin kauan, etten muista, koska olin aiemmin vielä estoisempi.

Harmi, koska jos mies nyt rohkaisis, saattaisin haluta kokeillakin. Suuseksiä en odota saavani, enkä ole kaivannut. Joskus mies sitä antoi, mutta jotenkin sain sen vaikutelman, ettei se ole hänelle mieluisaa. Mun takia vaan. Se ei sytyttänyt oikein.

Vierailija
6/12 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa joskus menisivät tasan nämä asiat. Mä mielelläni antaisin suuseksiä miehelle, mutta hän ei pidä siitä, ja sama toisin päin: mies haluaisi antaa mutta mä inhoan suuseksiä ottavana osapuolena. Tässä suhteessa siis kaksi tilanteeseen tyytymätöntä, kummankin jotkut muut ottaisivat riemusta kiljuen. Ei vaan mene nallekarkit tasan, koskaan.

Vierailija
7/12 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän mun pimppulissa on vikana, kun kaikki mieheno ovat halunneet aina ANTAA suuseksiä. Yksi ehdotti, että hänestä on paljon ihanampaa tehdä minulle hyvää nuolemalla kuin naimalla. Tosin taisi olla miehellä vaikeuksia saada piliä kovaksi, en sitten viitsinyt kovin kauan katsellla tätä heppua!

Ja olen saanut kuulla, hävettää sanoa, usealta mieheltä, että maistun ja tunnun ihanalta.

Samalla tuli mieleen, kun eilen luin ketjua, jossa joku valitti miehen sanoneen pimppaa liian löysäksi. Olen liki kuusikymppinen kaksi lasta synnyttänyt, ja aina minua on kehuttu ihanaksi panna. Minua itseäni ei kauheasti tosin kiinnosta moiset keskustelut, mutta avaudunpa nyt tosiasiasta tässä.

Ja sitten asiaan; miksi suostut? Taloudellisista syistä (en tarkoita sitä vanhinta ammattia) vai mikä on syynä, että noin kauan olet moista ihmistä rinnallasi pitänyt? En ymmärrä!

Vierailija
8/12 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 17:49"]

Mikähän mun pimppulissa on vikana, kun kaikki mieheno ovat halunneet aina ANTAA suuseksiä. Yksi ehdotti, että hänestä on paljon ihanampaa tehdä minulle hyvää nuolemalla kuin naimalla. Tosin taisi olla miehellä vaikeuksia saada piliä kovaksi, en sitten viitsinyt kovin kauan katsellla tätä heppua!

Ja olen saanut kuulla, hävettää sanoa, usealta mieheltä, että maistun ja tunnun ihanalta.

Samalla tuli mieleen, kun eilen luin ketjua, jossa joku valitti miehen sanoneen pimppaa liian löysäksi. Olen liki kuusikymppinen kaksi lasta synnyttänyt, ja aina minua on kehuttu ihanaksi panna. Minua itseäni ei kauheasti tosin kiinnosta moiset keskustelut, mutta avaudunpa nyt tosiasiasta tässä.

Ja sitten asiaan; miksi suostut? Taloudellisista syistä (en tarkoita sitä vanhinta ammattia) vai mikä on syynä, että noin kauan olet moista ihmistä rinnallasi pitänyt? En ymmärrä!

[/quote]

En ainakaan taloudellisista syistä, koska minä olen se rahanloihtija tässä taloudessa. Tämä on vain mennyt tätä rataa. Asiasta toisinaan sanon ja joskus olinkin antamatta mitään suun iloja. 

Vierailija
9/12 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kenkää mokomalle omaan piliinsä tuijottajalle.

Vierailija
10/12 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 17:57"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 17:49"]

[/quote]

En ainakaan taloudellisista syistä, koska minä olen se rahanloihtija tässä taloudessa. Tämä on vain mennyt tätä rataa. Asiasta toisinaan sanon ja joskus olinkin antamatta mitään suun iloja. 

[/quote]

Vastauksesi luettuani oli vielä vaikeampi ymmärtää, miksi suostut tähän kohteluun. Sitten hoksasin, että varmaan rakastat miestä! Sellaista se on, ylä- ja alamäkeä.

Vierailija
11/12 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nuolen pillua erittäin mielelläni ja pyytämättäkin. Mitään vastapalveluksia en odota. Mutta mä oonkin sinkku =(

Vierailija
12/12 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös mies, joka nuolisi useamman kerran päivässä!  Ja pitkään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi