Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada nainen epäitsekkäämmäksi?

Vierailija
03.01.2014 |

Olen ollut avovaimoni kanssa neljä vuotta ja koko suhteemme ajan hän on ollut johdonmukaisen itsekäs mitä tulee seksiin: hän suostuu seksiin tasan silloin, kun häntä jo valmiiksi kiihottaa, mutta itse tulee sinnikkäästi ruinaamaan sitä minulta, kun häntä itseään haluttaa, ja käsiseksiä hän harrastaa vain ja ainoastaan, jos se on molemminpuolista tai jos teen sitä hänelle yksipuolisesti. Suuseksiä hän tykkää vastaanottaa, mutta ei anna ollenkaan, ja ihmettelee miksi en ole enää innokas sitä yksipuolisesti antamaan.

Avovaimo ei seksin osalta näytä liikauttavan eväänsäkään minun hyväkseni, jos se ei samalla "hyödytä" häntä. Yksi syy mitä hän tarjoaa ainakin kuukautisten aikaan on se, että hänelle tulee inhottava olo, jos hän kostuu samalla kun vuoto on päällä. Ilman kuukautisia syy onkin "en viitsi/jaksa". Joka tapauksessa hän pitää minua elämänsä rakkautena, joten siitä ei ainakaan pitäisi olla kiinni.

Miten hänen suhtautumistaan voisi muuttaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vaikuta rakastuneelta. Rakastunut nainen on halukas. Tee tästä johtopäätöset parhaaksi itsellesi. Good luck.

Vierailija
2/3 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aika varma tieto siitä, että hän rakastaa minua. Kuten sanoin, siitä ei pitäisi olla kysymys.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä hän on vain luontaisesti itsekäs. Jotkut ihmiset eivät saa minkäänlaista mielihyvää toisen mielihyvästä. Ikävää sinänsä, jos näin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme