Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei ole ihmisen hyvä olla ilman ystäviä

Vierailija
03.01.2014 |

Kyllä tämä on yhtä kidutusta. Kaikesta jää ulkopuolelle ja ketään ei ole kenelle valittaa kuinka mies ottaa päähän just silloin eikä ketään ole ketä kutsua viettään uuttavuotta tai edes normaalia viikonloppua. Tai juomaan edes päiväkahvit.

Kenenkään kanssa ei voi Fb:ssa heittää läppää, Instagram- ja Twitter-tilejä on ihan turha tehdä. Kuka niitä seurailisi saatikaan kommentoisi? kukaan ei mailaile, tekstaile tai soittele. Niin, paitsi se oma mies, jonka kanssa täytyy olla 24/7 ja joka ei ymmärrä naistenjutuista mitään ja jonka kanssa en jaksa enää sekuntiakaan, kun on ollut viimeiset 10v vain tuo mies, mies ja taas mies.

Kukaa ei jaa mun kanssa mun mielenkiinnon kohteita. Tää on niin syvältä!

Olen puhunut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekaisepa Twitter-tili! Alan seuraamaan! 

Tunnen monta yksinäistä, jotka ovat suosittuja Twitterissä!

Vierailija
2/6 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sulla ole ystäviä? Mitä on ne mielenkiinnon kohteet, jotka ei kiinnosta ketään muuta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sulla on sentään mies, mulla ei sitäkään.

Vierailija
4/6 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 15:32"]

Miksei sulla ole ystäviä? Mitä on ne mielenkiinnon kohteet, jotka ei kiinnosta ketään muuta?

[/quote]

Ne on ihan normaaleja mielenkiinnon kohteita, mutta kun ei ole ystäviä kenen kanssa niitä jakaa. Olisi kiva harrastaa jonkun kanssa yhdessä, vaikka lenkkeillä eikä aina tehdä kaikkea yksin. Miestä kun ei kiinnosta mikään sellainen harrastus kuin minua. Esim. käsityöt ja muu "akkamainen" puuhastelu.

Ystävät on hävinneet vuosien mittaan... Ollaan muutettu pari kertaa ja mies on todella kotona viihtyvää sorttia eikä kaipaa ihmisiä ympärilleen. Olen sitten silloin yhteiselon alku aikoina ollut liian kiltti ja ns. pysynyt vain miehen seurana. En koskaan lähtenyt mihinkään, jos mies ei halunnut mukaan enkä kavereita juurikaan pyytänyt meille, koska tiesin, että se on miehestä epämukaaa jne. Äkkiähän siinä kaverit häviää.

Vierailija
5/6 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisena on hankala löytää uusia ystäviä tai uudistaa suhteita vanhoihin. Kannattaa kuitenkin yrittää! Tsemppiä!

Vierailija
6/6 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kannustaisin kans ottamaan rohkeesti vaikka niihin vanhoihin kavereihin yhteyttä! Kerrot suoraan, että harmittaa ettet aikoinaan antanut heille aikaa enemmän.. Hyvät ystävät antaa anteeksi tuollaisenkin, ainakin mä oon todennut sellaisen. Oon itse mokannut vähän samaan tyyliin, ja kun otin yhteyttä vanhaan parhaaseen ystävääni, ja näimme, tuntui kuin olisi just eilen olleet siinä kahvipöydän vieressä juoruilemassa! :)